Just Relax: Café
- 
@Yassin-Mansousri_NL Omhoog gooien natuurlijk. @Furrax_NL said in Just Relax: Café: @Yassin-Mansousri_NL Omhoog gooien natuurlijk. Probeer jij maar te gooien naar iets wat ongeveer 30 meter hoog zit  
- 
Hoogtewerker. 
- 
@the-beast94_NL dat ook, hun kantoor zit op de achtste en negende verdieping, hoe ga ik dat raken??!!!! @Yassin-Mansousri_NL Moeten we je dat allemaal nog uitleggen ook?  
- 
Kolere doe eens rustig aan, straks wordt het nog actief... 
- 
Kolere doe eens rustig aan, straks wordt het nog actief... @meneer-Speksnijder_NL said in Just Relax: Café: Kolere doe eens rustig aan, straks wordt het nog actief...                            
 Moet anders gaat ie falliet!             
- 
@meneer-Speksnijder_NL said in Just Relax: Café: Kolere doe eens rustig aan, straks wordt het nog actief...                            
 Moet anders gaat ie falliet!             @Yassin-Mansousri_NL said in Just Relax: Café: @meneer-Speksnijder_NL said in Just Relax: Café: Kolere doe eens rustig aan, straks wordt het nog actief...                            
 Moet anders gaat ie falliet!             Jullie zijn nu toch met 2 om de kosten te delen 
- 
Rodney heeft genoeg kosten aan Feyenoord. 
- 
@Furrax_NL ik denk dan dat Gamebasics de kosten aan de community zet. Ik ga dat maar niet proberen   @Yassin-Mansousri_NL wanneer ging je verhuizen naar België? En bij @Furrax_NL wonen? 
- 
@Yassin-Mansousri_NL wanneer ging je verhuizen naar België? En bij @Furrax_NL wonen? @Vundezz_NL said in Just Relax: Café: @Yassin-Mansousri_NL wanneer ging je verhuizen naar België? En bij @Furrax_NL wonen? Niet. 
- 
Gelukkig. 
- 
Rodney heeft genoeg kosten aan Feyenoord. @Furrax_NL Kutfeyenoord 
- 
Wel nieuwe spits zie ik dankzij Arnesen, de man die bij Anderlecht enkel koffie dronk. 
- 
Wel nieuwe spits zie ik dankzij Arnesen, de man die bij Anderlecht enkel koffie dronk. @Furrax_NL Gelukkig gaat het nu met Anderlecht ook zeer goed 
- 
@Furrax_NL Gelukkig gaat het nu met Anderlecht ook zeer goed @meneer-Speksnijder_NL We hebben ons aangepast aan de clowns in het bestuur.  
- 
Was jij geen mod op S&I? Daar kwam ik zelden. Heb wel eens voorgesteld op het forum om het forum af te schaffen. @Furrax_NL Yup, klopt. Toen was het forum nog leuk  
- 
Café is ineens druk  
- 
@Furrax_NL vgm was ik zo'n beetje de enige mod die jou niet geband heeft  @maricja_NL ik ook niet hoor Geintje natuurlijk, vast wel 
- 
@maricja_NL ik ook niet hoor Geintje natuurlijk, vast wel @AppieL_NL Reageer jij eens op je PM. Anders krijg je niks meer hier. 
- 
@AppieL_NL Reageer jij eens op je PM. Anders krijg je niks meer hier. 
- 
We hebben niks meer.