Voetbal internationaal transfers
-
@l-r-van-kessel_nl https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190822_04570552
-
De band van Clement met Wanyama speelt in het voordeel, nu is de vraag of hij de Premier League wil opgeven "met alle respect' de Belgische competitie (waar hij blijkbaar al eerder in heeft gespeeld).
Club Brugge begint steeds meer op Ajax te lijken zo te zien (Die rol was anders altijd voor Anderlecht weggelegd.)
Middenveld met Vormer-Rit-Vanaken & Wanyama ..Benieuwd wie er op de bank terecht komt.
-
@l-r-van-kessel_nl
Normaal zal de opstelling zo zijn.
Diatta-okereke-Mirallas/Tau
Vanaken
Vormer - wanyama
Ricca-Deli-Mechele-Mata
Mignolet -
Dan heeft Brugge voor Belgische begrippen een superteam! (Al zegt de hele verdediging mij 0)
Al zag ik dat er bij Anderlecht ook wat oude bekende spelen, dan gun ik Antwerp het kampioenschap nog meer.De vraag deze dagen is ook : Naar welke club gaat Olmo en blijft Donny na woensdag nog Ajacied?
-
@l-r-van-kessel_nl
Goede spelers in de verdediging!
Ricca was kapitein van Malaga
Deli was en vaste waarde bij Sparta Praag
Mechele is een jeugdproduct die rode duivel is
Mata is inderdaad niet zo bekendIk gun elke ploeg het kampioenschap. Als je kampioen speelt, dan ben je simpelweg de beste.
-
Deadline-day!!
Brugge en Genk strijden om Digne van Gala..kan me niet voorstelen dat Cim Bom bom Brugge gaat versterken terwijl ze elkaars tegenstander zijn in de CL.
Antwerp is bezig met Hoedt van Southampton.
Ajax,Feyenoord en PSV toveren misschien ook nog ergens iemand vandaan, al lijkt me bij Ajax de kans daarvoor het kleinst..Die hebben op nationaal niveau niemand meer nodig..internationaal wel.
Mkhytarian van Arsenal tijdelijk naar AS Roma.
Darmian van United naar Parma.
Iemand nog meldingen over spraakmakende (tijdelijke) overgangen?
-
Nog een paar dagen voor de transfermarkt sluit. Gisteren Eriksen vertrokken naar Inter Milaan voor maar 20 miljoen.
-
2 miljoen naar Amsterdam
-
Gun Eriksen het kampioenschap..al is hij helaas vaak de eeuwige tweede qua ranglijst.
Wel kut met FUT want ik gebruik hem altijd en speel nauwelijks met Serie A spelers.. -
Rodriguez van Milan naar PSV met huursom van 1m en aankoop van 5? Wel verplichte aankoop. Zijn salaris zou rond de 3m liggen? Leuke transfer toch? Of is het een dure transfer? Hoorde dat PSV ook geen geld op overschot heeft liggen.
-
@Furrax_NL
Als die bedragen waar zijn lach ik me echt kapot..Het was een belofte..maar dat was Fischer ook ...gisteren heeft hij niks laten zien..weer weggegooid geld voor een linksback in Eindhoven..
-
Ziyech naar Chelsea voor 45miljoen.
Vaste prijs, club waar hij het wel kan laten zien alleen vraag ik mij af of de speelstijl van Chelski wel bij hem past.
De stijl (zover die er nog is) van Arsenal had ik meer bij hem zien passen en verwacht..Dest naar Bayern
Donny naar Real ?
Onanan naar een topper..
Frenkie al bij Barca
Matthijs al bij JuveAjax levert gewoon alles weer aan de wereldtop af..klasse zeg. Nu kunnen we weer een paar jaar gaan bouwen aan zo'n elftal..Dus allen geniet nu het nog kan van die allemachtige Ajax.
-
@L-R-van-kessel_NL
Wat één topseizoen in de Champions League al niet kan doen
Hartstikke leuk voor die jongens. Wordt alleen wel lastig voor Ajax om alle achtergelaten gaten weer te dichten met nieuwe goede spelers. Ziyech is sowieso onvervangbaar.
-
Tevreden met de prijs van Ziyech?
-
@L-R-van-kessel_NL said in Voetbal internationaal transfers:
@Furrax_NL
Als die bedragen waar zijn lach ik me echt kapot..Het was een belofte..maar dat was Fischer ook ...gisteren heeft hij niks laten zien..weer weggegooid geld voor een linksback in Eindhoven..
Heeft die nog wat tijd. Vind het sowieso een goedkope deal.
-
Gefeliciteerd met deze toptransfer @bringdaruckus_NL
-
@SIRclitjeslikker_NL Eindelijk doet Chelsea weer eens een goeie transfer. Onana is een goeie vriend van hem, die mag ook wel mee.
-
@Furrax_NL said in Voetbal internationaal transfers:
Tevreden met de prijs van Ziyech?
Mwah, niet echt. Als De Ligt en Frenkie de Jong zo'n 70 tot 80 miljoen opleveren, zou Ziyech op zijn minst voor 60 miljoen verkocht moeten worden. Al is hij wel een stuk ouder natuurlijk. In zijn hernieuwde contract zal waarschijnlijk een gelimiteerde transfersom van 45 miljoen zijn opgenomen. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax anders genoegen zal nemen met dit bedrag.
-
Ik vind 45 ook echt bizar weinig.
-
@Furrax_NL
Ja en Nee..
Ja 45 is een hoog bedrag voor een speler van zijn leeftijd die vanuit de Eredivisie voor het eerst naar het buitenland vertrekt. Het is ook een gelimiteerde afkoopsom een deal die zij overeengekomen zijn in de tijd dat de 45 van toen de 65 is van nu..
Nee , probeer maar een vervanger te halen met deze zak geld..Dat word er hopelijk een die het Ziyech niveau had toen die naar Ajax kwam (iemand met het huidige Ziyech niveau komt namelijk niet naar Ajax).
Het is hem van harte gegund.