Het Grote Nostalgie Topic
-
Beste mensen,
Samen gaan we in dit topic de nostalgie ervaren, op welk gebied dan ook.
Graag wil ik dit zien aan de hand van een foto, zodat men dit echt in het hart kan ervaren.Ik begin!
-
oranje melding voor berichtje op MSN
-
Nog net geen inbelverbinding
-
-
Voor de echte kenners;
-
This post is deleted!
-
-
OSM toen der tijd
Het magische scoreboard..Helder Postiga, Kanoute, Payet bij Spurs
Goede oude tijden, op school inloggen op de mediatheek om toch nog even snel te kijken wat je had gedaan s'nachts aangezien ik er dan s'ochtends geen tijd voor had.
Mooi man!Lint met klappertjes, ik was meer fan van de patronen die in die plastic hulzen zaten, knalde harder. Pasta ook bij de neprevolver die ik toen had.
-
@L-R-van-kessel_NL
Om vervolgens ook je uitslag te kijken op 'Bondscoachspel', het lelijker broertje van OSM destijds.
-
@L-R-van-kessel_NL said in Het Grote Nostalgie Topic:
OSM toen der tijd
Het magische scoreboard..Helder Postiga, Kanoute, Payet bij Spurs
Goede oude tijden, op school inloggen op de mediatheek om toch nog even snel te kijken wat je had gedaan s'nachts aangezien ik er dan s'ochtends geen tijd voor had.
Mooi man!Lint met klappertjes, ik was meer fan van de patronen die in die plastic hulzen zaten, knalde harder. Pasta ook bij de neprevolver die ik toen had.
Bestaat het scorebord niet meer dan?
-
Jongens ik vind dat we zo langzamerhand druk moeten gaan uitoefenen op GB om het oude forum terug te laten komen. Berichten sturen, petities, etc. Is dit kansrijk? Ik denk van wel.
-
Ga anders a lá Greta staken voor het kantoor in Zoetermeer?
Als je lang genoeg volhoudt nodigen ze je vast uit voor een potje tafelvoetbal
En het scoreboard was toen totaal anders..veel spannender geen teksten tussendoor.
-
Iedereen verzamelen in Zoetermeer.
-
Doen we! Zoetermeer is heel dichtbij voor mij. Wanneer?
-
29-02-2021
-
Dat duurt wel lang kan het niet wat eerder?
-
Je bent vrij om te gaan en staan wanneer je wilt
-
We moeten toch een datum pikken dat we met z'n allen gaan?