Just Relax: Café
- 
Wat een mentaliteit. 
- 
Café is ineens druk  
- 
Al een maand geen bezoekers, slecht hoor  
 Sjan, waar gaat dat heen met het café?
- 
Naar de vaantjes. 
- 
Naar de vaantjes. @Furrax_NL Miss ff bier in de aanbieding gooien. Binnenkort weer een jubileumjaar erbij voor m'n oude crew JR  
 Dat moet gevierd worden hè 
- 
13 jaar inderdaad!  
- 
Onkruid vergaat niet 
- 
Ooit zal het stoppen. 
- 
Op naar de 14 jaar? 
- 
Op naar de 14 jaar? @Furrax_NL Zal mij niet verbazen. 
- 
@Furrax_NL Zal mij niet verbazen. @Yassin-Mansousri_NL Als ik dit lees heb ik zin om de stekker eruit te trekken. 
- 
@Yassin-Mansousri_NL Als ik dit lees heb ik zin om de stekker eruit te trekken. @Furrax_NL said in Just Relax: Café: @Yassin-Mansousri_NL Als ik dit lees heb ik zin om de stekker eruit te trekken. We weten allemaal dat je dat toch niet doet, Gianni  Op naar de 14 jaar dus Op naar de 14 jaar dus 
- 
In ruil voor geld doe ik het.  
- 
In ruil voor geld doe ik het.  @Furrax_NL ik bied -500 euro per maand. 
- 
In de wandelgangen gaat het gerucht rond dat we tot 2022 doorgaan... 
- 
In de wandelgangen gaat het gerucht rond dat we tot 2022 doorgaan... @Yassin-Mansousri_NL said in Just Relax: Café: @Furrax_NL ik bied - 500 euro per maand. @Furrax_NL said in Just Relax: Café: In de wandelgangen gaat het gerucht rond dat we tot 2022 doorgaan... Ik stuur je zo een tikkie.  
 Dan beginnen we vandaag met betalen.
- 
Te laat. Zonet beslist dat ik op zijn minst nog 2 jaar doorga met de crew. Op naar 15 jaar Just Relax. 
- 
Te laat. Zonet beslist dat ik op zijn minst nog 2 jaar doorga met de crew. Op naar 15 jaar Just Relax. @Furrax_NL Hier maak ik toch ff een screen van  
- 
Kut!  
- 
Kut!  @Furrax_NL Ga je mond spoelen met zeep, gauw!