Just Relax: Café
- 
En werk het Crewcup deel es bij joh. JR heeft eens op het podium gestaan met de CC. Moet je wel vermelden bij zo'n legendarische crew hè  
- 
Crewcup deel? Volgens mij staat dat niet meer op de crewpage en zal het ook niet meer komen. Ik hou wel alles nog bij. 
- 
Crewcup deel? Volgens mij staat dat niet meer op de crewpage en zal het ook niet meer komen. Ik hou wel alles nog bij. @Furrax_NL Schandaling... Het was de beste CC prestatie van JR ooit  
- 
Alles op de page zetten is lang en je kan het niet meer inkorten omdat GB die code heeft verwijderd. Bende losers. 
- 
Daan!!!  
- 
Daan!!!  Aangezien we toch in een café zijn, waar ken jij Jennifer Dekker van? 
- 
Hey Daan. 
- 
Aangezien we toch in een café zijn, waar ken jij Jennifer Dekker van? @L-R-van-kessel_NL Van de Pokemon Go community en ze woont een paar straten bij me vandaan  
- 
Speel je dat? 
- 
Speel je dat? @Furrax_NL Yup. Zou je ook eens moeten doen. Dan kom je tenminste nog es uit die bunker van je  
 Heb er veel mensen uit de buurt leren kennen 
- 
Aantal maanden geleden dat ik hier was: Veel Vooruitgang die Furrax heeft geboekt in die tijd: 0 Hoi  
- 
Hi Dave! Sjan heeft jou nodig om vooruitgang te boeken, blijkt wel  
- 
Hi Dave! Sjan heeft jou nodig om vooruitgang te boeken, blijkt wel  @maricja_NL Ik merk het. Zit een paar pagina's terug te lezen en zie dat Sjan zijn tijd verdoet met brabbelen en het upvoten van jouw reacties. Je zou haast vermoeden...... 
- 
@maricja_NL Ik merk het. Zit een paar pagina's terug te lezen en zie dat Sjan zijn tijd verdoet met brabbelen en het upvoten van jouw reacties. Je zou haast vermoeden...... @spectraaaaa_NL Hmmmmm.....  
 Hij neemt z'n lockdown iig heel serieus. Al even niet meer in het JR café gezien
- 
@spectraaaaa_NL Hmmmmm.....  
 Hij neemt z'n lockdown iig heel serieus. Al even niet meer in het JR café gezien@maricja_NL Hij zit al 30 jaar in een lockdown toch?  
- 
@maricja_NL Hij zit al 30 jaar in een lockdown toch?  @spectraaaaa_NL Als ik de verhalen mag geloven, heeft hij een bunker idd. Geen idee, hoe lang hij er al zit  
- 
@Furrax_NL Yup. Zou je ook eens moeten doen. Dan kom je tenminste nog es uit die bunker van je  
 Heb er veel mensen uit de buurt leren kennen @maricja_NL Ik speel het hoor. 
- 
@spectraaaaa_NL Hmmmmm.....  
 Hij neemt z'n lockdown iig heel serieus. Al even niet meer in het JR café gezien@maricja_NL Geen interesse meer in het spelletje. Bart is nu beheerder. 
- 
En ook hallo Dave. 
- 
@maricja_NL Geen interesse meer in het spelletje. Bart is nu beheerder. @Furrax_NL      Wat is dat nu weer Sjan? Hoe komt het zo? Wat is dat nu weer Sjan? Hoe komt het zo?