Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_NL Mooi overzicht! Ik mis alleen de punten van KL5 in het eerste seizoen
-
KL3 zal vanavond opnieuw aangemaakt worden. Dit was niet de moderator zijn fout, maar een fout in het systeem. Als het goed is, dan is iedereen uit de competitie gezet
-
@shadychrist7_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Furrax_NL Kom jij nou ook eens een keer meedoen aan de KL? Zie je altijd in de chat verschijnen, maar je speelt nooit meer mee?
Zal eens kijken.
-
@venlo_9_NL Ik zal deze punten erbij zetten. Thnx voor het aangeven
-
@Furrax_NL Gewoon meedoen, Sjan Waarom niet?
-
@maricja_NL Mijn slot 4 zal binnenkort beschikbaar zijn. Ik laat hem open voor de KL.
-
@Furrax_NL Zo mag ik het horen Sjan
KL is wel net begonnen, dus miss kan je een kleinere competitie pakken voor de time being
Willen Bart en Dieter miss ook weer meedoen? JR weer ff de kaart zetten -
Complete willekeur in de verkopen, goed om te weten dat er nog niets is veranderd aan het spelletje
-
We zijn alweer een paar speeldagen onderweg in de KL.
-
@maricja_NL De stand is niet correct , Atalanta is managerloos, al ruim 2 dagen trouwens, S1mple_ is eruit gegaan..
-
@L-R-van-kessel_NL Weet ik
Bewust nog even zo gelaten. In KL1 is Valencia managerloos. -
@maricja_NL Bart zal meedoen. Artuur (ex-lid van jullie) ook vermoed ik.
-
@Furrax_NL Gezellig!!
-
Hierbij een update van de KL sheets
Sommige formules stonden niet goed in de vorige sheet. Dit is nu hersteld.
Verder zijn er nu ook een paar straffen verwerkt. -
Omdat er een paar overtredingen zijn gemaakt en de regels een beetje verder weggezakt zijn in dit topic, plaats ik de regels nogmaals.
Algemene Regels KL
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste geval kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
Ontslag nemen zonder geldige reden = uitsluiting voor volgend seizoen
(Vermeende) Overtredingen graag altijd onderbouwen dmv een screenshot en pm’en/appen naar de organisatie. Alleen op deze manier kunnen wij als organisatie de overtredingen bestraffen.- Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
- Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
- GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek.
- Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
- Trainingskampen zijn uitgeschakeld
- Verder zijn de gebruikelijke OSM reglementen van toepassing
Voor vragen of onduidelijkheden graag een PM richting Wooper of Maricja
-
Guys, kan iemand mij even een pm sturen als de kl weer begint. ik wil er ook weer aan meedoen. speel vooral mobiel dus veel fora zie ik op dit moment niet.
-
-
@fearless1986veld_NL Yess! Ik zal je een bericht sturen, zodra het inschrijftopic voor het volgende seizoen er is
-
@maricja_NL kan je mij daar ook een bericht voor sturen als dat mogelijk is?
-
@sibo069_NL Tuurlijk! Geen probleem
Gooi het anders ook in je crew. Miss willen er wel meer meedoen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, zeggen ze wel eens