OSM Scoutlijst is terug!
-
Sinds een tijdje beheer ik de website osmscout.nl
Hier houd ik meerdere scoutlijsten bij en deel ik onder andere tactieken. Er word momenteel hard gewerkt om de website zo uitgebreid en up-to-date mogelijk te maken. Maar neem eens een kijkje en maak er gebruik van als je het leuk vindt!
-
@StiegB_NL Nice, je zou eigenlijk aangenomen moeten worden bij GameBasics om dit terug te laten komen . Dat de scoutlijst op een gegeven moment verdween was echt zonde.
Nu de game steeds mobieler wordt is het irritant dat je via je pc of browser op je smartphone competities moet afstruinen en dan pas gericht kunt scouten. Helaas vindt je dan bovendien ook vaak niet eens de spelers vindt die je zocht. Zo zocht ik laatst Tadic via de scout.
Eerst gecheckt of niemand in die competitie hem al gescout had (alle teams bekijken + transferhistorie).
Vervolgens opgezocht in het competitieoverzicht.
Gegevens ingevuld. Geen Tadic -
Ja klopt @tc-game_NL , ik heb ook een aantal keren gehad dat ik zeker weet dat de zoekprioriteiten klopten, maar dan kwam mijn scout met hele andere spelers terug..
-
Ik kijk hier voor de scoutlijst op osmtip.nl
Echter weet ik niet hoe up to date het hedendaags is.
-
@repelsteeltje_4 Ziet er relevant uit dat wel. Die tips met die tactieken werken ook goed. Gister met Sparta van Feyenoord gewonnne