Kanarifuglene: [KL] League
-
@Yassin-Mansousri_NL Gelukkig, tegen jou maak ik nog een beetje kans namelijk
-
9-0 winnen van een cpu is leuk voor m’n doelsaldo maar is verder gewoon competitievervalsing. Team is gewoon verpest door degene die ermee heeft gespeeld en ontslag heeft genomen. Begin waren t nog wel vrij normale uitslagen maar door blessures, schorsingen etc nu 3 dagen op rij dikke cijfers. Hoop dat er iets bedacht kan worden om ontslag nemen in competities als dit te ontmoedigen.
-
Het is en blijft lastig om sommige managers ervan te weerhouden om ontslag te nemen, helaas
Soms win je, soms verlies je en daar kan niet iedereen goed mee omgaan.
Voor nu hebben wij als straf dat je voor een volgende deelname uitgesloten bent. Mocht je andere suggesties hebben, horen we het graag uiteraard.Als we zo eea kunnen voorkomen en kunnen veraangenamen, komt dat het plezier en het competitieve element ten goede.
-
In KL1 & 2 zijn we halverwege. KL3 na vandaag ook.
KL4 heeft een langere competitie, dus die hebben nog iets langer te gaan.Kunnen de managers die nu op promotie staan, hun plekken verdedigen? En gaan de managers die op degradatie staan nog terugkomen?
Nog niets is zeker.
Hierbij de tussenstanden. Nu zijn ook de crews toegevoegd. Deze staan ook vermeld in de jaarranking, dus waarom niet in de standen, toch?
Voor KL1 & 2 geldt al wel dat de punten voor de halve finales zijn toegekend.Succes allen!!
-
Mocht er onverhoopt de verkeerde crew staan of wissel je van crew, laat het ons weten, dan passen we dit bij de eerstvolgende stand aan
-
-
Note: Bekerpunten voor het behalen van de halve finales in KL3 zijn nog NIET meegenomen.
KL4 speelt op 4 juni pas de kwartfinales. -
Note: In alle KL competities zijn de bekerpunten voor het behalen van de halve finales toegekend
-
Note: De punten voor het behalen van de finales zijn toegekend in KL1, KL2 en KL3. In KL4 moeten de halve finales nog gespeeld worden.
-
-
@Furrax_NL Wilde jij nog meedoen volgend seizoen? Met Bart en Artuur?
-
Ik heb slot vrij. Ik vraag aan Bart & Artuur.
-
@Furrax_NL Topper!! Gezellig Sjan
-
Bart zal zich zelf aanmelden indien hij wil en Artuur wacht nog een seizoen af. Ik ben v/d partij.
-
@Furrax_NL Ik ga het ook nog eens proberen na een paar keer geskipt te hebben
-
Goed om te horen, heren!
Gooi het ook gerust in de crews. Zo maken de we er alleen maar mooie competities van en het niveau zal dan ook geleidelijk aan omhoog gaan
-
Met nog een paar speeldagen te gaan, is hierbij een laatste tussenstand
Note: In alle KL hebben de bekerfinalisten de punten voor het bereiken van de finale toegekend gekregen. Enkel de winnaars van de beker, krijgen er dan nog sheetpunten bij.Vergeet niet om jezelf in te schrijven voor het volgende seizoen
-
Na dit KL seizoen zal uiteraard ook de jaarranking over 2020 worden bijgewerkt
-
De definitieve KL standen zullen we posten, als wij de rapporten omtrent oefenwedstrijden bekeken hebben.
Hierom heb ik ook de standen even weggehaald. -
Hi allen,
Gisteren hebben wij reports vanuit GB ontvangen omtrent oefenwedstrijden in de KL. En als organisatie zijnde, zijn we wel geschrokken. Want er zijn veel meer oefenwedstrijden gespeeld dan bij ons gemeld is.
Aan de hand van de ontvangen lijsten hebben we straffen uitgedeeld. Hoe meer oefenwedstrijden, hoe hoger de straf logischerwijs. Hierdoor zijn er wat verschuivingen in de sheets.
Hierover in discussie gaan, heeft geen enkele zin en we gaan ook met niemand in discussie. Regels zijn regels en je bent ten aller tijde verantwoordelijk voor je eigen acties. Als je dus promotie misloopt of nu ineens op degradatie staat, is dat het gevolg van je eigen keuzes.
Wij vinden het zeer jammer, dat dit zich (weer) heeft voorgedaan. Deze acties getuigen van weinig respect voor de regels, maar ook de organisatie, je crew(genoten) en andere eerlijke spelers in de KL.Voor komende seizoenen gaan we dit dan ook ieder seizoen monitoren.
We willen dit graag een eerlijk event houden, met fair-play, competitie en plezier hoog in het vaandel. Zonder een pay-to-win element. Dus laten we het samen ook vooral zo houden.
Wij wensen verder geen uitingen en verwijten in dit topic naar managers. Ze hebben de straffen ontvangen en voor komende seizoenen gaan we dit monitoren.