Reizen
-
Nou de eerste reis komt er weer aan! Net voor het weekend even 3 dagen Berlijn geboekt.
3 dagen naar RIU Plaza Berlin in de Presidentiel Suite Inmiddels had ik zoveel RIU punten verzameld dat ik er 3 nachten voor € 0,00 kan verblijven i.p.v. €1.400,00
Even crossen over de Autobahn volgende week, Berlijn in alle 'rust' bekijken en helemaal los in de suite met het vrouwtje. Volgende week ben ik dus nauwelijks tot niet hier te vinden.
Weet iemand van jullie of de restaurants langs de weg in Duitsland open zijn, ik stop namelijk bij het tanken altijd zeer graag voor zo'n simpele Duitse worst langs de weg.
-
Gisteren het Holocaust monument bezocht, de afwezigheid van andere toeristen maakte het heel indrukwekkend. Er liep werkelijk NIEMAND anders..het was er muisstil..heel onbeschrijfelijk.
Ik ga weer verder Berlijn verkennen en tot van de week heren (en dame).
-
Leuk je te horen man. Enjoy!
-
@L-R-van-kessel_NL said in Reizen:
Gisteren het Holocaust monument bezocht, de afwezigheid van andere toeristen maakte het heel indrukwekkend. Er liep werkelijk NIEMAND anders..het was er muisstil..heel onbeschrijfelijk.
Ik ga weer verder Berlijn verkennen en tot van de week heren (en dame).
Kan me voorstellen dat het dan nog indrukwekkender is dan met alle toeristen. Komt alles nog wat harder binnen.
-
Nou USA is canceled in heel 2020 dus. Ik ga deze zomer geen vakantiedagen opnemen. Zero behoefte om met een mondkapje overal heen te gaan
-
@bringdaruckus_NL snap ik. Als je overal met beperkingen zit en met een mondkapje moet lopen, kan je het ook niet echt vakantie noemen.
Ik hou de reisadviezen in de gaten. Zou graag toch nog ergens op vakantie willen eigg.
-
Berlijn zit er inmiddels weer op, ik kreeg van de week nog een souvenir thuisgestuurd : Buschgeldbescheid. Leuke foto, het boetebedrag is alleen nog onbekend..
Wij zitten nog te kijken of we tussendoor nog even wegkunnen (Vriendin krijgt minder makkelijk vrij op der werk de aankomende periode) want november naar Zanzibar duurt nog zo lang(131 dagen).
Voor de zekerheid een weekendje Groningen via vd Valk gereserveerd mocht het dan lekker weer zijn.Wel heb ik vandaag de zomervakantie voor 2021 vast laten leggen , Cancun..omdat het dit jaar niet door is gegaan nu volgend jaar dezelfde datum. Enig verschil is dat ik er dan niet mn Dirty Thirty kan vieren maar mn 31e bij Hooters.
Vreemd genoeg was het nu zelfs €200,00 voordeliger. -
beter colombia, gratis neuken voor elke westerling daar, echte aanrader.
-
Oeh nice! Lekker is dat altijd.
-
Kon het niet laten een interrail ticket te kopen. De behoefte aan avontuur werd te groot. Dus eind augustus door Europa trekken. Vlieg denk ik naar het zuiden of oosten of van daaruit met de trein terug te reizen. Hopelijk zijn er dan wat meer landen toegankelijk.
-
laatste souvenir dat ik uit berlijn kreeg was een ov-boete
-
@DominicM_NL OV boete? Ik had een dagkaart gekocht en uiteindelijk niet afgestempeld aangezien er nergens controle was.
Zijn die OV boetes net zo laag als de verkeersboetes? -
Boetebedrag is inmiddels wel bekend en was totaal niet wat ik had verwacht € 448,50
Het blijkt dat de boetebedragen in Duitsland per mei 2020 omhoog gegaan zijn..Nu moet ik nog een verweer indienen volledig in het Duits, iemand hier wiens Duits beter is dan Google translate en zich verveeld?
-
@L-R-van-kessel_NL Ik snap het niet. Je hebt een ov boete maar geen controle gehad?
-
@bringdaruckus_NL Nee had het tegen domic over een OV boete.
Ik ben geflitst op de A2..
-
holy shit 448 euro? voor mij was het iets van 100 euro, had blijkbaar een metrokaartje voor de verkeerde zone
-
@DominicM_NL ja wtf, hoeveel km te hard was dat wel niet @L-R-van-kessel_NL
-
Je moet ook niet met je F1 bolide op de Deutsche autobahn rijden. Kan je beter een circuit opzoeken
-
@bringdaruckus_NL Op moment van flitsen slechts 37km te hard..Dus ik had nog geluk, afgelopen weekend waren 2 Zwitsers in Duitsland der rijbewijs kwijtgeraakt omdat ze 254km reden..
-
binnenkort naar amsterdam reizen, vraag me af voor nieuws en wonderbaarlijks ik tijdens die twintig minuten reis ga meemaken