Voetbal: Champions League & Europa League
-
Messi ook vier keer scoren in Napels.
-
eerder thuis
-
allebei
-
Nog iemand gekeken gisteren naar Atalanta en PSG?
Wat vinden we van deze oplossing trouwens, om de CL en EL toch uit te kunnen spelen?
-
Ik heb het helaas niet gezien, wel vind ik het onwijs zonde dat Atalanta het net niet vol heeft gehouden in de laatste 7minuten. De underdog in zoverre je ze zo mag noemen heeft dan toch echt een streepje voor op het oliegeld.
Het is vrij 'krom' dat de play off's voor de kwalificatie al begonnen zijn en er halve selecties al uit elkaar zijn gevallen en het toernooi doorgang moet vinden, al vind ik dit wel de beste optie om het dan alsnog uit te spelen.
Van mij mogen : Bayern & Inter de bekers winnen al ben ik bang dat het dalijk Atletico(ja die winnen van Leipzig en PSG waardoor ze in de finale staan en als enige tegengas kunnen geven aan City/Bayern/Barca.) en Sevilla de bekers winnen..
AZ heeft overigens goed geloot, thuis tegen de minste tegenstander van alle tegenstanders die zij konden hebben. Volgende ronde als ze geluk hebben loten ze een team welke door Corona is getroffen waardoor zij gelijk in de play off finale staan.
-
@maricja_NL Had iets meer over de maand gespreid mogen worden. Ik heb nu geen tijd om alles kwartfinales te kijken.
-
AZ heeft overigens geen fuck te zoeken in de tweede voorronde van de Champions League
-
Van mij mogen ze die beslissingen over één wedstrijd op neutraal terrein er wel in houden. Maakt de kalender wat dragelijker en je bent meteen van de eeuwige uitdoelpuntendiscussie af.
-
Het heeft zeker wel iets idd.
De thuis- en uitwedstrijden natuurlijk ook. Voor de supporters van de betreffende clubs toch een stukje minder reizenLeipzig - Atletico was gisteren wel een leuke wedstrijd om te zien
Ik vind het alleen zo niks dat de CL-hymne afgespeeld wordt en de camera langs alle spelers gaat, maar je geen publiek op de achtergrond ziet... -
@SIRclitjeslikker_NL Het is raar om AZ in de CL voorronde te zien, maar van mij mogen ze wel een keer.
-
In de champions league voorrondes zitten wel meer teams van het niveau van AZ. Kijk maar na hun tegen stander dus daar horen ze nog wel thuis.
-
Wie weet kunnen ze voor ene leuke verrassing zorgen. Zou leuk zijn
-
unpopular opinion: ik hoop echt dat PSG de CL pakt. lijkt me heerlijk voor al die haters. Vind het ook echt een prachtig team met Neymar en Mbappe
-
@bringdaruckus_NL
Ik zie ze niet van bayern winnen ze hebben zekker een goeden aanval met veel snelheid maar bayern is in het geheel een veel beter team. -
Als PSG de kansen mist, die ze tegen Atalanta misten, gaan ze af tegen Bayern.
Ik verwacht wel dat het meer een gelijk opgaande wedstrijd gaat worden. PSG is gewaarschuwd en Bayern zal PSG ook niet onderschatten. Ik verwacht ook niet dat PSG zich laat wegspelen. Maar die verwachting had ik van Barcelona ook
Maar ik denk wel een aan overwinning voor Bayern. -
Ik ben het niet vaak met je oneens maar nu wel, geen haat richting PSG , eerder gebrek aan sympathie.
RB Leipzig daarintegen heb ik ook helemaal niks mee, al heb ik daar meer respect voor het beleid dat erachter zit vanuit RB door heel gericht te werk te gaan en niet per sé met de grootste zak geld zoals PSG proberen te winnen.Bayern speelde natuurlijk een masterclass al had dat ook heel anders af kunnen lopen als Barca wel de 2-2 had gemaakt.
Naar het CL seizoen gekeken verdiend Bayern wel het meeste de titel in mijn ogen. Wedstrijden met indrukwekkende cijfers gewonnen, totaal oppermachtig.Het abonnement van Sevilla op de EL(finale) is ook alweer verlengd, ik hoop niet dat zij tegen Shaktar spelen. Clubje uit Oekraine vind ik maar niks , daarbij is het coëfficiënt technisch ook nadelig als zij nog een ronde verder komen voor NL.
-
@L-R-van-kessel_NL hahaha ik kon al voorspellen dat je het met me oneens zou zijn. Ik heb persoonlijk totaal geen problemen met dit soort clubs. Vind PSG qua imago sws enorm verfrissend. Een club die verder denkt dan voetbal. Vind hun branding echt eruit springen. Dat heb ik met bv Man CIty niet zo.
-
@bringdaruckus_NL Branding vind ik het een heel ander verhaal. Daar ben ik het volledig met je mee eens dat zij dat super aanpakken.
Finale Bayern-PSG ligt het meest voor de hand en kan een zeer fraaie wedstrijden worden vanwege de aanvallende intenties. -
Bayern - PSG zou wel een potentiele 4-3 oid zijn. Toch de droomfinale. Lyon heeft geen leuke speelstijl en een Duitse finale is toch minder dan twee kampioenen tegenover elkaar.
-
Gun het Thomas en Lewi wel.
Mbappe hoeft hem niet zo nodig te winnen, hij mag al op de cover van Fifa 21 staan.