Golden Glory: Café "De Voetbalkantine"
-
@Jordy-van-Oel_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
@killing-spread_NL Aah dat kennen jullie niet in Belgie mijn excuses. Dat is gewoon simpel bronwater (oftewel kraanwater).
@Glennevire_NL Hij is volgens mij onderweg met zijn vrachtwagen maar die rijdt niet zo hard door al dat bier.
Gemeentepilsje klinkt idd als dat kraanwater van jullie, Heineken of hoe noemt het nu weer
-
@killing-spread_NL een weekend bij @BolaBranca_NL67 aka Ronald, sure Voor mij is dit meer bier dan ik in 3 jaar tijd drink
-
@killing-spread_NL Nee lekker gefilterd water ik drink geen bier dus zou niet weten welke beter is.
-
Haha, daarmee redden we ons weer heel even
Ik mag hopen dat het Hertog Jan is?!? -
Is Alexander een alcoholist?
-
@Furrax_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
Alleen doordeweeeks en in het weekend!
-
Haha!
-
@De-Boterbloemen_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
Alleen doordeweeeks en in het weekend!
Valt mee dan toch?
-
kijk ff op dit forum en direct mooie dames in beeld, patrick ik mis je nu al
-
Maar ik ben meer van de Hertog Jan Karakter biertje hoor. Heerlijke smaak zit er aan.
Lekker lurken uit het flesjes, hmmm -
@JOPIE1313_NL Is Patrick ook een mooie dame!?
-
@alex7ander7_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
Maar ik ben meer van de Hertog Jan Karakter biertje hoor. Heerlijke smaak zit er aan.
Lekker lurken uit het flesjes, hmmmMaar dat drinkt niet lekker door denk ik ?
-
@JOPIE1313_NL Is Patrick ook een mooie dame!?
Omgebouwd
-
Alexander slikt het flesje ook door heb ik vernomen.
-
Alexander slikt het flesje ook door heb ik vernomen.
Dat wil ik dan wel is meemaken!
-
@De-Boterbloemen_NL hahahaha. Patrick overstroomde onze whatsapp groep altijd met filmpjes en foto's van mooie dames als een montsoen regen. Ik ga dat wel missen maar geheugen van mijn telefoon niet Ik wou keer een foto aan een dame laten zien maar moest eerst door 500 half naakte dames van Patrick scrollen :')
-
@Glennevire_NL Ja die maken wij nu mee gelukkig worden ze niet automatisch opgeslagen dus dat is wel fijn.
-
@Glennevire_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
@De-Boterbloemen_NL hahahaha. Patrick overstroomde onze whatsapp groep altijd met filmpjes en foto's van mooie dames als een montsoen regen. Ik ga dat wel missen maar geheugen van mijn telefoon niet Ik wou keer een foto aan een dame laten zien maar moest eerst door 500 half naakte dames van Patrick scrollen :')
Haha, wij zijn juist blij dat hij hier is, nu kunnen wij ervan genieten
-
@Jordy-van-Oel_NL mijn telefoon sloeg alles automatisch op hahaha en kon het niet uitzetten >.<
-
@Glennevire_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
Vond die vrouw leuk zeker