Golden Glory: Café "De Voetbalkantine"
-
Wel jammer dat je hier niet vind ik grappig kan doen zoals op facebook hhahaha
-
@Glennevire_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
@De-Boterbloemen_NL hahahaha. Patrick overstroomde onze whatsapp groep altijd met filmpjes en foto's van mooie dames als een montsoen regen. Ik ga dat wel missen maar geheugen van mijn telefoon niet Ik wou keer een foto aan een dame laten zien maar moest eerst door 500 half naakte dames van Patrick scrollen :')
Daarom gebruiken wij KIK, niks word opgeslagen. Erg prettig.
-
@alex7ander7_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
@De-Boterbloemen_NL hahahaha. Patrick overstroomde onze whatsapp groep altijd met filmpjes en foto's van mooie dames als een montsoen regen. Ik ga dat wel missen maar geheugen van mijn telefoon niet Ik wou keer een foto aan een dame laten zien maar moest eerst door 500 half naakte dames van Patrick scrollen :')
Daarom gebruiken wij KIK, niks word opgeslagen. Erg prettig.
Is inderdaad maar beter ja, als ik al dat spul op mijn telefoon had staan.......
-
@alex7ander7_NL Wat is KIK?
-
@alex7ander7_NL Wat is KIK?
Zelfde als whatsapp maar dan zonder 06-nummers
-
@De-Boterbloemen_NL oke thnx maat. Nog nooit van gehoord tot vanavond. Kende verder alleen Telegram buiten WA
-
e verder alleen Telegram buiten WA
Moet je maar is kijken in de appstore! werkt gewoon met gebruikersnaam. voorderest ongeveer hetzelfde als whatsapp
-
@Glennevire_NL bitterlemon met een schijfje citroen he of zit er radler in die vaten
-
@De-Boterbloemen_NL true that! Goed bier moet in het goede glas voor het optimale contact met de lucht zodat de smaak het beste uitkomt... bazinga!
-
@BolaBranca_NL67 said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
@De-Boterbloemen_NL true that! Goed bier moet in het goede glas voor het optimale contact met de lucht zodat de smaak het beste uitkomt... bazinga!
Eens!
Maar ligt jouw voorkeur bij bier of bij bitterlemon?
-
er gaat niets boven een goede bluf !
-
@fc-kuijf_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
er gaat niets boven een goede bluf !
Zolang het me niet teveel geld kost!
-
@De-Boterbloemen_NL daar ben jezelf bij. maar een goede bluf leverd geld op
-
@De-Boterbloemen_NL denk dat het zeker 3 jaar geleden is dat ik uberhaupt alcohol gehad heb
-
@De-Boterbloemen_NL denk dat het zeker 3 jaar geleden is dat ik uberhaupt alcohol gehad heb
Oei, je weet niet wat je mist!
Lust je het niet? -
@De-Boterbloemen_NL joh heb mn fair share van alcohol wel gehad hahaha... nee tis zo gegroeid. Ben een gezelligheidsdrinker maar sinds ik vader ben ben ik minder gaan drinken, vaker bob enzo, tja zo ebte dat een bisschen weg...
-
@De-Boterbloemen_NL joh heb mn fair share van alcohol wel gehad hahaha... nee tis zo gegroeid. Ben een gezelligheidsdrinker maar sinds ik vader ben ben ik minder gaan drinken, vaker bob enzo, tja zo ebte dat een bisschen weg...
Als je ermee kan leven is dat prima toch?
Denk dat ik nooit een bob ga worden, mezelf kennende! -
@De-Boterbloemen_NL heb ooit is met sinterklaas op het werk na half kissie hertog jan en nagenoeg een hele fles merlot naar huis gereden... gelukkig was er geen kip, hond, auto op de weg want heb alle stoeprandjes geraakt haha
-
@De-Boterbloemen_NL heb ooit is met sinterklaas op het werk na half kissie hertog jan en nagenoeg een hele fles merlot naar huis gereden... gelukkig was er geen kip, hond, auto op de weg want heb alle stoeprandjes geraakt haha
mmmm, met de auto en alchol is geen goede combi, arme stoeprandjes
Maar dat doe ik uit principe niet, laat dat altijd iemand voor me rijden -
@De-Boterbloemen_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
laat dan altijd iemand voor me rijdenEn dan rij jij in de auto er achter zeker?