Golden Glory: Café "De Voetbalkantine"
-
Heeey, nieuwe voetbalkantine
-
Goedemorgen allen!!
-
@TheTransporter_NL morgeeeeeen
-
Laten we er een mooie dag van maken met grote uitslagen
-
Moggúh .
-
Goeiedag allemaal,
even voorstellen. Mijn naam is Geert Walters ( Gerry ) ben 59 en al 12 jaar actief op OSM. Na anderhalf jaar TB moest ik helaas de crew verlaten omdat er geen beweging meer in te krijgen was. Beheerder en Vice-Beheerder waren met alle activiteiten gestopt in december en daarna was het eigenlijk over.... De overgebleven 4 managers hebben nog getracht er iets van te maken maar de lol was er duidelijk af. Ik heb de uitnodiging van Jelle met plezier ontvangen en geaccepteerd en hoop mijn steentje bij te kunnen dragen aan de opmars van Golden Glory !!
-
Succes bij deze crew Geert!
-
Good old Geert back in town
Leuk om weer bij elkaar in de crew te zitten!
-
welkom88888
-
Veel plezier en succes hier @gerry_NL bij deze mooie en prachtige crew. Jammer van TB ik kwam altijd met plezier en genoegen op jullie forum op osm 2.0
-
Meer mensen die al van het weekend kunnen genieten, of moet morgen iedereen nog aan de bak?
-
@Vertrigo_NL Ik heb het even gevraagd aan mn baas... hij zegt dat ik morgen nog mag werken...
-
@BolaBranca_NL67 Joh wat aardig van hem x)
-
@cephas_NL ik heb zon lieve baas, tis een schatje
-
IK kan nog steeds niet op het crewforum van Golden Glory maar ik hoor dat er een aantal welkomsberichten zijn gepost waarvoor dank natuurlijk. Zodra ik wel kan posten zal ik mij daar uiteraard regelmatig laten zien. ik heb op de topic Ex-Crewmembers a gepost en een PM gestuurd naar Jip maar tot nu mocht dat helaas niet baten.
-
@vinnievuik_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
@gerry_NL
Uitloggen en inloggen op het forum wil nog wel eens helpen.Inderdaad. Kun je dit eens proberen?
-
Succes Geert hier bij deze Actieve Leuke Crew.
Mannen weer een goede manager binnengehaald julllie zijn weer lekker bezig