Golden Glory: Café "De Voetbalkantine"
-
@Geert-van-h-_NL ben net terug van een romantisch dag/nachtje weg met de vrouw. En zaterdag gaan we twee weken weg met de caravan. Daarna nog een week chillen. En dan op maandag begint de ellende weer.
-
Welke ellende... de wereld zonder pils en vrouwen???
-
@BolaBranca_NL67 dat ook en natuurlijk werk. Weer een heel jaar knallen op het werk voordat we weer vakantie hebben
-
@fc-kuijf_NL wat doe je eigenlijk...
-
Elektromonteur
-
@fc-kuijf_nl Een jaar knallen moet wel lukken, of dat altijd op het werk gaat zijn betwijfel ik
-
@geert-van-h-_nl als @fc-kuijf_NL de draadje verkeerd aansluit kan het flink knallen hoor haha
-
@bolabranca_nl67 als @fc-kuijf_NL ZIJN draad(je) verkeerd aansluit kan het volgens mij ook knallen haha xD
-
Terug van vakantie! Hoe gaat het hier, heren?
-
@maricja_nl welkom terug! Fijne vakantie gehad?
Hier loopt alles goed, hier en daar ne zatte maar oké
-
Van harte gefeliciteerd mannen met de promotie naar EL
-
@maricja_nl fijne vakantie.
-
@maricja_nl said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
Terug van vakantie! Hoe gaat het hier, heren?
Oh, je bent alweer terug haha.
Hoe was je vakantie? -
@alex7ander7_nl het was heerlijk!! En te kort hihi. Lekker naar Gran Canaria geweest.
-
@alex7ander7_nl het was heerlijk!! En te kort hihi. Lekker naar Gran Canaria geweest.
Heerlijk hoor. Volgend jaar gaan we gezellig gezamenlijk met onze beide crews. Lijkt me gezellig.
-
Vakantiefoto's?
-
@alex7ander7_nl Pas op met wat je wenst hè haha :thinking:
-
@jonesy_nl die moet ik nog es op m'n laptop zetten. Maar zat foto's. Oa van de dolfijnen in de Atlantische Oceaan
-
@maricja_nl oooooooh ja das een machtig gezicht, heb het ook een keer mogen aanschouwen
-
@bolabranca_nl67 prachtig hoor! En de helft van de boot was zeeziek geworden :rofl: Ik had gelukkig een reispil ingenomen