Formule 1 TOTO 2017
-
Ik hoop voor jullie dat jullie vandaag voor 10.00 uur de toto hebben ingevuld want vandaag zijn de vrije trainingen nummer 1 & 2.
-
@TheTransporter_NL said in Formule 1 TOTO 2017:
Ik hoop voor jullie dat jullie vandaag voor 10.00 uur de toto hebben ingevuld want vandaag zijn de vrije trainingen nummer 1 & 2.
Ik heb hem voor 14u ingevuld, na eerste sessie dus maar was het zelfs eigenlijk vergeten dat het F1 was dit weekend tot ik het op Hesgoal(livestream site) zag. Heb dus ook niet de eerste sessie toen nagekeken.
-
Ook helemaal vergeten om het in te vullen. Meestal is de deadline op vrijdag, dus ik dacht dat ik nog wel op tijd was als ik de top 10 nu zou doorgeven. Heb hem verstuurd, maar als het te laat is dan so be it.
-
Ik ben het ook (weer) vergeten. Eigen schuld, niet aan gedacht maar is het misschien handig om een paar dagen van tevoren alle deelnemers te replyen?
-
@EstorilAzi_NL Dat lijkt mij ook een prima idee. Mocht Martijn dit voor de volgende GP's niet hebben gedaan, zal ik dat doen in de toekomst!
-
Voor de komende GP in Canada wordt het weer top 10 doorgeven?
-
Heb de top 10 weer ingevuld. Voor het geval mensen nog interesse hebben en nog niet doorgestuurd hebben zal ik iedereen even taggen
@EstorilAzi_NL @killing-spread_NL @spectraaaaa_NL @sir-himself_NL @Jip-Huijs @Vertrigo_NL @TheTransporter_NL @pompompompompommop_NL
-
@FC-Eddie_NL Naar wie moet die toto nu dan?
-
-
@Jip-Huijs Gewoon naar Martijn toe toch?
-
Gewoon nog naar Martijn. Geen idee of hij nog interesse heeft om dit verder te blijven organiseren, maar het kan geen kwaad om ze naar hem toe te blijven sturen lijkt mij.
-
Niet vergeten om morgen weer de Toto in te leveren voor de GP van Europa (Azerbeidzjan). Denk gewoon weer de top 10? Weet ook niet wanneer de scores weer worden bijgehouden?
@EstorilAzi_NL @killing-spread_NL @spectraaaaa_NL @sir-himself_NL @Jip-Huijs @Vertrigo_NL @FC-Eddie_NL @pompompompompommop_NL
-
Martijn is zelf al vanaf 15-6 offline. Lijkt gestopt? Kunnen we hier misschien beter mee stoppen, heeft toch geen zin.
-
@EstorilAzi_NL
Martijn zal inderdaad op de korte termijn niet terugkeren, dus het is wellicht een beter idee als één van de deelnemers de organisatie op zich wil nemen. -
Ik wil het wel overnemen. Zal na de GP van Baku eens even wat dumpen en kijken of er genoeg animo is. Als ik maar 4 inzendingen ofzo krijg dan is het het ook niet waard
-
@spectraaaaa_NL Ik doe zeker mee als jij het over gaat nemen. Mijn dank is groot.
-
We gaan het proberen
GP van Oostenrijk
-
Wat is het verschil in seconden tussen pole position en de snelste raceronde? (tot op de duizendste van een seconde). Exact goed = 25pt. Binnen één tiende = 5pt.
-
Welke 5 coureurs liggen er na Q1 uit? (2pt per goed antwoord)
-
Komen Vettel en Hamilton binnen 5 seconden na elkaar over de finish? (2pt)
-
Welk team scoort deze GP de meeste punten? (Mercedes en Ferrari niet toegestaan) (4pt)
-
Scoort Red Bull een podium in hun thuisrace? (2pt)
-
Hoeveel constructeurs verlaten de race met een puntenfinish? (4pt)
-
Vanaf welke gridpositie wordt de race gewonnen? (3pt)
-
Hoeveel coureurs die de finishvlag zien komen doen dat op één of meer ronden achterstand? (3pt)
-
Scoren Palmer, Vandoorne en Ericsson hun eerste punten? (Per coureur invullen, 2pt per juist antwoord)
-
Voorspel de winnaars van de volgende 'kwalificatie-battles' (2pt per juist antwoord, 15pt als je zelf alle 5 correct voorspelt)
Vettel vs Hamilton
Kvyat vs Sainz
Ocon vs Perez
Palmer vs Ericsson
Alonso vs Magnussen
Deadline: Vrijdag 7 juli 10:00
-
-
@spectraaaaa_NL Ik blijf graag ook nog meedoen. Leuke vragen, zal ze zo even invullen.
-
Hmm nog maar 2 inzendigen, 3 als ik mezelf meetel
@killing-spread_NL @EstorilAzi_NL @Jip-Huijs @Vertrigo_NL @TheTransporter_NL @pompompompompommop_NL @Philipp-Haastrup_NL
-
@spectraaaaa_NL Ik doe mee, ik beantwoord de vragen vanavond.