Afscheid
-
ow, jammer dat dit gebeurd is van hogerhand voor een deel.. Ik vond je persoonlijk één van de beste moderators. Duidelijk dat je al veel ervaring had. De OSM-staff verliest hiermee een enorme kracht. Veel succes met wat je nu gaat doen!
Massive respect!
En zoals iemand al boven mij reageerde, idd.. tegenwoordig moet alles ingekrompen worden én toch dezelfde inzet en intensiteit aanhouden. Ik hoop dat ze weten dat ze sowieso aan kwaliteit gaan moeten inboeten.
-
Christian ,
bedankt voor je inzet al die jaren en succes verder met hetgene wat je nu nog gaat doen bij en voor OSM
-
Bedankt voor je jarenlange inzet als Crew Support. Jammer dat je op deze manier het veld moet ruimen.
De laatste tijd zijn er aardig wat vage moves geweest in de top van GB. Bij sommige snap ik nog enig sinds de logica erachter, maar deze move begrijp ik niet. Wat is er mis om 1 Crew Support lid te hebben die, op onze versie, de Event Manager (Robbie) kan ondersteunen op het gebied van de crews en crew events?
In ieder geval goed om te zien dat je de MoH status krijgt. Die heb je zeker verdient!
-
Christian, bedankt voor je inzet voor de crews op OSM in al die jaren.
Het is jammer dat het op deze manier moet, maar goed om te horen dat je ondanks je afscheid vanuit de MOH-positie nog bereid om je steentje bij te dragen aan de crewwereld.
Ook Patrick bedankt voor de verrichte diensten in de afgelopen jaren, het ga jullie goed! -
Welkom bij de club:cartwheel_tone3:
-
Ja echt balen Chris, ipv in een lekker ervaren (10 en 6 jaar) en ingespeeld team terecht te komen, werd alles omgegooid, pasten jij en Pat voor EM en moet ik het opeens 'alleen' uit gaan zoeken. Niet wat ik voor ogen had toen ik hier aan begon. Gelukkig blijven jullie wel mijn klankbord en vraagbaken, dus zal veel nog in overleg gaan. Bedankt voor de korte maar goede samenwerking
-
Alles moet eraan geloven sinds de nieuwe versie...
Ik kom je nog wel eens tegen op LFS Chris. -
Dat is balen
Dankje wel.voor de mooie jaren -
Heel erg jammer Chris. Ik denk dat jouw inzet heel erg gemist gaat worden. Tuurlijk hebben we aan Robbie ongetwijfeld een goeie als Event Manager, maar imo kunnen meerdere handen meer voor elkaar krijgen.
In ieder geval heel erg bedankt voor je inzet afgelopen jaren. MOH status heb je dan ook meer dan verdiend.
-
Jammer, de enige CS-er die ik nog serieus nam. Ik ben het nog steeds niet eens met het afwijzen van ons level, ik had de meeste hoop dat jij ons bid wel serieus nam. Maar goed, bedankt voor alles, wees blij dat je er klaar mee bent
-
Dit is zeer spijtig om te horen, en wat is nu eigenlijk de reden dat ze zoveel inkrimpen.
je zou zeggen ze verdienen een stuk meer met die BC onzin en dan gaan ze inkrimpen, vreemd eigenlijk.
maar goed dat ter zijde, ik wens je veel succes in de toekomst en jammer dat dit besloten is, vind je in die korte tijd dat ik je heb gesproken in ieder geval een top gozer.
bedankt voor alle jaren en goede werk voor OSM, ik zal af en toe nog wel is een biertje komen drinken in het LFS cafe. -
Ook via deze weg heel erg bedannkt voor alles wat je voor OSM gedaan hebt Chris!
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Zo ga je juist wel om met mensen die zich zo ontzettend hebben ingezet voor OSM. We hebben besloten om wat meer lijn in de stafstructuur te brengen (ook in lijn met de rest van OSM). We wilden daarin kost wat kost de ervaring van Chris behouden en gelukkig heeft hij daarmee ingestemd.
-
@vinnievuik_NL Ik snap dat dat vreemd oogt. Maar we willen dit soort zaken juist ook beter vanuit OSM faciliteren met Crews.
-
@meneer-Speksnijder_NL Ik ben een van die flapdrollen en ik snap dat het zo oogt maar hier is juist heel veel overleg aan vooraf gegaan om de structuur te verbeteren voor de spelers van OSM. En inderdaad, Chris heeft op dit gebied nog veel meer ervaring dan ik en daarom zijn we ook zo blij dat hij beschikbaar blijft.
-
Chris ontzettend bedankt voor de vele jaren! Mooi ook dat je aanblijft als klankbord van de staff.:thumbsup_tone2:
-
@Harry-Poon Flapdrol!
-
Bedankt voor je inzet, en succes verder :thumbsup_tone1:
-
@Harry-Poon Haha. Structuur verbeteren. Meer werk doen met minder mensen. Mensen zoals Chris die zich jarenlang ingezet hebben en dan zo'n functie aangeboden krijgen waarbij ze het ontzettend druk zouden krijgen. Nee dan snap ik volledig dat Chris ermee kapt. Als klankbord dienen is imo ook wel iets anders dan "beschikbaar blijven".
En om me bij Rein aan te sluiten, nee ik vind dat je juist niet zo omgaat met mensen die zich zo ingezet hebben. Iemand een keuze geven die geen keuze is, bah.
-
@meneer-Speksnijder_NL Het zou je sieren als je ook echt op de hoogte bent van wat er speelt voordat je dit soort grote woorden gebruikt.