Afscheid
-
@vinnievuik_NL said in Afscheid:
@Jip-Huijs_NL
Is geen kritiek hè, die post van mij. Ik geef alleen wat ik de meerwaarde van staffleden vind. Dus niet alleen handjes en voetjes van GB zijn, maar ook knokken voor de belangen van de actieve managers. En de ene stafferd zal dat meer doen dan de ander, daar heb ik geen zicht op. Forum vind ik best prima, daar hoor je mij geen kritiek op leveren. Ik roep al jaren over het onrealistische transfersysteem, maar daar wordt niks mee gedaan door GB. De grote loterij met maximale marge zou zo veel leuker en tactischer kunnen als die marge invloed heeft.Ik probeerde alleen een beetje uit te leggen hoe ik het zie en wat ik probeer te doen als stafflid. Ik vond dat je opmerking wat extra informatie verdiende.:thumbsup_tone2:
-
Thanx Chris voor al je bewezen diensten op OSM. Goed werk afgeleverd. Snap ook de keuze dat je er mee kapt. WBT Osm is al genoeg over gezegd en denk dat dit meer een topic is voor het afscheid van Chris toch?
-
@vinnievuik_NL Dat is inderdaad precies de toegevoegde waarde van staf buiten GB. Je ontkomt er namelijk niet aan dat je anders naar zaken gaat kijken. Juist die frisse blik is een toevoeging. En er zijn wel degelijk gasten die actief spelen, juist wel