Tussenstanden CC56
-
Hier komen de tussenstanden van de Crewcup 56
Met ingang van dit seizoen zal de moderator en de tussenstandmaker aan elkaar gekoppeld zijn
-
CL:
EL:
Eredivisie A:
Eredivisie B:
Eerste divisie:
-
Eredivisie B:
Er zat een verkeerde berekening bij de crew Altro Maniera, hierbij aangepast. Ik ga de tussenstand voor de eredivisie B bijhouden. -
Eredivisie B
-
Promoveren er dit jaar 4 vanuit Eerste Divisie of is dit een fout??
Is het niet beter om dan maar 2 te laten stijgen vanuit Eerste Divisie en telkens 1 te laten zakken vanuit Ere Divisie?
-
@Alfonzso_NL192 Er degraderen er toch ook 4 uit de Eredivisie, dus moeten er ook vier teams bijkomen
-
Daarvan mijn vraag: Is het niet beter om dan maar 2 te laten stijgen vanuit Eerste Divisie en telkens 1 te laten zakken vanuit Ere Divisie?
-
@Alfonzso_NL192
Ik vind het wel goed zo, er zitten 6 teams in de eredivisies dus er is zeker ruimte voor twee degradaties en door de 4 promoties uit eerste blijft een ploeg er niet lang in. Het komt natuurlijk doordat er maar 1 reeks meer is in Eerste divisie, maar mij lijkt het zo best. -
Zo krijg je wel wat afwisseling in de divisies ja. Of wordt er telkens opnieuw geloot wie in A óf B komt?
-
@Robbiebb_NL said in Tussenstanden CC56:
Hier komen de tussenstanden van de Crewcup 56
Met ingang van dit seizoen zal de moderator en de tussenstandmaker aan elkaar gekoppeld zijn
Wordt er dan door de staff een eerlijke opvolging en verdeling gemaakt, zodat niet elke editie dezelfde crews de tussenstandmaker leveren en dus het crewpunt krijgen?
-
Eredivisie B
-
Tussenstand CL (15/43):
OSM Striker Ultras 11033
GoodFellas 6158
Kanarifuglene 5513
Just Relax 5295
Looking for Silverware 4845 -
-
-
-
Tussenstand CL (16/43):
OSM Striker Ultras 10973
GoodFellas 6615
Just Relax 5603
Kanarifuglene 5198
Looking for Silverware 4785 -
Eredivisie B
-
Tussenstand Eerste Divisie 56 (17 / 39)
-
Tussenstand Eerste Divisie 56 (17 / 39)
(Vorige tussenstand was fout, ik vulde de punten van de competitie niet in. Dacht al dat ik iets fout deed... )
-
Eredivisie B