Discussie: Crews
-
Kun je ook gewoon kik aanmaken en daar met z'n allen op gaan chatten. Via Whatsapp is dat irritant met andere gesprekken er door.
Een groep voor de fun
Een groep voor OSM zaken
Een groep voor Crewcup
Een groep voor battles.Zo doen wij het.
Maar maken ook zeker nog gebruik van ons crewforum.
-
@Sjinne_4_ever_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Onhandig? Zoiets heet ordenen. Alle onderwerpen staan nu apart, krijg je geen onzin van diverse mensen door elkaar ;). Dat het forum los staat van OSM is wel een minpunt. Je kunt toch als crew dan 1 topic creëren als je dat liever hebt. Mensen hier vinden het nu al irritant dat diverse fora zijn samen gevoegd, crews maar max. 2 topics krijgen etc... en jij wilt dan alles op één hoop gooien voor een crew, in een chat?
Ik zeg niet dat het forum weg moet he. wow wow wow, val me niet aan mensen
Ik zeg gewoon dat er vroeger ook een competitie-chat was. Hadden ze ook moeten houden voor mensen die liever niet op het forum zitten. die chat ging goed bij ons.
De vorige forum was in ieder geval veel beter, hier kregen we maar beperkte ruimte. De Engels-talige krijgt alles. OSM-world en OSM-nl hadden ze sowieso apart moeten houden en ze hadden beter onderzoek moeten doen om het forum op OSM zelf te laten.@EstorilAzi_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Kun je ook gewoon kik aanmaken en daar met z'n allen op gaan chatten. Via Whatsapp is dat irritant met andere gesprekken er door.
je kan in whatsapp quoten of zelfs @EstorilAzi_NL gebruiken....
-
@Furrax_NL Eens! De beste jaren voor crews zijn wel voorbij. Nieuwe managers vinden amper nog het forum, laat staan dat ze iets afweten van crews. Het wordt amper gepromoot ook. Als ik nu nieuw op OSM was dan zou ik het forum al links laten, want het is zo'n chaos als wat! En als niemand mij een PM zou sturen om in een crew te gaan zou ik het wrs nooit hebben geweten dat het bestond!
Met de vorige forum en ranking-weergave (want ook de crewranking nu ligt in een hoekje verstopt) had ik het veel makkelijker gevonden. -
@Alfonzso_NL192 JR telt 12 leden. 8 zijn gestopt. Stel dat we die 8 zouden kicken, dan vind je geen goeie vervangers meer. Vroeger was dit kinderspel. Het kostte ook moeite maar het kon.
-
@Furrax_NL Fusies tussen crews kunnen wel nog een beetje helpen...
Waarom allemaal apart zitten met nog maar 2 actieve managers? Als je die 2 crews met telkens 2 actieve managers samenzet heb je tenminste al 4 actieve managers.Wat versta je ook onder "goeie vervangers"?
-
@Furrax_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
@Alfonzso_NL192 JR telt 12 leden. 8 zijn gestopt. Stel dat we die 8 zouden kicken, dan vind je geen goeie vervangers meer. Vroeger was dit kinderspel. Het kostte ook moeite maar het kon.
Hebben meer crews last van denk ik.....
Het beste zou zijn om dan terug te gaan in aantal crews en dat er een aantal fuseren om het weer wat actiever te maken! -
Waar ik ook trouwens voor ben. Alle crews waarvan er niemand actief meer van is gewoon verwijderen. Ook als de crew dan "legendarisch" is.. Zet die nostalgie opzij. Dat is rommel dat in de lijst staat. Of dienen die om het nog een beetje mooi te maken voor crews die op plaats 39 staan van de "281" crews? Eigenlijk staan ze op plaats 39 van, ?wat, 75. Hoogstens.
Ik herinner nog bij elk idee dat we hadden dat ze telkens het antwoord gaven dat er niet genoeg server-ruimte was.. nja, die crews waar niemand actief nog van is nemen ook server-ruimte.
-
@Furrax_NL Wat is actief? Bij mij hoeven ze bv. niet op het forum te komen, daar hebben we whatsapp voor. actief managen en samen in de competitie is ook nog een must voor mij
-
Ik denk dat er teveel crews zijn die de eigen crew willen behouden, daarom wordt de fusie lastig. Ik hoop dat de meeste crews uiteindelijk wel verantwoordelijkheid nemen en er iets mee doen of dat osm een oplossing verzint, anders is dit gedoemt om uit te sterven.......
-
Fuseren, tja.. en dan? Om de een of andere reden hecht je er toch waarde aan. TOT is voor mij een begrip, zoveel mensen hebben er een leuke tijd in gehad. Ik kreeg pas nog een berichtje van iemand die gestopt is om mij persoonlijk te bedanken voor de leuke tijd, ondanks dat het maar een forum & voetbalspelletje is.. Dan heb je toch samen iets goeds gedaan. Om daar een einde aan te maken... dat verrek ik. Ik heb meerdere malen de crew opgebouwd, en zal het nu ook weer voor elkaar krijgen hoop ik.
Ik denk dat fusies ook absoluut niet het antwoord zijn.
-
volledig mee eens. Mocht ik het drie keer kunnen upvoten, ik had het gedaan
-
@Sir-Heyvaert_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
volledig mee eens. Mocht ik het drie keer kunnen upvoten, ik had het gedaan
Ik wilde t niet doen maar heb t voor jou gedaan zodat je er alsnog 2 hebt gegeven
-
Idd, je kunt als crew ook gewoon actief gaan zoeken...
-
@Sjinne_4_ever_NL The Relax Tigers?
-
@Sjinne_4_ever_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Fuseren, tja.. en dan? Om de een of andere reden hecht je er toch waarde aan. TOT is voor mij een begrip, zoveel mensen hebben er een leuke tijd in gehad. Ik kreeg pas nog een berichtje van iemand die gestopt is om mij persoonlijk te bedanken voor de leuke tijd, ondanks dat het maar een forum & voetbalspelletje is.. Dan heb je toch samen iets goeds gedaan. Om daar een einde aan te maken... dat verrek ik. Ik heb meerdere malen de crew opgebouwd, en zal het nu ook weer voor elkaar krijgen hoop ik.
Ik denk dat fusies ook absoluut niet het antwoord zijn.
Tja, ben het met je eens dat iedereen emotie heeft bij de eigen crew en daarom wordt het ook lastig een fusie, zoals ik al aangaf.
Ben alleen bang dat dit de enige optie is, of weet jij iets beters? -
@De-Boterbloemen_NL
De enige optie? Nee, zeker niet.
Potentiële leden zullen vandaag de dag niet in de rij staan om zich bij een crew aan te melden, maar ze zijn wel nog steeds te vinden. Als jij genoeg moeite doet om zoveel mogelijk potentiële leden beter te leren kennen en benadert om wat meer betrokken te raken bij je crew dan zul je daar vanzelf een paar leden aan overhouden. Je moet het er alleen wel voor over hebben, want als je als beheerder geen actie onderneemt, verandert er niets. -
@Silvester-J_NL Ik ben het met beiden eens. Je moet als beheerder zeker en vast moeite blijven doen. Anders gaat je crew dood. Maar crews die er voor spek en bonen bij zijn omdat ze voor meer dan de helft geen actieve leden meer hebben en toch als crew-zijnde al lang bestaan moeten ook wel het lef tonen om ofwel idd een hele hoop te kicken en nieuwe te zoeken of met andere grote crews te fuseren. Zo heb je in 1 klap toch 3-4 actieve leden bij zonder individueel te zoeken, voordeel hieraan is ook dat ze elkaar al wat kennen. Je kan zo ook je crewlevel behouden of zelfs, als iets lagere crew, stijgen van crewlevel. Als dit beide crews goed uitkomt...
-
En waarom zouden crews met meer dan de helft inactieve leden dat moeten doen dat 'lef tonen' en beginnen kicken of fuseren? Heeft toch niemand last van?
Ieder bepaalt zelf wat hij met zijn crew wil doen: actief zoeken naar nieuwe leden, fuseren of een beetje blijven aanmodderen... allemaal goed -
@Sir-Heyvaert_NL ok ja, ieder doet wat hij wilt.. maar dan moet niemand hier eigenlijk klagen over dat het niet meer actief is zo op het forum en binnen de crewwereld enzo. Ik zie bv. Furrax wel eens klagen, maar hij doet er zelf toch maar niets aan.
Het is uiteindelijk ieder crew voor zich op dat vlak. Heb je 100% gelijk in.
-
@Alfonzso_NL192
Ja klopt, maar Gianni klaagt altijd, ook als het goed gaat, dus niet meteen een referentieIk snap het klagen ook niet altijd, wil men een actiever forum, wees dan actiever.
Als ik niemand had gekend binnen de crew-wereld (Dieter), had ik er van z'n leven niet mee in contact gekomen, dus het is volgens mij altijd wel een wat aparte wereld geweest, beetje exclusief, niet echt laagdrempelig en niet eenvoudig om binnen te geraken. Nu niet anders als vroeger. En daar is volgens mij op zich ook niks mis mee. Ik weet nog goed wat er toen allemaal wel niet gepost werd over het feit dat er een 'onbekende' in JR kwam aansluiten. Was wel een leuke vuurdoop zo