CrewCup: Algemene Discussietopic
- 
Stelletje idioten. Het is een spelletje. @furrax_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic: Stelletje idioten. Het is een spelletje. Weer zo'n Belgen opmerking    
- 
Het is een manier van leven. 
- 
Ach we zitten er allemaal weer in dus op naar een nieuwe start. Succes allemaal, veel plezier! 
- 
Buitenkansje Donna, kon slechter haha. Toch niet voor niets geen keepers gescout! 
- 
Eerst maar eens een speler verkopen voordat ik kan denken aan buitenkansjes  
- 
Same here, ik heb alleen maar spelers met een lage waarde, maar ik raak ze nog niet kwijt. Al vier ronden niets verkocht. 
- 
Same here, ik heb alleen maar spelers met een lage waarde, maar ik raak ze nog niet kwijt. Al vier ronden niets verkocht. @santheman11_nl vergeten mee te nemen in de update denk ik  
- 
Buitenkansje Donna, kon slechter haha. Toch niet voor niets geen keepers gescout! @powershot-stef_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic: Buitenkansje Donna, kon slechter haha. Toch niet voor niets geen keepers gescout! @MikevanderHilst_NL had je keepers gescout? anders was dit wel een zure aktie van het spel voor je  
- 
@powershot-stef_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic: Buitenkansje Donna, kon slechter haha. Toch niet voor niets geen keepers gescout! @MikevanderHilst_NL had je keepers gescout? anders was dit wel een zure aktie van het spel voor je  @dave-jansen_nl Klopt. Alle 3 waardeloos. Zelfs nog eentje van 70  
- 
Succes iedereen!:call_me: 
- 
Veel plezier en succes iedereen! 
- 
Iemand een idee wat er met de engine aan de hand is? 
 Alle uitslagen 0-0 en de ranglijst niet bijgewerkt.
- 
 Alle uitslagen 0-0 en de ranglijst niet bijgewerkt.@sanderjep15_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic: Iemand een idee wat er met de engine aan de hand is? 
 Alle uitslagen 0-0 en de ranglijst niet bijgewerkt.Soms ook wel eens gehad. Even minuutje wachten en je clubslot opnieuw openen kan helpen  
- 
 Alle uitslagen 0-0 en de ranglijst niet bijgewerkt.@sanderjep15_nl Het is gemeld... lekker vlekkeloos begin van de CC haha 
- 
@sanderjep15_nl Het is gemeld... lekker vlekkeloos begin van de CC haha @powershot-stef_nl Enig idee of er vanavond een nieuwe simulatie ofzo komt? 
- 
Hoe is het mogelijk, ze houden het wel spannend zo  
- 
@powershot-stef_nl Enig idee of er vanavond een nieuwe simulatie ofzo komt? @sanderjep15_nl Geen idee, heb nog niks gehoord 
- 
Zo te zien is het allemaal weer hersteld. 
- 
Zo te zien is het allemaal weer hersteld. @fc-eddie_nl alles is nog steeds hetzelfde