CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Gefeliciteerd KL en AoS. Erg knap seizoen gedraaid
En natuurlijk Diederik (titel) en Mike (beker) met het aftroeven van ondergetekendeVoor ons was het niet al te best maar dankzij René en het save uitspelen (3x geen doelstelling maar niet ingestort) toch nog onverwacht tweede en de 1e plek in de all-timeranking terug.
Volgend seizoen maar weer knallen met een behoorlijk nieuwe lineup -
@vinnievuik_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@a-touch-of-magic_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Weet iemand hoe lang het geleden is dat Art of soccer CL speelde?
Ik vrees 5 jaar of meer.
En dan nu ook niet met een individuutje, maar als hele crew. Mooie prestatie hoor. Helemaal knap om vanuit de EL de CC te winnen! Ik ben benieuwd of dat betekent dat jullie eenvoudig aan kunnen sluiten bij het niveau van de CL. Succes
Ik heb bij mijn weten zelfs nog nooit EL gespeeld, maar voor alles is een 1e keer. Dit seizoen dat we hebben gehad pakt niemand ons meer af, maar volgend seizoen zal het vast een stuk lastiger worden.
-
Helaas gisteravond geen loting geweest voor CC61 zoals wel gemeld was in het forum!
-
@vayasmit_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Helaas gisteravond geen loting geweest voor CC61 zoals wel gemeld was in het forum!
Jammer dat dan het forum niet gebruikt wordt om daar een mededeling over te doen
-
Komt de nieuwe loting nog? Die zou gisteren gedaan moeten zijn >.<?
-
sorry luitjes, had nog maandag loten in mn hoofd zitten, maar dit is vervroegd naar zaterdag. Later vandaag zal de loting online komen en line up kan dan tot morgen gepost worden en we starten dinsdag
-
@robbiebb_nl Is het geen optie om gewoon morgen te starten en de deadline van de line-up op bv 18:00uur te zetten morgen?
-
@sanderjep15_nl Dan mist ongeveer de helft, heb het eerder zo kort gedaan en dat was geen succes
-
@robbiebb_nl kunnen we het dan niet een hele week uitstellen zodat de startdatum in elk geval op een maandagavond is? Voor velen is dinsdag een sportavond.. ik vind zo last-minute met slechts één dag uitstellen erg onhandig en voor mij gaat dat niet dinsdagavond. Vind het ook een erg eenzijdige beslissing zo.
-
@mark_van_v_nl Denk niet dat ze dat gaan doen, maar voor de cc is het toch niet ZO erg dat je niet als eerste je team kan kiezen? je mag voor middernacht toch geen transfers doen, dus als je bv na ha sporten nog een team kan kiezen is er toch geen probleem alleen je scout zal mss net iets minder snel terug zijn dan sommige anderen en je trainingen ook.. ma die paar uurtjes gaan volgens mij het verschil niet maken, toch? ^^
-
@maxaldinho_nl Nee, op zich niet. Eentje niet. Maar als onze hele team pas een paar uur later erin kan omdat iedereen iets heeft dan kan daar ook even naar geluisterd worden. Ik snap de vertraging, maar nu wordt het een beetje ons probleem. Dan sturen wij allen als laatste onze scout weg en de tweede scout is ook tweede keuze. Ook niet zo erg om het een weekje uit te stellen of desnoods naar woensdag, toch?
-
Ik vind niet dat wij gestraft moeten worden voor een foutje van de organisatie. Van mij mag ook vanavond beginnen. Ik wil desnoods wel tientallen PM s sturen dat alle line ups voor 19:30 binnen zijn.
-
@glennevire_nl gewoon vanavond beginnen, heb er rekening mee gehouden.
-
@raakie_nl Ok, als OSP nou even het team door geeft voor vanavond dan kunnen we vanavond gewoon starten met de EL.
-
@glennevire_nl Thanks voor de support kyrill.. Helemaal met je eens dat wij niet de dupe mogen zijn van de misplanning.. gewoon zoals gepland vanavond 20h00-20h15 beginnen dan. Ken jij iemand van OSP om dat te regelen? Zij moeten de opstelling nog doorgeven en zijn tevens de moderator van de competitie.
-
Ik ga er even vanuit dat als wij vanavond niet kunnen starten, dat we dan even overleggen wanneer wel en niet automatisch morgen. Wellicht dat @Robbiebb_NL zich hier ook even in kan mengen.
-
@santheman11_nl mij maakt het niet veel uit wanneer we beginnen zolang we op tijd iets weten zodat ik de rest van de crew ook iets kan laten weten
-
Er staat toch duidelijk in het inschrijftopic: Start: 22 Januari ?
-
Stond ook in loting op zaterdag (geen verwijt).
Voor mij mag het vanavond al beginnen maar kan de klachten begrijpen.
-
Tot wanneer hebben we nu de tijd voor de line-up?