CrewCup: Algemene Discussietopic
-
In het andere topic dat dicht is gezet staat: "Helaas zal de CL morgen opnieuw starten omdat er bewuste fouten zijn gemaakt met het aanmaken. Nieuwe mod komt hier morgen te staan". Dit wil ik even toelichten.
Er zijn geen bewuste fouten gemaakt. De manier van uitnodigen, die blijkbaar verplicht is, lukte niet en daardoor heb ik gefaseerd moeten uitnodigen. Daar imperium moderator is heb ik deze als eerste uitgenodigd. Daarna de tigers (minuut later), etc. Iedereen kon er binnen vijf minuten na aanmaken in. Helaas is dit blijkbaar niet goed genoeg, dus vandaar dat deze over moet.
-
Wat een onzin. En krijg ik mijn bc's terug? Hoe wat waar Nu? Heb speciaal dingen verzet waardoor ik morgen niet op tijd kan.
-
Dit is best wel jammer, om welke reden dan ook..
Net als @RCJDR_NL165 zit ik nu met de gebakken peren. Donderdag avond train ik altijd en zal nu dus niet direct op de uitnodiging in kunnen gaan.Echt heel jammer dit.
-
Crewpunten voor CC58 en de CC summer zijn bijgeschreven
-
Stelletje idioten. Het is een spelletje.
-
@furrax_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Stelletje idioten. Het is een spelletje.
Weer zo'n Belgen opmerking
-
Het is een manier van leven.
-
Ach we zitten er allemaal weer in dus op naar een nieuwe start. Succes allemaal, veel plezier!
-
Buitenkansje Donna, kon slechter haha. Toch niet voor niets geen keepers gescout!
-
@powershot-stef_nl Geluk.. Niet normaal!
-
Eerst maar eens een speler verkopen voordat ik kan denken aan buitenkansjes
-
Same here, ik heb alleen maar spelers met een lage waarde, maar ik raak ze nog niet kwijt. Al vier ronden niets verkocht.
-
@santheman11_nl vergeten mee te nemen in de update denk ik
-
@powershot-stef_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Buitenkansje Donna, kon slechter haha. Toch niet voor niets geen keepers gescout!
@MikevanderHilst_NL had je keepers gescout? anders was dit wel een zure aktie van het spel voor je
-
@dave-jansen_nl
Klopt. Alle 3 waardeloos. Zelfs nog eentje van 70
-
Succes iedereen!:call_me:
-
Veel plezier en succes iedereen!
-
Iemand een idee wat er met de engine aan de hand is?
Alle uitslagen 0-0 en de ranglijst niet bijgewerkt. -
@sanderjep15_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Iemand een idee wat er met de engine aan de hand is?
Alle uitslagen 0-0 en de ranglijst niet bijgewerkt.Soms ook wel eens gehad. Even minuutje wachten en je clubslot opnieuw openen kan helpen