CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Wanneer start er een nieuwe rond cc?
-
@santheman11_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wanneer start er een nieuwe rond cc?
Laatste speelronde eerste divisie : 21 november
Sluiting inschrijving: Zondag 26 november
Loting: maandag 27 november
Deadline line up : dinsdag 28 november 23.59
Start CC60: Woensdag 29 november om 20.00 -
We hebben één manager nodig. Niemand die tijdelijk wil inspringen? Anders zijn wij genoodzaakt om te stoppen.
-
@furrax_nl Mag er iemand van een andere crew mee doen dan? Anders kan ik wel inspringen
-
Gefeliciteerd Imperium!
LFS volgend jaar ook weer terug in de CL jeuj! -
@peter-osm-master_nl Dat mag ja normaal gezien. Dat is net de bedoeling van mijn idee. Dan heb ik een maand langer de tijd om managers te zoeken. Al is dat moeilijk.
-
@furrax_nl schrijf mij maar in dan, dan kun jij een maand verder zoeken ondertussen. Is al lastig zat inderdaad.
-
Beter laat dan nooit, maar gefeliciteerd Imperium!
-
@peter-osm-master_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@pp-en-jan-jaap_nl Bedankt voor het bijhouden, top gedaan
Graag gedaan!
-
wanneer komt de eindstand erop?
-
Eindstand CrewCup 59
-
All time ranking CrewCup 3.0
-
Hoe laat worden de competities (en voor mij in het bijzonder CL) aangemaakt. Is dat standaard 20.00?
-
@santheman11_nl Yup, standaard 20 uur. Vanaf volgend seizoen starten we wel op de maandag ipv de woensdag om de weekendacties op te vangen
-
Klote loting voor LFS, maar we doen het ermee! Succes allen!
-
Succes iedereen!
-
Het is amper begonnen en de eerste sancties zijn alweer uitgedeeld, altijd lastig die regeltjes
Succes allemaal, have fun
-
@peter-osm-master_nl Leuk toch.
-
@furrax_nl Ja had die fout van jou eerder verwacht Sjan, of bewaar je hem nog even tot 23.59
-
@peter-osm-master_nl Ik ben nu eenmaal geen osm master of is dat voor de schijn dat het in je managernaam staat?