CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Vanavond de eerste wedstrijden. Veel plezier allemaal
-
Laat het maar weer een mooie spannende cc worden ! Veel plezier allemaal.
-
En we zijn los! Even wat statistieken van wat er in de voorbereiding is gebeurd in de EL.
Teamstats (klik voor vergroting)*:
- buitenkansjes en scoutspelers worden berekend aan waardes die voortkomen uit de som aankoopbedrag / waarde.
-
@vertrigo_nl Wat veel buitenkansen voor GG. Dan kun je wel verschil maken in het begin van het seizoen. Zou vaak krijg ik ze niet.
Is dat geluk ? -
Leuk deze statistieken. die mag je wat mij betreft best wekelijks gaan plaatsen
-
@raakie_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vertrigo_nl Wat veel buitenkansen voor GG. Dan kun je wel verschil maken in het begin van het seizoen. Zou vaak krijg ik ze niet.
Is dat geluk ?As said, buitenkansjes worden berekend aan waardes die voortkomen uit som aankoopbedrag / waarde. Onderlinge verkopen worden dus voor nu opgemerkt als buitenkansjes. Heb zelf geen echte buitenkansjes gehad. Zal ze eruit filteren voor de volgende keer
-
@vertrigo_nl Oke, duidelijk. Ik vond het al een groot verschil t.o.v. de andere crews.
Bedankt voor de uitleg. -
@raakie_nl Kijk ook maar naar de verkoopmultiplier van @fc-kuijf_nl, 1.56.. Hij zou wel gek zijn om zijn spelers zo goedkoop op de TL te zetten
-
Nog geen tussenstanden topic, dus eventjes hier
-
@vertrigo_nl Zou je nog eens een tussenstand kunnen plaatsten. Ben we benieuwd hoe een ieder ervoor staat.
-
-
Heeft iemand voor mij de sheet, zodat ik anders CL bij kan houden? Niet dat daar momenteel aanleiding voor is bij ons, maar toch wel fijn om een tussenstand te hebben... Of iemand anders moet het willen doen, ook goed?
-
Zou ook graag de sheet bijhouden voor Eredivisie A.
@Vertrigo_NL heb jij een sheet die ik kan invullen? -
@santheman11_nl @Bjorn2321_NL Heb hier een sheet, moet je wel zelf even op het goeie tabblad teams en managers etc invullen. http://www30.zippyshare.com/v/S3RlR7aS/file.html
De daadwerkelijke sheet wordt als het goed is door @Robbiebb_NL verspreid. Neem aan dat wat betreft formules deze hetzelfde zou moeten zijn.
-
Tussenstand Eredivisie A (inc strafpunten)
-
@vertrigo_nl top, dank je wel
-
@Robbiebb_NL zal het zo snel mogelijk rond proberen te krijgen allemaal. Waarschijnlijk vanavond of morgen. Dan worden de sheets allemaal netjes naar alle tussenstandmakers gestuurd.
-
De tussenstand in de CL:
Crew Score
OSM Striker Ultras 7800
Looking for Silverware 7050
GoodFellas 4950
Imperium 4050
Kanarifuglene 3900 -
Hmmm, dat ziet er op meerder manieren niet mooi uit. Even kijken hoe ik een plaatje erin krijg haha... Heb ik een paar dagen voor...
-
@santheman11_nl
Gewoon in excel ctrl+C en hier ctrl+V vervolgens alles na .png) verwijderen.