CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Ook nog even de felicitaties richting @PowerShot-Stef_NL met zijn 2de CC CL kampioenschap op rij. Op naar de 3?
-
@robbiebb_nl Als wij dan als collectief de derde CC CL op rij winnen dan heb ik daar geen moeite mee...
-
@santheman11_nl haha Stef als jullie geluksamulet
-
Dank voor alle felicitaties!
Voor wat het waard is: de all-time hoogste teamscore, en nu ook plek #1 op de all-time 3.0 CC ranking maken ons extra trots.
Op naar de volgende cup (als we hem driemaal op rij winnen mogen we hem houden toch?) -
@harbert_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Dank voor alle felicitaties!
Voor wat het waard is: de all-time hoogste teamscore, en nu ook plek #1 op de all-time 3.0 CC ranking maken ons extra trots.
Op naar de volgende cup (als we hem driemaal op rij winnen mogen we hem houden toch?)zeker weten dan sturen we de naar jullie toe voor op de plank.
-
@pp-en-jan-jaap_nl hoeveel van de 20 teams hadden geen 1 miljard TW of hoger?
-
@glennevire_nl 5
-
Waarvan 4 van ons zeker
-
@Sanderjep15_NL @Harbert_NL @J.-Cleij_nl @Santheman11_NL
Gefeliciteerd met jullie erg goede seizoen. Alle vier een topseizoen gedraaid -
@PowerShot-Stef_NL Gefeliciteerd met het kampioenschap
We zaten toch aardig dicht bij elkaar in de buurt het hele seizoen met Tottenham daar vlak achter.Imperium gefeliciteerd als Crew en met de beker!
Leuk seizoen toch wel zo overall. Door de extra voorbereiding en vele weekendacties naar een teamwaarde van 1.6 miljard kunnen stijgen met 5 spelers van 120+
-
@mikevanderhilst_nl Thanks Mike! Was een leuk seizoen, spannend tot het eind.
-
Wanneer start er een nieuwe rond cc?
-
@santheman11_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wanneer start er een nieuwe rond cc?
Laatste speelronde eerste divisie : 21 november
Sluiting inschrijving: Zondag 26 november
Loting: maandag 27 november
Deadline line up : dinsdag 28 november 23.59
Start CC60: Woensdag 29 november om 20.00 -
We hebben één manager nodig. Niemand die tijdelijk wil inspringen? Anders zijn wij genoodzaakt om te stoppen.
-
@furrax_nl Mag er iemand van een andere crew mee doen dan? Anders kan ik wel inspringen
-
Gefeliciteerd Imperium!
LFS volgend jaar ook weer terug in de CL jeuj! -
@peter-osm-master_nl Dat mag ja normaal gezien. Dat is net de bedoeling van mijn idee. Dan heb ik een maand langer de tijd om managers te zoeken. Al is dat moeilijk.
-
@furrax_nl schrijf mij maar in dan, dan kun jij een maand verder zoeken ondertussen. Is al lastig zat inderdaad.
-
Beter laat dan nooit, maar gefeliciteerd Imperium!