CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@PieterPacolet_NL Is cool, reageerde te snel
Je moet me toch eens uitleggen waarom je een losing tegen Hull zette, daar hebben jullie 2 plekken mee opgegeven en wij hebben jullie logica er nooit in gezien -
@Icarus90_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Dave-Jansen_NL is wel een beetje arrogant om te stellen dat dit de enige zijn Dave
normaal ben ik het met je eens maar in dit geval is het de keiharde werkelijkheid en zoals ik al eerder zei hoop ik dat ik ernaast zit.
maar denk dat iedereen die een beetje op de hoogte je kan vragen een top 3 te maken voor de grootste kans hebbers, en laten we dan is kijken wat er uit komt -
Ik nu ook niet meer..
-
@Sir-Heyvaert_NL Dat teambouwen is inderdaad uit de hand aan het lopen. Als je weet dat je regelmatig niet kan inloggen, door de dag heen, dan ben je bij voorbaat al kansloos. Je mist trainingen & verkopen/aankopen is ook flink in je nadeel.
-
@Sjinne_4_ever_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Sir-Heyvaert_NL Dat teambouwen is inderdaad uit de hand aan het lopen. Als je weet dat
je regelmatig niet kan inloggen, door de dag heen, dan ben je bij voorbaat al kansloos. Je mist trainingen & verkopen/aankopen is ook flink in je nadeel.
Als je bij OSM 1.0 en 2.0 niet regelmatig inlogde liep je ook al de boot mis dat is echt geen argument tegen osm 3.0. Of je moet met allemaal amateurs spelen maar kan me niet voorstellen dat in je eigen crewcompetitie met weinig inloggen op osm 2.0 wel je doel haalde of beter...
-
@Glennevire_NL
Er is toch een verschil hoor. Vroeger had je enkel de workers waar je voordeel uit kon halen door veel in te loggen, de rest gebeurde bij de simulatie (training, scout, blessures behandelen, enz), nu zijn dat allemaal verschillende tijdstippen op de dag om optimaal te benutten als je echt goed wil meedoen.
Ik wil dat ook niet als excuus inroepen, ik heb meer dan voldoende kunnen inloggen, maar er worden in 3.0 meer dan vorige versies zotte teams bij elkaar gebouwd. Gewoon een vaststelling, iets minder realistisch, maar daarom niet minder plezant -
@Glennevire_NL Precies wat hierboven staat. Op 2.0 kon je maar 1x trainen, en oefenwedstrijden waren voor de fun. Nu heb je al 3 trainingen per dag + oefenwedstrijden wat je kunt spelen om je team te boosten. Dat verschil in kwaliteit van je teams wordt nu veel groter wanneer je dus even niet actief kunt zijn. Je dient dus nu al zo'n 4x a 5x minimaal in te loggen per dag om alles goed te doen.
Zelfde bij het NK toen 3.0 kwam, je zag de teams gewoon dalen die niet die 3x per dag deden inloggen. Dan ga je van de 8e plek naar de 16e... Dus dat het verschil maakt is weldegelijk een dingetje.
-
Ik vind het juist wel meevallen. Op OSM 2.0 was het ook al zo dat je feitelijk na iedere worker in diende te loggen om het maximale uit je elftal te halen. Dit is op 3.0 niet anders. Qua trainingen moet je inderdaad wat actiever zijn, maar daar staat tegenover dat de progressie die je per training boekt een stuk kleiner is geworden in vergelijking met OSM 2.0. Zelf train ik meestal maar twee keer per dag (ook omdat ik vaak al mijn spelers nodig heb voor de basiself) en het nadeel dat ik daarvan ondervind is echt minimaal.
Wat betreft het nieuwe concept: het is zonder twijfel een verbetering ten opzichte van het oude concept, al zou ik toch nog eens kijken naar de promotie- en degradatieregeling. Ik weet niet hoe het in andere divisies was, maar in de CL waren sommige crews al vrij snel uitgespeeld omdat zij én geen kampioen meer konden worden én niet meer konden degraderen. Misschien toch een idee om er vanuit de CL twee te laten degraderen (en er vanuit de EL dus ook twee te laten promoveren). Maar ik weet niet hoe de rest daar tegenaan kijkt.
-
Dat elke worker inloggen op 2.0 was dan toch maar het eerste kwart van het seizoen. Toen kwamen die 'verbeterde' spelers ook nog niet op de TL (heeft wel niet met de update naar 3.0 te maken), dus na kwart seizoen was alles wat een beetje degelijk was toch weg in de topcompetities, dus zo intens moest je daarna ook niet meer inloggen overdag.
Over meerdere crews laten degraderen en promoveren: ik denk dat we met JR wel uitzonderlijk slecht waren, zo'n totaal niet spannende degradatiestrijd zal er wel niet meer voorvallen denk ik Dus ik zou nog even wachten met het bijstellen hiervan. Indien dit toch meer regel dan uitzondering wordt, kan het zeker bekeken worden, denk ik.
-
Kan me nog wel crewcups CL op 2.0 herinneren waar iedere worker 10 man online was om de handelsspelertjes te F5'en
Niets nieuws onder de zon... -
@vinnievuik_NL
hahaha inderdaad. Those were the days -
@Sir-Heyvaert_NL Daar heb je zeker een punt, maar los daarvan vind ik dat er genoeg andere redenen zijn om te pleiten voor niet één maar twee degradanten uit de Champions League.
Het is namelijk ook een manier om de wat kleinere en onbekendere crews sneller een kans op het hoogste podium te geven. In theorie zou dit de activiteit van deze crews ten goede moeten komen en wie weet kun je op die manier een aantal crews weer wat motiveren en activeren. Dat zou natuurlijk hartstikke mooi zijn in een tijd waarin de crewwereld op apegapen ligt.
Verder denk ik dat het voor de overige crews ook gewoon een stuk leuker is als zij het niet steeds tegen dezelfde crews moeten opnemen. Van mij mag het best wat dynamischer allemaal, ik vind het momenteel wel erg voorspelbaar.
-
Kan ik me zeker in vinden. Toen plannen besproken werden op de app bij ons hoopte ik ook op 2 degradatie plekken
-
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Kan me nog wel crewcups CL op 2.0 herinneren waar iedere worker 10 man online was om de handelsspelertjes te F5'en
Niets nieuws onder de zon...dit gebeurt nog steeds hoor, helemaal als je een gozer genaamd Alex kent
-
CC 54 hebben we meegedaan en van de 4 deelnemers zijn er 3 die nu duidelijk minder behoefte hebben om Crew Cup te spelen.
Het vele handelen van spelers werd aangegeven als een van de belangrijkste redenen.
We gaan nog een poging doen om mee te doen , maar het lijkt er op dat het nieuwe systeem prettig is om te spelen voor de zg. toppers en het zou jammer zijn als de zg. subtoppers gaan afhaken. -
Wanneer worden de crewpunten verdeeld voor de crews?
Zag namelijk net dat we ze nog niet gekregen hebben. -
Robbie gaat dat een van deze dagen doen
We wilden hem even laten oefenen en dit laten doen, maar moest hij eerst even wat uitleg over de tools krijgen. Dit is nu gebeurd zo vlak na de feestdagen -
@Christiano-Mengelaldo_NL hij snapt het ook? Anders zien we straks duizenden crewpunten bij 1 crew?
-
@Rubber890_NL hahahahaha Remco hahaha
-
@Christiano-Mengelaldo_NL Wat een noob die @Robbiebb_NL