CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Mogelijk doen we toch nog mee met de CC. Bart & Dieter gaan misschien nog een seizoen door.
-
@peter-osm-master_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vinnievuik_nl Ach ja als je het maar begrijpt nietwaar? ik ruik er altijd even aan
En daarbij 2 van de 4 zijn vers en wij zijn allemaal redelijk fanatiek haha.
in de europa league overigens 3 van de 4 vers bloed dus dat moet goed komen, en thnxWij zijn terug uit de kelderverdieping dus eens kijken of we jullie het wat moeilijk kunnen maken.
Na een seizoen rust doe ik ook terug mee.
-
@a-touch-of-magic_nl dat word weer strijden dus haha. Ik neem nu een seizoen rust even de jeugd het werk laten doen
-
@peter-osm-master_nl ben je 45 ofzo? :')
-
@glennevire_nl bijna, scheelt nog precies 10 jaar en 2 maanden
-
Wij zijn nieuw als deelnemer aan de CrewCup, waar stromen wij in en hoeveel managers mogen wij sturen?
-
Is er al een nieuwe crewcupranglijst?
-
@tdogg19_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wij zijn nieuw als deelnemer aan de CrewCup, waar stromen wij in en hoeveel managers mogen wij sturen?
Zal afhankelijk zijn van het aantal deelnemers. Laagste niveau afgelopen CC was de eerste divisie, toen was het 3 deelnemers per crew.
-
@vertrigo_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@tdogg19_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Zal afhankelijk zijn van het aantal deelnemers. Laagste niveau afgelopen CC was de eerste divisie, toen was het 3 deelnemers per crew.
Oke bedankt voor de reactie, ga ik dat bij mijn crew melden. Kunnen we keuzes maken over wie er mee gaan doen.
-
@estorilazi_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Is er al een nieuwe crewcupranglijst?
De CL moet nog 2 speeldagen.
-
@waterhoen19_nl
En de eerste divisie nog een stuk langer... -
Gefeliciteerd Imperium, jullie hebben het hele seizoen gedomineerd. Na ook nog de bekerwinst zijn jullie sowieso niet meer bij te halen. Met ruim 14000 punten had GF in heel wat edities de CC gewonnen, maar jullie presteerden nog een stukkie beter.
-
Klasse gedaan imp, met 4 man in de top 7 en bekerwinst de terechte winnaar
-
Gefeliciteerd Imperium!!! Jullie zijn iig niet slechter op geworden sinds mijn vertrek :')
Verdiende overwinning!!! -
Felicitaties aan IMP!!
Fantastisch gespeeld en verdiend gewonnen, chapeau. -
Thx allemaal!
Prima seizoen gedraaid als team, laatste 4/5 dagen werd het nog ff spannend omdat GF ook een zeer goed seizoen heeft gespeeld, maar gelukkig hebben we hem over de streep getrokken. -
@estorilazi_nl Wij zijn ook nog niet uit, hebben nog ongeveer 5 rondes
-
Dank allemaal,
Inderdaad op het laatst weer spannend geworden en gebleven, met dank aan de inhaalrace van GF. De felicitaties van gisteren waren voorbarig, we waren volgens onze berekeningen nog niet 100% zeker van de winst. Nu gelukkig wel en hebben we de CC CL weten te prolongeren. Veel dank aan de sheetmaker!
-
@pp-en-jan-jaap_nl Bedankt voor het bijhouden, top gedaan
-
Gefeliciteerd Imperium, goed seizoen gespeeld