CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Komt er ook een tussenstand van de Eerste Divisie?
-
@santheman11_nl Volgens mij worden hier alleen de punten voor de positie meegenomen en missen dus de punten voor de 'punten in de competitie'.
-
Volgens mij moet dit hem zijn voor de CL
-
@waterhoen19_nl Ok thanks, in het bestand dat ik aangeleverd heb gekregen staat dit inderdaad niet. Hou jij hem dan nu bij? Of kan jouw bestand krijgen dan wil ik het ook wel doen?
-
@santheman11_nl Ah wacht zie het nu. My bad. Sorry voor al het amateurisme. Zal het even aanpassen.
-
@waterhoen19_nl mooie kleurtjes :rainbow_flag:
-
Tussenstand Eredivisie A
-
-
-
is er niemand die een tussenstand bijhoud van onze league?
-
Crew Cup niet meer voor crewpunten aan het spelen zie ik, enkel voor prestige.. Ook crewlevels zijn verdwenen.
-
Serieus gewoon onderhoud aan de servers vlak voor de simulatie en dan de wedstrijden wel laten spelen? Echt waardeloos. De managers die nog geen opstelling hadden gezet worden even lekker genaaid. Leuk, doe je dan een maand lang je best voor, is je seizoen nu met een beetje pech verpest.
-
Vind het jammer om te lezen overal een 451/4231 circle fest geworden is. Zelf laatste 2 maanden ook heel veel 343, 442 en 424 gespeeld. Ik merk dat t zeker wel goede resultaten oplevert. En ik weet dat er iig in KL op elke van de 3 niveaus wel veel mensen zijn die ook flink experimenteren met taktieken. Ja ik word zelf ook gedwongen 4231/451 te spelen maar elk punt of 3 punter dat ik tegen 451/4231 pak geeft nog eens extra motivatie om verder te experimenteren met de eerder genoemde formaties.
-
Handelsstats update EL:
-
Flinke spanning in de CL
-
Tering wat trekken die seizoen lang
-
Spannend hoor
-
Een knappe prestatie van Art of Soccer om in twee seizoenen van de Eredivisie naar de Champions League door te stromen, petje af! Ik ben benieuwd of jullie je daar een beetje kunnen meten met de gevestigde orde.
-
Bij JR is het andersom.
-
@gna-gna-gna_nl niet tevreden,geen uitnodiging gekregen ondanks inschrijving