CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@robbiebb_nl Wij hebben het intern overlegd en zijn akkoord met vanavond starten. Maar enkel en alleen tussen 21h30 - 21h45!! Dat is ons compromis, want wij willen best enige flexibiliteit tonen..
-
@mark_van_v_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@robbiebb_nl Wij hebben het intern overlegd en zijn akkoord met vanavond starten. Maar enkel en alleen tussen 21h30 - 21h45!! Dat is ons compromis, want wij willen best enige flexibiliteit tonen..
Ik ben, net als Mn crewleden, pas rond 21.00 thuis. Ik vind 21.30-2145 een goed compromis.
Andere crews mee eens?
-
Ik vind het allemaal een vreemd verhaal vanuit Imperiums kant. Ik snap dat het allemaal niet zo gegaan is als gepland. Maar hoezo zo hard er op ingaan? Sommige hebben hier last van en andere profijt, welke dag het ook is.
Wat nou al wij nou niet zouden instemmen met deze tijd? Ik vind het allemaal niet zo erg hoor dat het iets later is, maar kom op doe eens rustig erover.
-
Deelname is niet verplicht hoor
-
Later dan 21.30u zou dan weer slecht uitkomen voor mij persoonlijk.. ^^
Maar het is ondertussen wel best onduidelijk geworden, wat wordt het nu? -
Je bent alles behalve Flexibel hoe je je opstelt.
En je kan best een tijd voorstellen en als de andere crews dat goed vinden kan je dat overleggen.Maar goed verder no big deal dit is het en als je wereld vergaat nu sorry dan
Gewoon knallen jongens kom op
-
Wat een gezeik Imperium. Dikke punt.
-
Wij zijn redelijk flexibel met betrekking tot de starttijd. Het maakt ons dus niet zoveel uit of we vanavond al om 9 uur starten of dat het wat later op de avond wordt. Alleen willen we niet nog een week wachten tot de start, omdat iedereen er nu een slot voor heeft vrijgehouden/vrijgemaakt.
Het zou Imperium sieren om te stoppen door te doen alsof de hele Crew Cup om Imperium draait en de rest gewoon maar gehoor dient te geven aan jullie voorkeur. Anders adviseer ik jullie om Imperium de volgende editie niet meer in te schrijven voor de Crew Cup en zelf een toernooi te gaan organiseren, waarbij jullie crew volledig verantwoordelijk is voor de opzet en de planning.
-
Gewoon starten die handel, het is en blijft een spelletje, geen kwestie van leven of dood Succes en veel plezier mensen
-
@peter-osm-master_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Gewoon starten die handel, het is en blijft een spelletje, geen kwestie van leven of dood Succes en veel plezier mensen
Hier sluit ik me bij aan!
-
@martijnfc_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@peter-osm-master_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Hier sluit ik me bij aan!
idd! en toch vol spanning aant wachten op de uitnodigingen alvast succes iedereen!
-
Hoe zit het met eredivisie b? Ook nog geen invite gezien
-
@rcjdr_nl165 Ik wel
Ik heb de moderator al een pm gestuurd, dat hij de competitienaam even moet veranderen in Crew Cup Eredivisie B. De competitienaam is nu namelijk Competitie van tdogg19
-
Lekker dan, nu alweer scheve verhoudingen
-
@dave-jansen_nl Volgens mij hebben wij meer flexibiliteit getoond dan Robbie.. That's all..
-
Waarom duurt dit zo lang? Heb wel iets beters te doen.
-
Ondertussen is onze competitie half gevuld en heb ik nog steeds geen invite. Neem aan dat hier ook strafpunten voor staan?
-
@rcjdr_nl165 said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ondertussen is onze competitie half gevuld en heb ik nog steeds geen invite. Neem aan dat hier ook strafpunten voor staan?
Iedereen dient inderdaad tegelijkertijd uitgenodigd te worden
-
-
@silvester-j_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wij zijn redelijk flexibel met betrekking tot de starttijd. Het maakt ons dus niet zoveel uit of we vanavond al om 9 uur starten of dat het wat later op de avond wordt. Alleen willen we niet nog een week wachten tot de start, omdat iedereen er nu een slot voor heeft vrijgehouden/vrijgemaakt.
Het zou Imperium sieren om te stoppen door te doen alsof de hele Crew Cup om Imperium draait en de rest gewoon maar gehoor dient te geven aan jullie voorkeur. Anders adviseer ik jullie om Imperium de volgende editie niet meer in te schrijven voor de Crew Cup en zelf een toernooi te gaan organiseren, waarbij jullie crew volledig verantwoordelijk is voor de opzet en de planning.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je spreekt iets af met z'n allen, dat lukt de organisatie niet en dan moet je ook wel een beetje kunnen overleggen wanneer wel. Dat is het enige wat we hier vragen.
Daarbij: Als ik net even op een andere manier de uitnodigingen voor een cc eruit doe dan de organisatie graag wil, dan moet alles over en gaat het via de PM helemaal los dat we vertraging oplopen en dat dat niet kan. Nu aan de andere kant begint alles zomaar een dag later en moet er gevraagd worden om communicatie.
Maar goed, het is verder prima zo. Veel plezier allemaal!