CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Er zit blijkbaar een bekende bug in het spel waardoor uitnodigingen die tegelijk zijn verzonden niet tegelijk aankomen. De kans is dus aanwezig dat de betreffende moderator niets verkeerd gedaan heeft.
-
@rawstyler_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Er zit blijkbaar een bekende bug in het spel waardoor uitnodigingen die tegelijk zijn verzonden niet tegelijk aankomen. De kans is dus aanwezig dat de betreffende moderator niets verkeerd gedaan heeft.
Oke dat was niet bekend bij mij, excuses en bedankt voor de toelichting
-
1.5 uur is niet echt een klein verschil
-
@rcjdr_nl165 Waarschijnlijk heeft hij jou eentje gestuurd maar niet wetende dat er dus een bug in zit zoals @RAWstyler_NL aangeeft, misschien kun je diegene een pm sturen om jou opnieuw uit te nodigen?
-
Het lijkt mij als je moderator bent dat je wel even in de gate houdt dat alles goed gaat.
Lijkt erop alsof elke crewcup tegenwoordig fout gaat.
-
@rcjdr_nl165 Soms kunnen managers niet gelijk joinen, hebben we zelf ook vaak genoeg meegemaakt En dan komen ze de volgende dag wegens tijd gebrek oid.
Maar goed aldoende leert men, en niet iedereen is gelijk natuurlijk -
Al met al wens ik jullie veel succes en veel plezier, en pm die gast even via osm zelf, dan krijgen ze meestal wel een melding op de telefoon.
Fijne avond -
@dave-jansen_nl
Laat ik nou net een update moeten doen aan onze servers van mijn werkgever vannacht,als ik om 03:00 nog bezig ben en verkoop ga ik graag de F5 strijd met je aan!!
-
Kunnen wij strafloos wisselen van manager, ik ben er klaar mee en heb er zo geen zin meer in.
-
Wat is d'r aan de hand?
-
Krijg geen invite. Al 2 uur aan het refreshen.
-
Als het een bug is gewoon ff opnieuw doen. Zou in het geval bij de CL/EL ook zo zijn geweest, toch?
-
Vind de orgi maar stil voor een start datum
-
@dave-jansen_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ondertussen..... zit de CL helemaal vol en is ieder team bezet.
Ik wens iedereen veel succes en wie zie ik vanacht om een potje uit te vechten voor Donnarumma
Vannacht nog wel..? jouw scout gaat sneller dan die van mij dan of is da in de CL mss zo? ^^ geen ervaring daar, helaas
-
Hij staat helaas voor ons al op de TL...
-
@rawstyler_nl da's iets anders dan natuurlijk
-
@santheman11_nl
Uiteindelijk is er gewoon overleg geweest m.b.t. de mogelijkheden die er waren om dit op te lossen en is de uitkomst voor jullie ook nog eens gunstig geweest. Het is dan niet echt nodig om op het forum stennis te gaan maken als het ook op een gangbare manier kan worden opgelost, toch? Anyway, laten we er inderdaad wat moois van gaan maken. -
@rcjdr_nl165
Het ziet er naar uit dat de moderator van jullie competitie managers via de app heeft lopen uitnodigen en zich dus niet aan de voorschriften heeft gehouden die gelden m.b.t. het moderatorschap in de Crew Cup, waarbij iedereen in één klik via de website uitgenodigd moet worden. -
@silvester-j_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@rcjdr_nl165
Het ziet er naar uit dat de moderator van jullie competitie managers via de app heeft lopen uitnodigen en zich dus niet aan de voorschriften heeft gehouden die gelden m.b.t. het moderatorschap in de Crew Cup, waarbij iedereen in één klik via de website uitgenodigd moet worden.En nu? Wat gaan we doen?