CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Rudiclaeys_NL said in Tussenstanden CrewCup:
@maricja_NL Zijn de eindstanden van de cc nog niet bekend! MVG
Stel je een vraag (dan eindigt je zin met een '?') of maak je een statement (je zin eindigt namelijk met een '!')?
Ik gok het erop dat je het als vraag bedoelt. In dat geval is het goed te weten dat de cc vanavond speelronde 25 heeft van totaal 30 zit. Nog een kleine week geduld derhalve. In de dagen na de laatste speelronde kun je normaal gesproken de eindstanden verwachten.
-
@Frits-van-Turenhout_NL Wij hebben al 4 dagen geleden gedaan met spelen, dus veronderstel dat dit al klaar is, zie ze hierboven staan.
-
@Rudiclaeys_NL Die staan er toch????? 1e klasse (22/22) en Hoofdklasse (22/22)
-
@wooper_NL Weet ik , blijkbaar Frits van Turnehout niet.mvg
-
@Rudiclaeys_NL Des te minder snap ik je eerste vraag eigg
je vraagt om eindstanden, maar je zegt ook dat je weet dat ze er staan -
De Eerste Divisie zal nog enkele dagen duren, maar voor rest van de leagues is de CC voorbij.
Imperium, van harte gefeliciteerd met de CC-winst van dit seizoen. Knap gedaan heren
Uiteraard ook felicitaties aan alle promovenci Over een paar dagen zal ook de promovendus bekend zijn van de Eerst Divisie.
IEDEREEN, hele fijne feestdagen toegewenst!
Geniet er van met familie, vrienden en iedereen die je lief hebt.Er komt geen Winter CC, dus aan alle crews even de kans om bij te komen, te ontspannen en wellicht ook om transfers te doen
-
Proficiat met de CC winst Imperium!
-
This post is deleted!
-
Gefeliciteerd imperium met de cc winst er zijn hier crews als die winne het hele forum vol staat met π₯± denk zal ook maar even jullie feliciteren . Lekker hoor
-
Ook via deze weg gefeliciteerd met jullie CC winst Imperium.
-
Ook de eindstand van de Eerste Divisie is gepubliceerd.
De Musketiers, gefeliciteerd met de promotie
Geniet allen even van de CC-vrije dagen.
Hele fijne jaarwisseling alvast en een gezond, gelukkig en sportief 2023 allemaal!! -
Thanks, tweede promotie op rij en voor de eerste keer eredivisie!
-
De loting is geweest. deadline line up is morgen.
-
dank je lieverd
-
@JurgenFerraz_NL och lieve Jurgen. Mocht je ook een keer meedoen? nou hoop dat er een leuk feestje was in het imperium cafe
-
Packs kopen zijn niet toegelaten in de crew cup. Indien dit toch gebeurt zal er een passende straf volgen.
-
@wooper_NL gelukkig maar. Nog meer pay2win kan ik missen als kiespijn.
-
@Master-of-Puppets_nl_NL
zoals gewoonlijk sta ik achter deze opmerking -
@wooper_NL Vraag me af of er een mooi rapport kan worden opgevraagd aan het einde van de cc. Kunne we precies de pay2winners eruit plukken . Wie die fantastische packs koopt. Je zal maar net 3 of 4 mil tekort komen voor een goede speler. Nou er zijn genoeg mensen die effetjes betalen en het valt niet te controleren die paar mil. Dus graag een pack rapport om matchfixing te voorkomen.
Zelfde als in de KL kunne ook oefenrapporten worden opgevraagd zou ook na elke KL moeten gebeuren. En ik snap dat het een hoop werk is misschien. Maar zo blijft het spelletje een beetje eerlijk en fair voor de meeste spelers. Anders word het zon vertrouwen kwestie. En die is ver te zoeken hier hoop snel op een eindrapport na deze cc met de big packsοΈ
-
@Carphunter79_NL Dag Robbie. Oefenwedstrijden worden al opgevraagd bij GB. De aankoop van packs zullen uiteraard ook opgevraagd worden bij GB. Dit zal waarschijnlijk wat tijd in beslag nemen maar ik ben het zeker van plan.