CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Wel jammer dat de strijd om promotie en degradatie al zo ongeveer gespeeld is in deze eerste CC 3.0. JR en Imperium gaan stuivertje wisselen, zoveel lijkt wel duidelijk, en de degradanten uit de EL hebben ook een enorm gat te overbruggen. Misschien wordt de volgende CC spannender, als crews wat meer op hun 3.0 niveau gaan uitkomen.
-
Helemaal mee eens. Het is jammer dat zoveel goede crews en goede managers hun handdoek in de ring hebben gegooid door OSM 3.0... Aan ene kant een zijn dood ander zijn brood. In 2.0 zou ik nooit zo snel naar top 150 hebben kunnen doorstoten...
-
Noujah je vraagt er op de ene manier ook om. Omdat je nu als crew gezamenlijk in 1 divisie speelt. De puntensletjes-crews hebben alleen maar leden gebaseerd op ranking & resultaten. Voorheen had je crews die lager op de ranking stonden maar wel een plek in de CL hadden.
Begrijp me niet verkeerd, dit is meer een CrewCup dan de vorige.. maar dat zorgt in dit geval wel voor zulke verschillen. Zo simpel is het gewoon.
-
@Sjinne_4_ever_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Noujah je vraagt er op de ene manier ook om. Omdat je nu als crew gezamenlijk in 1 divisie speelt. De puntensletjes-crews hebben alleen maar leden gebaseerd op ranking & resultaten. Voorheen had je crews die lager op de ranking stonden maar wel een plek in de CL hadden.
Begrijp me niet verkeerd, dit is meer een CrewCup dan de vorige.. maar dat zorgt in dit geval wel voor zulke verschillen. Zo simpel is het gewoon.
dit is het, hierdoor zal ip Goodfellas alles gaan winnen, met hooguit een uitschieter van een LFS of OSU.
klinkt wel heel arrogant, ik weet het maar it is what it is -
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wel jammer dat de strijd om promotie en degradatie al zo ongeveer gespeeld is in deze eerste CC 3.0. JR en Imperium gaan stuivertje wisselen, zoveel lijkt wel duidelijk, en de degradanten uit de EL hebben ook een enorm gat te overbruggen. Misschien wordt de volgende CC spannender, als crews wat meer op hun 3.0 niveau gaan uitkomen.
Ja een aantal crews nu te hoog/laag ingedeeld, met 2 seizoenen speelt iedereen tegen crews van eigen sterkte
-
@Dave-Jansen_NL
Haha Dave, kietel de rest maar een beetje. Voorlopig moeten die gasten nog maar zien dat ze deze cup winnen. Maar dit spel gaat nog steeds om wie er het beste kan managen. Sommigen doen net of dat een schande is Meerdere crews gaan wel weer omhoog komen, kwestie van tijd. -
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Dave-Jansen_NL
Haha Dave, kietel de rest maar een beetje. Voorlopig moeten die gasten nog maar zien dat ze deze cup winnen. Maar dit spel gaat nog steeds om wie er het beste kan managen. Sommigen doen net of dat een schande is Meerdere crews gaan wel weer omhoog komen, kwestie van tijd.Nou daar gaat het mij helemaal niet om. Tis geen schande.. maar de manier hoe sommigen ermee omgaan is gewoon lachwekkend, triest en eigenlijk ook een beetje zorgwekkend. Ik zou sommigen ervan vermoeden de vlag uit te hangen als ze kampioen worden, een mooi stukje op hun CV besteden aan de prestaties op OSM & flink wat natte dromen te verwerken krijgen bij een mooi CrewCup seizoen...
En het mooie is... dit hebben ze zelf waarschijnlijk niet eens in de gaten dat ze zo over komen op de rest Ik noem geen namen overigens. Tot een beetje zelfreflectie moet een normaal persoon wel in staat zijn!
Anyway, hopelijk doen er wat meer crews komende edities mee Zorgt voor een wat breder niveau & minder grote verschillen in de toekomst.
-
Promotie is voor OFF officieel een feit! Uiteindelijk hebben we het maximale resultaat weten te halen: plaats 1, 2 en 3 als eindklassering + bekerwinst met FC Utrecht, Vitesse en ADO.
Top gepresteerd mannen! :thumbsup_tone2: @sir-himself_NL @Jip-Huijs_NLMijn felicitaties gaan verder uit naar de promovendi van de overige divisies.
-
@Silvester-J_NL Mooi gedaan
Zelf hebben we ook promotie afgedwongen met Ajax(1e), Go Ahead Eagles(4e) en Nec Nijmegen(7e)Proficiat aan alle andere promovendi!
-
@Silvester-J_NL @sir-himself_NL geweldige teamprestatie! Het was een genoegen om met jullie samen te werken in deze CC. Op naar de EL! #OFF
Felicitaties aan alle andere promovendi!
-
Gefeliciteerd met de promo jongens! Beviel het nieuwe concept een beetje? Ben toch wel benieuwd of mijn idee uiteindelijk een verbetering wordt gevonden of niet...
-
@vinnievuik_NL beviel prima ! Wanneer komen de gecontroleerde eindstanden op het forum ?
-
Netjes gedaan hoor OFF.
Congratzz -
Wij gaan nog een aantal dagen door in de CL
-
Nog even wachten op de CL enzo
-
Gefeliciteerd met jullie verdiende promotie OFF!
Zelf uiteindelijk wel een redelijk seizoen, in ieder geval weer een beetje het plezier in het spelletje hervonden na een pauze van een paar maandjes. Als we volgend seizoen met VeViVi nog tijdens de voorbereiding joinen kunnen we misschien wat beter meedoen XD
-
Jammer genoeg niet promotie behaald, helaas was een manager van ons bezig de boel in de soep te laten lopen
-
@Dave-Jansen_NL
Dan gaan jullie toch moeten stoppen met fouten maken
#LemarDe voorsprong is wel riant genoeg om een foutje te kunnen maken
-
Dan ga ik maar een feestje bouwen met de promotie naar de Europa League ! Rondje op mijn kosten !! Alle promovendi gefeliciteerd !
-
@Sir-Heyvaert_NL ja het is echt om te huilen, volgend jaar gaan er andere spelen en mogen dat soort fouten echt niet meer gemaakt worden.
helemaal niet door zo een ervaren crew als die van ons, dus hopelijk heeft het geen gevolgen anders is het eigen schuld dikke bult.geloof me toen ik het hoorde zat ik echt te flippen maar goed misschien ben ik soms ook te fanatiek