CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Gefeliciteerd OFF en BNC!! EL moet nog 2 competitie wedstrijden en beker finale. Moet heel raar lopen wil promotie naar CL mislopen, bijna onmogelijk
-
@Glennevire_NL Thanks Kyrill, op het nippertje & na een serieuze comeback is het dan toch gelukt!
-
@fc-kuijf_NL Ik feest mee Pat, waar is het te doen?!
-
Ja iets met ezels en stenen
-
@Glennevire_NL Netjes! And see you next season!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Thnx man! In iedergeval 9e geworden met Hull City in EL met DS16 misschien hoger. Maar volgend seizoen gaat iemand anders in mijn plaats spelen. Ik ga de battle leiden voor ons tegen Azzuri en meespelen Maar seizoen erop doe ik graag mee in CL
-
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Thnx man! In iedergeval 9e geworden met Hull City in EL met DS16 misschien hoger. Maar volgend seizoen gaat iemand anders in mijn plaats spelen. Ik ga de battle leiden voor ons tegen Azzuri en meespelen Maar seizoen erop doe ik graag mee in CL
Dus jullie worden een blijvertje
Gefeliciteerd met de promo en succes met de battle
-
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Dus jullie worden een blijvertje
Gefeliciteerd met de promo en succes met de battle
Dat is wel de bedoeling/doelstelling ja Gaan het uiteraard proberen.
Bedankt!! Thnx -
Imperium gefeliciteerd met de zeer overtuigende promotie naar de CL. Klasse en voor mij geen verrassing :clap_tone2:
-
@Rubber890_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Imperium gefeliciteerd met de zeer overtuigende promotie naar de CL. Klasse en voor mij geen verrassing :clap_tone2:
Bedankt Remco Jullie nog een zeer knappe 2e plaats!! Ik snap alleen sommige onderlinge resultaten van jullie niet..Zoals Pep die 1-2 bij Melvin wint.
Bij ons ging het van elkaar verliezen zoals afgesproken best goed op Jeroen na. Zeker @Harbert_NL deed het uitstekend met 5-0 6-0 en 8-0 nederlagen tegen ons -
Dat is puur aan te wijzen op scherpte Kyrill. Die was bij ons als museumcrew niet zo aanwezig als vroeger
Desondanks alsnog prima gepresteerd -
@Rubber890_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Dat is puur aan te wijzen op scherpte Kyrill. Die was bij ons als museumcrew niet zo aanwezig als vroeger
Desondanks alsnog prima gepresteerdMee eens. We zijn iig op app unaniem eens dat jij top manager bent, top 3 van osm misschien wel. Veel plezier en succes alvast bij LFS.
-
Gefeliciteerd Just Relax!
-
@Furrax_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Gefeliciteerd Just Relax!
Eรฉn van de weinige crews die exact op de verwachte plek geรซindigd is, gefeliciteerd inderdaad
-
@Vjenne-Rulezz_NL Hou je muil.
-
Jammer heren
-
@vinnievuik_NL
Ik vind het zeker een verbetering t.o.v. het oude concept, want hoe clichรฉ het misschien ook klinkt: je bent nu toch meer als 'team' bezig dan om als individu een goede sheetscore neer te zetten om te kunnen promoveren. Het is een soort combinatie geworden van de oude CC en de battles.Alleen speelde het team bouwen wel echt een cruciale rol in onze competitie, doordat de verschillen tussen de teams erg klein waren en vrijwel iedereen met dezelfde startwaarde begon. Ik vind het zelf ook leuk als het wat meer op tactiek/strategie aankomt dan dat het vrijwel alleen gaat om het team bouwen, maar hopelijk is dit straks in Spanje wel wat meer het geval.
-
@Silvester-J_NL
Goed om te horen Silvester. Dat extreme bouwen komt door het trainen in 3.0 en de transferlijstupdate, niet door het nieuwe crewcup concept lijkt me? In individuele competities zoals onze crewcompetitie hoor ik ook iedereen klagen over hoge DS. Maar als het ergens nog moet lukken met een hoge DS dan is het wel in Spanje. -
@Glennevire_NL Dat komt helemaal goed!
-
Discussie over de crewcup komt ook nog niet echt op gang. Waar is OSU, hebben ze niets te vertellen of te klagen over samenwerking binnen andere crews? Waar is LFS? En van KL is al helemaal geen spoor te bekennen.