CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Welnee, die is vorig seizoen al eenvoudig topscorer geworden in Rome en kan het dit seizoen niet meer opbrengen. Gabriel Jesus gaat die titel pakken
-
De rollen zijn omgedraaid deze keer
-
Fijn dat we opnieuw zijn begonnen, fijne competitie allemaal!
-
@mikevanderhilst_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Kylian is inmiddels gearriveerd in London om de topscorderstitel op te eisen
die is minimaal 2 maanden uit de running en OSM is natuurlijk net echt dus die zal wel 9 weken eruit zijn na je eerste game.
-
@dave-jansen_nl
In dat geval ben ik de beroerdste niet en ben ik best bereid om Sterling voor een woekerprijs aan hem te verkopen als vervanger.
-
CF Pachuca in Eredivisie A is iig verzekerd van de diensten van Kai Havertz, Marquinhos, Gimenez en Shaw
Heel veel plezier en succes iedereen in elke divisie en crew!! -
@glennevire_nl Nu al? Gekkenhuis haha
-
@brikan555_nl ja haha
-
Voor iedereen die meedoet aan CC Eredivisie B wil ik excuses aanbieden namens de Woubrugge Crew. Hoewel ik al een tijdje meeloop op OSM - en de CC/fora goed ken - geldt dat niet voor de rest van mijn crew. Sinds je zonder SK in een crew kan heb ik al een groep gasten uitgenodigd om dit wereldje te leren kennen. Dat ging de vorige CC goed met een nette 2e plek in de Eerste Divisie. Nu hebben we wat foutjes gemaakt: er zat iemand nog niet in de crew, die wel ingeschreven stond voor de CC en er is een oefenwedstrijd gespeeld tegen een niet-crewgenoot. Die foutjes horen er helaas bij en we hopen nu weer 'schoon' verder te gaan.
Alle straffen die erbij horen zullen we accepteren en voor de rest wensen we iedereen veel succes dit seizoen!
-
@glennevire_nl In Eredivisie B (Cruz Azul) Shaw, Arana, B davies Donnaruma en Moraes te vinden (en Onana te koop)
-
@frituurpannekes_nl ik heb net NU nog Donarumma, Courtois en Buffon uitgepakt hahhhaha :') :')
-
@glennevire_nl Gaat lekker dus :muscle_tone1:
-
@frituurpannekes_nl idd maat!! Alleen beginnen vanavond pas. Hoe lekker team ook is resultaat komt op 1
-
Komen er ook nog tussenstanden e.d. van de crewcup?
Of zijn er nog geen tussenstand makers -
@peter-osm-master_nl Die zullen vast nog wel benoemd moeten worden. Zal vast niet lang meer duren gok ik.
-
-
@dave-jansen_nl
Een echte foutje bedankt moment!
-
Ik heb eventjes snel geteld wat iedere 3 leden per crew gemiddelde positie op ranglijst bezetten en dan is dit tussenstand van Eredivisie A:
3,25 SV Oikmos
7,33 Golden Glory
8 Royal Victorians
11,3 Tripple S crew
12,6 BNC
13,6 Tripple S crew