CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@triple-444_nl ja, mss wel maar je moet het nog altijd omzetten in goede resultaten e
-
-
@triple-444_nl Met alle respect, we zijn al vrij snel gestopt met scouten en oefenwedstrijden, dus zoveel BC's zitten er echt niet in vergeleken met een seizoen CC CL. Met keepertjes van de TL halen en verkopen zijn we wel gewoon doorgegaan inderdaad.
Het verschil tussen CC en EL is gewoon nu erg groot. Je ziet dat crews om beurten degraderen uit de CL, maar relatief makkelijk weer terug promoveren.
Maar dank voor de felicitaties!
-
@maxaldinho_nl Thanks! Sluit me aan bij mijn crewgenoot, je hebt ook een uitstekend seizoen gedraaid!
-
@santheman11_nl hey gefeliciteerd met de top prestaties van jullie allemaal en succes in CL als dat er nog is na de nieuwe opzet.
-
Wat een ontknoping onderin de CL
Bijna het hele seizoen stonden we laatste maar we hebben het toch maar weer even geflikt om ons te handhaven. Voor de jaarranking wellicht niet zo lucratief omdat een seizoen EL helaas beloond lijkt te worden voor de meeste crews maargoed, we try it the hard way
-
@mikevanderhilst_nl Gefeliciteerd met de handhaving.. tenminste, als er nog een cc komt dan.
Onze degradatie was ook desastreus voor de jaar ranking, dus ik zou die degradatie zeker niet betitelen als een beloning. Maar gelukkig hebben we dat met een exceptioneel seizoen EL enigszins recht kunnen zetten. Thanks voor jullie inzet Jep, San en Jopie!
-
@mikevanderhilst_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wat een ontknoping onderin de CL
Bijna het hele seizoen stonden we laatste maar we hebben het toch maar weer even geflikt om ons te handhaven. Voor de jaarranking wellicht niet zo lucratief omdat een seizoen EL helaas beloond lijkt te worden voor de meeste crews maargoed, we try it the hard way
Zeker een indrukwekkende comeback van jullie, dat zag er halverwege toch vrij kansloos uit. Met de degradatie van OSU is elke crew nu wel een keer gedegradeerd op 3.0 volgens mij.
Wij hebben met LFS ook een heerlijk seizoen gehad. Eindelijk onze eerst CL winst op 3.0. Remco een geweldig seizoen gespeeld met het nietige Brighton (zelfs bijna 2?!) en zelf eenvoudig het kampioenschap gepakt met City.)
Verder ook knap van AOS dat debuteert met een 2e plek. Everton ook gewoon een teamwaarde van boven de 1.8 miljard, netjes!;)
Wat mij betreft start er zo snel mogelijk een nieuw seizoen. Vrijwel iedereen is positief over de CC en er lijkt toch vrij weinig draagvlak voor het nieuwe battlesysteem. Anders moeten we misschien maar verder gaan buiten de crewstaff om.
-
LFS gefeliciteerd met de CC winst, wie er neer punten heeft in totaal zoals Imperium in de EL boeit geen flikker hahaha. CL winst betekend winnen van de grote mannen.
Imperium natuurlijk goed gedraaid en welkom terug.
Met de degradatie van OSU kan je ook te maken krijgen van een degradatie van OSP daar je geen talentencrew in dezelfde league mag hebben maar dat is aan de organisatie.
Everton erg netjes met een TW van over 1,8 Miljard, echt super gebouwd.
Art of Soccer ook goed gedaan met een 2e plek in de CL.
Ik weet dat we nu eerst het nieuwe systeem moeten uit oroberen vandaar de stop maar hoop ook dat we doorgaan met de CC.
Als laatste Remco bedankt voor het bijhouden van de stand.
Tot de volgende CC allemaal
-
@dave-jansen_nl
Als clubkascompensatie en timers afkopen aan blijft staan in de battles zie ik meer heil in de oude vertrouwde crew cup.
Ok daar moet je ook bosscoins spenderen aan scouten met name, maar nu maak je het pay-to-win wel heel veel makkelijker. -
@bjorn2321_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl
Als clubkascompensatie en timers afkopen aan blijft staan in de battles zie ik meer heil in de oude vertrouwde crew cup.
Ok daar moet je ook bosscoins spenderen aan scouten met name, maar nu maak je het pay-to-win wel heel veel makkelijker.Ik snap het man, maar laten we het eerst gewoon is proberen en daarna onze feedback erover geven.
het is zo dat als het niet is wat we willen dat we terug gaan naar het oude format -
@dave-jansen_nl Volgens mij zijn het twee discussies:
-
Laten we het nieuwe concept van GB proberen. Dat is natuurlijk prima. Zonder het te spelen is het wel jammer dat timers en clubkascompensatie aan staat, maar wij zijn er nu mee gestart en zullen het over een week of twee terugkoppelen.
-
Los daarvan staat de discussie over het al dan niet voortzetten van de CC in de huidige vorm. Deze kan er gewoon naast lopen wat mij betreft. Iedereen is er bovendien ook enthousiast over. Ik snap dus werkelijk waar niet waarom de CC nu stil moet liggen. Het is wat mij betreft de enige interessante competitievorm op OSM momenteel.
-
-
Kunnen we dit gewoon met een aantal mensen oppakken dan? Ik zie verder geen reacties vanuit GB (staff), dus ik ga er vanuit dat zij de oude cc niet verder ondersteunen. Kwestie van andere naam geven en gas erop?
-
@santheman11_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl Volgens mij zijn het twee discussies:
- Los daarvan staat de discussie over het al dan niet voortzetten van de CC in de huidige vorm. Deze kan er gewoon naast lopen wat mij betreft. Iedereen is er bovendien ook enthousiast over. Ik snap dus werkelijk waar niet waarom de CC nu stil moet liggen. Het is wat mij betreft de enige interessante competitievorm op OSM momenteel.
Als ik je twee likes kon geven, dan deed ik dat!
-
Perfecte update hoor het battlesysteem, totaal niet commercieel!
-
@martijnfc_nl Waar kan ik dat zien?
-
Heel blij met onze CL en in mijn ogen ook CC overwinning
Want hoe knap de prestatie ook is van IMP, je wordt alleen kampioen in de CL tegen de echte topcrews. EL is van een veeel lager niveau gewoon. Moeten we snel aanpassen naar dat je vanuit de EL of niet voor podium speelt of zoals ik eerder al voorstelde maximaal de 3e plaats. Waarom je uberhaupt vanuit de EL of Eredivisie kan winnen is me een raadsel.Verder vind ik dat we gewoon door moeten gaan met de CC, totaal ander concept dan de crewbattles waar je ook maar 1 tegelijk kan spelen. Moeten we gewoon mee doorgaan en behouden naast de crewbattles.
Desnoods pak ik zelf de handschoen als vanouds wel op en ga ik organiseren op persoonlijke titel met wat hulp als GB niet wil meewerken! -
@christiano-mengelaldo_nl Omdat het nu even niet goed uitkomt voor LFS zou de CC winnen vanuit de EL opeens niet meer moeten kunnen... IMP heeft wat mij betreft terecht gewonnen. Allemaal enorm hoog geëindigd. En ja het niveau verschil met de CL is er, maar echt niet zo enorm dat je wel even alle 4 in de top 5 eindigt. Als 1 manager bij jullie niet op -6 was geëindigd hadden jullie de CC titel makkelijk gewonnen.
Wat betreft de CC juich ook ik het toe als die gewoon doorgaat!!! Het nieuwe battle systeem is nog teveel pay to win, plus zo compleet anders dat er (zoals je in dit topic leest) genoeg mensen zijn die liever CC spelen.
Mocht GB zich dus echt weer meer willen focussen op de crewwereld, dan geen geouwehoer en gewoon die CC door laten gaan. Hoe meer activiteiten er zijn, des te meer de crews misschien weer gaan leven.
-
@braamsie-_nl Die eerste zin is een mooie braams