CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@peter-osm-master_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wat gebeurt er dan als je een account in world hebt en in de NL versie?
er is nog niks bekend en misschien gebeurt het niet maar het lijkt me wel in de toekomst.
dus als het zover komt zullen ze daar wel weer een methode voor hebben die ze je gewoon door je strot douwen hahaha -
@dave-jansen_nl Ja ze douwen alles door je strot en je hebt het maar te slikken
-
Excuses voor de redelijk late reactie, maar door mijn vakantie heeft het overleg even moeten duren.
We hebben besloten dat de CC deze editie gewoon door kan gaan in de huidige vorm onder leiding van de initiatiefnemers. Het betreft enkel deze editie. Vanaf een volgende editie zal hopelijk Robbie er weer zijn of misschien een vervangende Events Manager die de organisatie van de CC dan op zich neemt.
Ook zal er voor deze editie geen BC compensatie zijn en zullen de initiatiefnemers volledig verantwoordelijk zijn voor het verloop van de CC.
-
@gna-gna-gna_nl lekker bezig Carlo
-
@gna-gna-gna_nl en hoe ziet die andere Editie CC eruit? Want is wel leuk dat GB dat nieuwe CC door drukt maar vind de huidige prima.
-
@triple-444_nl Ik heb niets gezegd over een andere vorm in een volgende editie. Ik zeg alleen dat dan de organisatie weer bij ons als Staff team en de Events Manager zal liggen.
-
Goed om te horen dat jullie het daarna als staff weer willen voortzetten
Jurgen (Keejos) heeft een concept klaar voor de komende editie waar wij als crew ook even hebben naar gekeken om alles zo goed mogelijk in de richtlijnen van de vorige edities te krijgen.
-
Geen vergoeding voor het aanmaken van een competitie? Wat is dat voor iets doms dan?
-
@xch13fxx_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Geen vergoeding voor het aanmaken van een competitie? Wat is dat voor iets doms dan?
Dat betekent dat ze er niet zo blij mee zijn!!!
-
Die vergoeding was er vorige keer ook al niet, m’n crewgenoot @RAWstyler_NL zit nog steeds te wachten op compensatie van de vorige editie.
-
@rubber890_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Die vergoeding was er vorige keer ook al niet, m’n crewgenoot @RAWstyler_NL zit nog steeds te wachten op compensatie van de vorige editie.
Dit heeft andere redenen en die moeten we nog even afwachten
-
@rubber890_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Tsja de reden is nu wel duidelijk, daar kan GB verder niks aan doen. Wat mij betreft mogen ze dat nu ook wel laten zitten.
-
Met de huidige stand van zaken is die opmerking van mij niet actueel meer nee.
-
Jurgen top hoe je de handschoen oppakt
-
@keejos_nl Goed bezig!! Respect voor wat jullie hebben weten op te zetten. Dat GB hun handen er voor deze crewcup volledig vanaf trekken en de volgende weer zelf in handen nemen zegt ook al genoeg natuurlijk.
-
Inmiddels worden de laatste line-ups voor CC62 doorgegeven en gaan we morgenavond van start!
De volgende mods zullen de competities aanmaken en (via de app) de managers in de betreffende competities uitnodigen:De competities worden aangemaakt tussen 20:30 uur en 21:00 uur, zodat iedereen ruim de tijd heeft om de eerste transfers klaar te zetten en zijn scouts alvast op pad te sturen op zoek naar talent elders in de wereld.
De tussenstanden zullen regelmatig gepost worden, zodat iedereen op de hoogte blijft van de vorderingen in de competities.
Vergeet ook niet om de regels nog even rustig door te nemen, mocht je dit nog niet gedaan hebben.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/1233/crewcup-regels-opzetOefenwedstrijden tegen niet crewgenoten is niet toegestaan! Het niet tijdig doorgeven van de line-up levert een straf op van -200 (Deadline zondag 23.59) Het innemen van het verkeerde team zal ook leiden tot een straf van -200
Ik wens iedereen alvast een fantastische CrewCup toe. Dat de beste(n) mogen winnen!
-
Fijn dat de CC gewoon doorgaat. Deze editie zal ik vanaf de zijlijn met interesse gaan toekijken!
-
-
Crewcup instellingen voor de mods
Beker aan
Trainingskampen uitschakelen
Besloten trainingen aan
Clubkascompensatie uitschakelen
voorbereiding aan
Timers uitschakelen
Transfers aan