CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@braamsie-_nl Die eerste zin is een mooie braams
-
Winnaar CC is toch gewoon de kampioen uit de CL? Kampioen Jupiler League word toch ook geen Nederlands kampioen als ze meer punten pakken dan de kampioen uit de Eredivisie?
Vind het puntensysteem wel strak hoor daar niet van. Ook terrecht dat de EL kampioen meer punten kan pakken als de onderste plekken in de CL, maar nooit meer als de bovenste plekken.
Misschien een idee om de competitiepercentages wat aan te passen zolang het niveau verschil zo groot is. 100 % 75 % 50 % oid
-
@mikevanderhilst_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Winnaar CC is toch gewoon de kampioen uit de CL? Kampioen Jupiler League word toch ook geen Nederlands kampioen als ze meer punten pakken dan de kampioen uit de Eredivisie?
Vind het puntensysteem wel strak hoor daar niet van. Ook terrecht dat de EL kampioen meer punten kan pakken als de onderste plekken in de CL, maar nooit meer als de bovenste plekken.
Misschien een idee om de competitiepercentages wat aan te passen zolang het niveau verschil zo groot is. 100 % 75 % 50 % oid
tuurlijk is de winnaar van de CL de CC kampioen en niet wie de meeste punten heeft gehaald.
het is goed voor je moraal dat je de EL zo goed speelt en punten pakt maar meer ook niet. -
Misschien mooi moment om gewoon eens een deadline te stellen wanneer de volgende CC van start gaat. Hetzij via GB, hetzij via een aantal enthousiastelingen... Ik zie namelijk al meerdere mensen uit verschillende topcrews die hier gewoon mee aan de slag willen. Volgens mij is paasweekend (1 en 2 april) een mooie streefdatum voor een fatsoenlijke competitie-opzet, sheets, mods aanstellen, etc.
Shall we?!
-
@braamsie-_nl Crews die bijna of volledig uitgestorven zijn komen niet meer terug.
-
Ik stel ook voor om uiterlijk tot 1 april te wachten, daarna organiseren we het zelf gewoon met wat fanatiekelingen. Ik vind het nieuwe crewconcept best leuk al is het pay to win gehalte met versnelde timers wel helaas iets te aanwezig. Maar dit is toch meer een battle concept. De CC is een ander concept wat daar best naast kan bestaan. En waarom niet, hoe meer crewactiviteit, hoe beter toch?!
-
@christiano-mengelaldo_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ik stel ook voor om uiterlijk tot 1 april te wachten, daarna organiseren we het zelf gewoon met wat fanatiekelingen. Ik vind het nieuwe crewconcept best leuk al is het pay to win gehalte met versnelde timers wel helaas iets te aanwezig. Maar dit is toch meer een battle concept. De CC is een ander concept wat daar best naast kan bestaan. En waarom niet, hoe meer crewactiviteit, hoe beter toch?!
CC zal vast nog wel doorgaan maar zelf regelen hoeft ook weer niet, even geduld en een battle pakken.
Ik vind CC ook iets heel anders dan een battle dus volkomen met je eens dat de CC er gewoon naast kan.Maar ik zal is horen met onze grote vriend Rob hoe en wat precies.
-
@dave-jansen_nl
Als we op Rob moeten wachten dan kunnen we de CC beter gelijk afschrijven. Ik wacht ook nog steeds op mijn BC voor het aanmaken van de vorige CC of reactie op mijn PB
-
Best leuk ja, een veredelde hoofdaccount competitie... Totdat 2 goede crews elkaar tegenkomen onder deze instellingen.
-
Best leuk ja, een veredelde hoofdaccount competitie... Totdat 2 goede crews elkaar tegenkomen onder deze instellingen.
dan win ik, want koop alles gelijk af tot de max jonguh
-
Kan er al duidelijk gegeven worden wanneer de crewcup weer start?
-
De crewcup is het enige wat mijn crew nog heeft...
-
@de-boterbloemen_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Kan er al duidelijk gegeven worden wanneer de crewcup weer start?
die komt er voorlopig niet, als het nieuwe systeem niks is zal dit weer opgepakt worden
-
Dan hoeft het voor mij niet meer.
-
@dave-jansen_nl
Niks persoonlijks hoor Dave, maar ik irriteer me een beetje aan de ‘probeer maar uit’ gedachte. Alsof je iemand een hondendrol voorhoud en zegt probeer maar is lekker.
Het is hartstikke cool dat er eindelijk een crewsysteem in osm verwerkt zit zodat er gegevens bij worden gehouden op site ipv dat we alles zelf moeten bijhouden op het dooie forum maar zolang je niet onder aangepaste instellingen kan spelen is het voor een heleboel spelers gewoon geen optie. En is elke dag nu een verloren dag. Zo een eventuele update gaat ook kneiter lang duren dus denk dat we wel genoeg medegangers vinden om gewoon door te gaan.
-
Eens.
-
@mikevanderhilst_nl amen.
-
@mikevanderhilst_nl i'm with you
-
Helemaal mee eens.
-
@dave-jansen_nl
Niks persoonlijks hoor Dave, maar ik irriteer me een beetje aan de ‘probeer maar uit’ gedachte. Alsof je iemand een hondendrol voorhoud en zegt probeer maar is lekker.
Het is hartstikke cool dat er eindelijk een crewsysteem in osm verwerkt zit zodat er gegevens bij worden gehouden op site ipv dat we alles zelf moeten bijhouden op het dooie forum maar zolang je niet onder aangepaste instellingen kan spelen is het voor een heleboel spelers gewoon geen optie. En is elke dag nu een verloren dag. Zo een eventuele update gaat ook kneiter lang duren dus denk dat we wel genoeg medegangers vinden om gewoon door te gaan.
Tja kunnen er niks aan doen, ik geef alleen antwoord. Ik denk dat je alleen wel moet beseffen dat wij ook gewoon door willen met de CC.
We staan aam dezelfde kant alleen ik meld tenminste nog iets :wink