CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@rubber890_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Die vergoeding was er vorige keer ook al niet, m’n crewgenoot @RAWstyler_NL zit nog steeds te wachten op compensatie van de vorige editie.
Dit heeft andere redenen en die moeten we nog even afwachten
-
@rubber890_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Die vergoeding was er vorige keer ook al niet, m’n crewgenoot @RAWstyler_NL zit nog steeds te wachten op compensatie van de vorige editie.
Tsja de reden is nu wel duidelijk, daar kan GB verder niks aan doen. Wat mij betreft mogen ze dat nu ook wel laten zitten.
-
Met de huidige stand van zaken is die opmerking van mij niet actueel meer nee.
-
Jurgen top hoe je de handschoen oppakt
-
@keejos_nl Goed bezig!! Respect voor wat jullie hebben weten op te zetten. Dat GB hun handen er voor deze crewcup volledig vanaf trekken en de volgende weer zelf in handen nemen zegt ook al genoeg natuurlijk.
-
Inmiddels worden de laatste line-ups voor CC62 doorgegeven en gaan we morgenavond van start!
De volgende mods zullen de competities aanmaken en (via de app) de managers in de betreffende competities uitnodigen:De competities worden aangemaakt tussen 20:30 uur en 21:00 uur, zodat iedereen ruim de tijd heeft om de eerste transfers klaar te zetten en zijn scouts alvast op pad te sturen op zoek naar talent elders in de wereld.
De tussenstanden zullen regelmatig gepost worden, zodat iedereen op de hoogte blijft van de vorderingen in de competities.
Vergeet ook niet om de regels nog even rustig door te nemen, mocht je dit nog niet gedaan hebben.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/1233/crewcup-regels-opzetOefenwedstrijden tegen niet crewgenoten is niet toegestaan! Het niet tijdig doorgeven van de line-up levert een straf op van -200 (Deadline zondag 23.59) Het innemen van het verkeerde team zal ook leiden tot een straf van -200
Ik wens iedereen alvast een fantastische CrewCup toe. Dat de beste(n) mogen winnen!
-
Fijn dat de CC gewoon doorgaat. Deze editie zal ik vanaf de zijlijn met interesse gaan toekijken!
-
-
Crewcup instellingen voor de mods
Beker aan
Trainingskampen uitschakelen
Besloten trainingen aan
Clubkascompensatie uitschakelen
voorbereiding aan
Timers uitschakelen
Transfers aan -
Succes allen!
-
Ik voel het aan m'n water, deze editie wordt prooi voor GF
-
Team LFS!
-
@nicolas-joy_nl Dat moet Just Relax zijn. Ik vergeef het je.
-
@nicolas-joy_nl Nick!!!
-
-
@rawstyler_nl-0 said in Tussenstanden CrewCup:
Wat betreft de strakke organisatie en de statistieken, top @Keejos_NL keejos!
Over de competitie waarin we spelen ben ik wel benieuwd naar de meningen van de overige CL en EL-deelnemers. Wat vinden jullie van Colombia?
Persoonlijk vind ik het niet bij de CL horen dat de doelstellingen enorm ver uit elkaar liggen en de teamwaarden erg dicht bij elkaar. Iedereen in deze competities weet dat de moraal tegenwoordig erg belangrijk is en dat het moraal bij hoge ds teams snel zakt. Op deze manier weet je van tevoren dat vrijwel niemand begint aan een aanvallende formatie en dat lage ds teams meer kans hebben om bovenaan te eindigen imo. (bijna een gelijke teamwaarde en een veel minder snel zakkende moraal). Dat een ds 12 team al in de VB het beste team heeft is ook wel veelzeggend.
Laat duidelijk zijn dat de CC over de hele linie wel gewoon eerlijk zal zijn en dat ik blij ben dat @Keejos_NL de organisatie van de CC heeft opgepakt. Verder zal de CC ongetwijfeld achteraf geevalueerd gaan worden en wellicht zien de andere deelnemers dit ook wel anders? Ik wilde het alleen even benoemen en ben wel benieuwd naar de overige meningen.
Discussie zetten we hier even voort
-
Heb zelf geen problemen met Colombia maar het is logischer dat het verschil groter is tussen de topteams en een D16.
Zit nu zelf met een D1 dus is wel keihard werken om je team sterker te maken dan de rest.
Met een 0-5 wel lekker begonnen.
-
Ik heb ook geen problemen met Colombia, maar het is denk ik nog te vroeg om te stellen dat het succes is of niet. Als na het seizoen blijkt dat veel teams met een lagere DS hoog zijn geëindigd dan is dat wel een enorm minpunt.
-
Ik ben persoonlijk ook van mening dat de verschillen in teamwaarde te dicht op elkaar liggen voor een CC. Maar inderdaad gaan we dat op het einde van het seizoen wel zien hoe iedereen qua DS is geëindigd.