CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@braamsie-_nl
Als wij 690 mln als startwaarde hadden en een andere crew 550 mln had ik ook graag gezien dat het asngepast zou worden. Het gaat er mij niet om wie de laagste startwaardes hadden, wij willen starten met een reële verhouding van de teamwaardes. -
Laat ik eindigen met deze vraag: Hoe kan het dat de factor door iedereen als topoplossing werd gezien om tw verschil te compenseren, maar nu ineens niet meer? Als dat systeem nl werkt dan compenseert het ook die 140milj...
En wat vooral stoort is dat toen het in het voordeel van een paar crews was hoorde je hier niemand dat het aangepast moest worden...
-
Wellicht een ideetje om volgende keer eerst de team sets te delen, zonder loting direct? Dan kan er neutraal over gepraat worden indien nodig.
De nieuwe verdeling is veel evenrediger. Dank voor de moeite.
-
@braamsie-_nl Jeetje wat laat je je kennen zeg. Het enige dat ik heb beoogd is om de pakketten wat eerlijker te krijgen. Daartoe heb ik een voorstel gedaan en Vinnie een beter voorstel eroverheen. Vrij constructief allemaal volgens mij en LFS, GF en IMP waren het ermee eens dat de pakketten beter konden, maar let wel: ook jouw crewgenoot Rens. Dat is een groot deel van de deelnemers, het zou goed zijn om even te refereren naar wie dan de meerderheid is. Jurgen was blijkbaar ook van mening dat dit aangepast kon worden en heeft dit snel geregeld. Prima toch? Ondertussen maak jij je druk om 20M, maar bij een verschil van 150M horen we je niet.
-
@mark_van_v_nl Dat is sowieso hoe het hoort te gaan. Of Jurgen moet alleen heersen of inderdaad met inspraak, maar dan kan je onmogelijk meteen loten. Want dat terugdraaien is net zo oneerlijk als de oorspronkelijke verdeling qua tw.
-
@santheman11_nl gaat om het roeptoeteren alleen als het in iemands nadeel is. Andere landen konden ook eerlijker, maar daarvoor was de factor verzonnen. Plus tw is het issue nu niet, maar wel de heerlijke ds verdeling voor team 2 met 4 4 13 13. Die is goud waard.
-
@braamsie-_nl LFS zal er goed op gaan passen hoor!
-
@braamsie-_nl
Het zou je sieren om op dezelfde constructieve wijze je stem te laten horen, die ervaring en status heb je inmiddels hier wel. Die zelfde ervaring en status zorgt ervoor dat mensen naar je luisteren.Wat je nu doet is je beroepen op een stille meerderheid die i.m.o. wel heel erg stil is en herhaaldelijk zeuren over een aantal details. Je noemt anderen roeptoeters, maar feitelijk doe je nu niet anders. Je was eerst tevreden met de loting (dan horen we je niet) en nu niet (dan horen we je wel). Vertel Jurgen/ons hoe het in jouw optiek beter of eerlijker kan en draag een steentje bij. Er is al zo weinig betrokkenheid en de spoeling van de oude garde is al zo enorm uitgedund, dat het leuker is om met z'n allen te kijken hoe iets beter kan i.p.v. zaken af te zeiken. Dus wat zou een alternatief zijn voor 4-4-13-13, etc etc. Wie weet spelen we dan allemaal, als GB niet teveel blijft tegenwerken, in het bejaardentehuis straks nóg de cc...;-)
-
@braamsie-_nl
Factor compensatie zou ik alleen in het leven roepen als het echt niet anders kan. In dit geval kon het wel anders. Ik blijf erbij dat een verdeling van teamwaardes bij de start zo dicht mogelijk bij elkaar moet zitten om een eerlijke start te krijgen. Of wij nu in het eerste geval of niet minder waarde hadden maakt mij niks uit, anders had ik het ook graag gezien dat het aangepast zou worden. Dus zonder hier de crews aan te koppelen en dan te discussiëren was handiger geweest. Maar achteraf zou dit toch ook normaal besproken kunnen worden lijkt mij. -
1 laatste reactie dan...
Ik ben altijd stil geweest bij vorige ongunstige lotingen. Waar er ook eerlijkere verdelingen mogelijk waren, maar de factor schijnt dat te compenseren. Pas nu er eindelijk een relatief goede loting was en die dan ineens weer tenietgedaan wordt, omdat anderen ineens gaan roepen nu het in hun nadeel is, ga ik ook hier roepen ja. Maar in eerste instantie accepteer ik gewoon de loting, hoe die dan ook uitpakt.Maar nu constructief. Wat mij betreft gaan we volgende CC's met zijn allen kijken welke verdeling het eerlijkst is, want de verdeling van Jurgen is dat zelden. En dan schaffen we die factor lekker af. Dan hebben we een zo'n eerlijk mogelijke verdeling, maar blijft de charme van loten ook nog een beetje.
Beetje scheefheid hoort gewoon bij voetbal en loten. PSV als sterkste ploeg van NL zit bijvoorbeeld in een horrorpoule in de CL, waar Ajax als 2de sterkste ploeg van NL een mega makkelijke poule heeft. Is het eerlijk? Nee. Heeft het zo zijn charme? Jazeker!
-
Misschien komt dat commentaar doordat ik sinds 2 jaar weer eens van de partij ben... Ik trek mijn mond open als er ruimte voor verbetering mogelijk is. Mag iedereen doen hoor, René.
Pakketjes zo dicht bij elkaar als dit zijn altijd wel mogelijk. En laat 4/4/13/13 of 1/7/10/16 dan maar een kwestie van geluk zijn. Voor mij de vraag of dat eerstje setje teams nou echt zo veel gunstiger is hoor. Je zit elkaar ook een beetje in het vaarwater met gelijke ds.
Maar we gaan eens kijken of het mij nog lukt op dit niveau...
-
Jullie hebben geen leven.
-
@triple-444_nl ja en?? laat ons praten
-
@yassin-mansousri_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@triple-444_nl ja en?? laat ons praten
of ga een leven zoeken!
-
@de-boterbloemen_nl sinds wanneer is het verboden om te praten? daarom is er een forum
-
Nog een klein half uurtje tot de deadline
-
Deadline behaald, inschrijving Line-up dicht!
-
@yassin-mansousri_nl laat de organisatie dat eens beslissen. @Keejos_NL gaat wel beslissen wanneer de inschrijvingen dicht gaan.
-
@wooper_nl ik beslis niks, deadline = deadline, dus normaal is die (half)dicht
-
Kinders, kinders toch... Wat een fanatisme!
De deadline voor het doorgeven van de line-up is verstreken. We beginnen vanavond op alle velden!In tegenstelling tot eerdere seizoenen zullen er deze editie in zowel de Eredivisie A als Eredivisie B maar 1 crew degraderen en zullen er vanuit de Eerste Klasse A maar twee crews promoveren. Eentje blijft dus met lege handen achter, wie zal dat zijn!?
Succes allemaal, dit nieuwe seizoen!