CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Wat is de straf bij overtreding?
-
• Elke transfer tegen de regels wordt bestraft met 250 strafpunten voor de koper en verkoper.
-
@santheman11_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@keejos_nl Laatste wedstrijd(en), als iemand geschorst of geblesseerd is en de rest van de competitie niet meer mee kan doen. Iedereen doet dat toch?
ik knal idd meestal al 2 rondes voor het einde 4 spelers voor waarde erop en hoop zo nog een badstuber binnen te halen schorsingen en blessures gaan er ook uit voor waarde haha.
maar lijkt me midden in een seizoen niet maar goed gewoon na de lopende CC kijken en discussiëren wat er mee gedaan gaat worden moet kunnen toch
-
als je spelers alleen maar voor 1 x waarde kunt verkopen met die snelle button moet je gewoon verbieden dat je spelers voor 1 x de waarde op tl zet maar minimaal 1,1 ofzo, kun je altijd zien of iemand er gebruik van heeft gemaakt
-
Dat werkt ook niet natuurlijk want als ie verkocht is kun je zijn waarde niet meer zien
-
@jopie1313_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Dat werkt ook niet natuurlijk want als ie verkocht is kun je zijn waarde niet meer zien
Ben jij van de nieuwe generatie, die alleen maar via de app speelt?
-
@vinnievuik_nl Hij zou ook niet bij jullie passen, hij kent het knopje F5 niet....
-
Jopie kent alleen dit knopje zeker
Net als Steven en Dave...
-
@santheman11_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vinnievuik_nl Hij zou ook niet bij jullie passen, hij kent het knopje F5 niet....
hahaha dan houd het op, hier hebben we allemaal last van een F5irius, dat houd in dat je te vaak nutteloos op de F5 knop heb gedrukt
-
@vinnievuik_nl ik speel idd alleen maar met de app, kan t op de compu wel dan ofzo?
-
@vinnievuik_nl ik speel idd alleen maar met de app, kan t op de compu wel dan ofzo?
Ja
-
Toch twee bescheiden coin spenders uit SVON tegenover elkaar in de bekerfinale van Ere B, goeie zaak.
-
@dave-jansen_nl Dan wordt het tijd voor een verandering in de afkorting denk ik: GF5...
-
Ja hoor, en zo houd ik je hele doen en laten in de gaten
-
@vinnievuik_nl hoe zie je zo'n dingen eig..? Gewoon keiveel (zoek)werk enz of een speciaal programma ofzo?
-
@maxaldinho_nl
Transfers in een Excelsheet plakken, that's all. Ik vind het wel leuk om de verkopen in de gaten te houden. Dit was vanmiddag de tussenstand qua verkopen via de TL: -
@vinnievuik_nl is idd leuk om te weten, zeker in zo'n mooi overzichtje zo handig ben ik niet met excel helaas ^^
-
@vinnievuik_nl grappig, laat die van jou nu eens zien
-
@vinnievuik_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Jeetje wat een geld, wist dat sommige mensen aan het pompen waren maar dit
Verder een mooi overzicht trouwens Vinnie Is dit makkelijk (mogelijk na afloop van het seizoen) te draaien van iedereen?
Misschien een goed idee om dit dan ook mee te nemen in de nieuwe opzet. Neem aan dat iedereen het wel met mij eens is dat dit weinig met bouwen te maken heeft en we het het liefst dit soort dingen gaan inperken -
WOW! Je weet dat een x aantal managers/crews het moeten hebben van BCpompen, maar dat er zoveel gepompt wordt had ik niet verwacht...