CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@tve-nl Ja, daar kreeg ik idd ook die melding, stond wel bij dat de timers ook gingen aangepast worden en dat is ook nog niet het geval :
zal hopelijk ook wel zo zijn op .nl, of enkele uren verlaten ofzo, als de site terug online is, anders schuiven alle speelschema's ook een dag op, niet dat het zo'n grote ramp zou zijn
-
@maxaldinho_nl Timers worden aangepast als deze op 0 staan volgens Engelse forum.
@harry-poon said in Match delayed - December 11, 2018:
@datalcar said in Match delayed - December 11, 2018:
@harry-poon
The schedules have not been updated yet.The timer will be updated when it hits zero.
-
@vertrigo_nl ok, thx ! dus hopelijk op .nl ook dan
-
@maxaldinho_nl Dat blijft natuurlijk maar de vraag ja.. Komt goed hopelijk!
-
Ik heb de sheet voor onszelf ook een keer ingevuld, dus dan kan ik die meteen ook wel even delen. Dit is 'm als ik het goed heb.
-
@Keejos_NL, zo richting het eind van de competitie zou iedereen wat vaker een sheet willen zien, denk ik zomaar...
Hierbij voor de CL
-
@vinnievuik_nl Ik hoor je er vooral over als jullie eens een keer bovenaan staan, typisch
Je tussenstand klopt niet helemaal, maar desalniettemin klopt het dat jullie momenteel de eerste plek pakken. -
@keejos_nl
Haha, je was er blijkbaar net mee bezig. We doen ons best voor een eindsprint. Gisteren een zware dag voor Imp...Het lijkt erop dat je er bij jou de straffen voor onderlinge foute transfers ontbreken of verkeerd erin zitten. Ik zie mij chris, masterlijk, Gerrit Petersen en Vayasmit verschillen van 500 en 400 sheetpunten tussen jouw en mijn sheet. Bij alle andere managers zijn onze scores identiek.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/1233/crewcup-regels-opzet
• Elke transfer tegen de regels wordt bestraft met 250 strafpunten voor de koper en verkoper.Hieronder staat alles dan zoals het hoort toch?
-
-
@vinnievuik_nl Correct, heb het in mijn versie aangepast.
-
Het verschil tussen AoS en OSU op dit moment
7 Steven 44 punten, -10 doelsaldo
8 René 44 punten, -11 doelsaldo10 Pieter 41 punten, +7 doelsaldo
11 Gerrit 41 punten, +5 doelsaldo15 Erik 37 punten, +4 doelsaldo
16 Rens 36 punten, -4 doelsaldo18 Paul 29 punten, -24 doelsaldo
19 Joeri 28 punten, -14 doelsaldo -
@waterhoen19_NL
Kleine verschillen inderdaad... Het zou zomaar kunnen dat de foute transfer van AOS de doorslag gaat geven. Dan verwachten wij wel een presentje voor het ontdekken en melden -
Op laatste speeldag nog net kampioen worden in de crewcup eredivisie b. Benieuwd naar de eindstand. Dikke kans dat we niet promoveren ondanks het eindigen op de plekken 1, 4 en 5.
-
@vertrigo_nl Ik denk dat het je net niet gelukt is nee
-
Lekker gedaan @Vertrigo_NL
Wel raar dat we niet promoveren terwijl we knapper gepresteerd hebben vind ik. -
@vertrigo_nl Gefeliciteerd.
-
@vertrigo_nl Toch nog een mooie 1e plek zo in de allerlaatste ronde. Hoe dan ook gefeliciteerd !
-
@vertrigo_nl
Mooi man, zijn al die coins niet voor niets geweest. Gefeliciteerd. -
@vertrigo_nl Congrats met kampioenschap.
-
Lekker Timo. Je invite van JR ligt al klaar.