CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@vinnievuik_nl Correct, heb het in mijn versie aangepast.
-
Het verschil tussen AoS en OSU op dit moment
7 Steven 44 punten, -10 doelsaldo
8 René 44 punten, -11 doelsaldo10 Pieter 41 punten, +7 doelsaldo
11 Gerrit 41 punten, +5 doelsaldo15 Erik 37 punten, +4 doelsaldo
16 Rens 36 punten, -4 doelsaldo18 Paul 29 punten, -24 doelsaldo
19 Joeri 28 punten, -14 doelsaldo -
@waterhoen19_NL
Kleine verschillen inderdaad... Het zou zomaar kunnen dat de foute transfer van AOS de doorslag gaat geven. Dan verwachten wij wel een presentje voor het ontdekken en melden -
Op laatste speeldag nog net kampioen worden in de crewcup eredivisie b. Benieuwd naar de eindstand. Dikke kans dat we niet promoveren ondanks het eindigen op de plekken 1, 4 en 5.
-
@vertrigo_nl Ik denk dat het je net niet gelukt is nee
-
Lekker gedaan @Vertrigo_NL
Wel raar dat we niet promoveren terwijl we knapper gepresteerd hebben vind ik. -
@vertrigo_nl Gefeliciteerd.
-
@vertrigo_nl Toch nog een mooie 1e plek zo in de allerlaatste ronde. Hoe dan ook gefeliciteerd !
-
@vertrigo_nl
Mooi man, zijn al die coins niet voor niets geweest. Gefeliciteerd. -
@vertrigo_nl Congrats met kampioenschap.
-
Lekker Timo. Je invite van JR ligt al klaar.
-
Promotie
-
@jesperv95_nl Gefeliciteerd
-
Sorry @Keejos_NL, maar met de eindstand van Eredivisie B gaan wij echt niet akkoord.
Gedurende het seizoen heb ik hier ook regelmatig berichten over geplaatst, dus kom aub niet met dat ik pas klaag nu het seizoen erop zit, dat deed ik al gedurende het seizoen.
Nogmaals, factor van Golden Glory is 0,95 en die van Crew8 bedraagt 1,09. Zonder deze factoren had de eindstand er als volgt uit gezien:
Golden Glory: 8018 / 0,95 = 8440
Crew8: 8197 / 1,09 = 7521Dat is me nogal een verschil. Een verschil wat absoluut niet een weerspiegeling is van de 'startpakketjes' van de teams. Zelfs als wij uiteindelijk 1/3/5 zouden zijn geworden zouden wij niet promoveren. We zouden het net hebben gehaald als we 1/3/4 zouden zijn geworden. Wat mij betreft ronduit belachelijk.
Het verschil in teamwaarde is vanaf de start, indien er goed wordt gebouwd, makkelijk te overbruggen. Of een crew dat doet, ligt voor een deel aan hun zelf en voor een deel aan geluk wat betreft het verkopen. Een verschil wat wel permanent is, is de gemiddelde DS. Daar kan niets aan veranderd worden. Maar om daarvoor een crew uiteindelijk een puntenvoordeel (ten opzichte van een crew met een lage factor) te geven van maarliefst 140 punten PER 1000 punten is echt absurd. In dit geval levert dat zelfs een voordeel op van 1098 punten. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is achter het idee om deze factor toe te passen. Neemt ook niet weg dat Crew8 haar best heeft gedaan, maar heeft de juiste in deze competitie nu gewonnen? Met een gemiddelde positie van 5, terwijl een crew een gemiddelde positie van 3,3 heeft, ben ik van mening dat dat niet het geval is.
Deze puntenfactoren zijn ook gebruikt in Eredivisie A. Ik weet niet in hoeverre de volgorde in de eindstand daar door deze berekening wordt beïnvloed. Maar hier gaan wij als Golden Glory absoluut niet mee akkoord.
-
Hi Timo,
Zoals eerder ook aangegeven herken en erken ik je punt en heb ik tegelijkertijd aangegeven dat we intra-seizoen de factor niet zullen wijzigen. Ik begrijp de teleurstelling dat jullie op een haar na de promotie misgrijpen op deze manier. Anderzijds kom ik niet terug op de eerdere opmerking - zoals ook toen reeds verkondigd - en blijft de eindstand zoals deze is gepost. Dit geldt overigens ook voor (exact dezelfde situatie bij) Eredivisie A.
Stel dat het hypothetisch zou worden erkend ontstaat de situatie dat King of Legends en Crew 8 vervolgens over de zeik vliegen en de situatie die dan onstaat niet accepteren.
Ik hou de standen dus zoals ze zijn, met daarin het begrip voor het feit dat jullie niet happy zijn met de situatie zoals deze nu is.
Grt. Jurgen
-
Ik weet niet hoe het met de puntenfactor van SVON zit, maar wij accepteren de eindstand ook niet. Volgens ons missen wij ergens 3000 puntjes, Jurgen. Over de brug ermee jongen.
-
@timeenennaam_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ik weet niet hoe het met de puntenfactor van SVON zit, maar wij accepteren de eindstand ook niet. Volgens ons missen wij ergens 3000 puntjes, Jurgen. Over de brug ermee jongen.
Die van jullie is 0,99
-
'Ik begrijp de teleurstelling', teleurstelling?! Dit is geen teleurstelling, maar onrecht.
Sorry, maar dit is echt te belachelijk voor woorden. Kunnen we net zo goed de crew Yassin Mansouri (niets persoonlijks naar Yassin Mansousri zelf) laten promoveren. Als de beste crew uit een competitie niet wint, dan kan de gehele crewcup worden afgeschaft. Wat voor doel heeft de crewcup dan eigenlijk? Beetje geluk hebben met de loting en redelijk spelen zorgt er automatisch voor dat anderen kansloos zijn, ook als zij beter spelen.
Ik waardeer je inzet voor wat je voor de crewwereld doet op OSM enorm, zonder jouw inzet zou het echt zo goed als dood zijn. Maar dat dit niet klopt is en blijft een feit. Dat de berekening die wordt gehanteerd buitenproportioneel is, is ook overduidelijk.
Een ds15 wordt 5e en pakt daarmee 2945 punten.
Een ds12 wordt 6e en pakt daarmee 2998 punten.Bovenstaande zegt genoeg denk ik zo. Het is overduidelijk dat het resultaat van de ds15 beter is dan die van de ds12, echter blijkt dat niet uit de toegekende punten.
'Stel dat het hypothetisch zou worden erkend', eenieder kan zien dat dit niet klopt, niks hypothetisch gelul, feiten. Gemiddeld op 3,3 eindigen is beter dan gemiddeld op 5 eindigen. Daar zit ook een groter verschil tussen dan tussen de gemiddelde ds die behaald moet worden, dus ook dat kan de prullenbak in.
-
@vertrigo_nl Als speler van crew8 zijnde wil ik hier toch even op reageren.
Ik geef je 200% gelijk met wat je allemaal gezegd hebt, maar we zijn toch met z'n allen bezig met oplossingen te zoeken voor dit probleem? Jurgen en co zullen zeker een oplossing vinden om dit zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
Nu, de wedstrijden zijn gespeeld, de uitslagen zijn bekend en "terecht of onterecht", de einduitslag is wat het is.
Ik wil niet dat je denkt dat wij deze overwinning gestolen hebben. Onze 3 spelers hebben ook hun stinkende best gedaan om promotie af te dingen en als ik zie hoeveel tijd ze erin gestoken vind ik dat dit verdiend is. Een loting blijft een loting en soms heeft dit z'n voordelen en nadelen.
Wij hebben onrecht gekend in de battle cup, nu kennen jullie onrecht door een slechte loting.
Bij deze hoop ik, zoals Timo al eerder zei, dat we met z'n alleen een eerlijk systeem vinden en hoop ik ook dat dit geen strijd zal worden op het forum tussen Crew8 en GG. Wij hebben het spel gespeeld volgens de regels, wij treffen geen schuld.
Ik wil Timo ook feliciteren met het kampioenschap en ik wil jullie ook feliciteren met de spannende strijd die jullie geleverd hebben.
-
@Keejos_NL kan de verschillen van de puntenfactor een stuk omlaag de volgende keer? tussen Crew 8 en Golden Glory is er een puntenfactor verschil 0,14. Crew 8 gaat met 9% omhoog en Golden Glory met 5% omlaag. Een veel te grote verschil.