CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Klopt meer hebben er last van. Er is melding van gemaakt bij GB.
-
In de regels staat dat een transfer tussen twee managers altijd boven de waarde moet liggen.
Geldt dit ook voor een transfer tussen een manager uit Crew A en een manager uit Crew B? -
@memphis-united_nl psies hetzelfde hier
-
@vundezz_nl Dit zou normaal moeten opgelost zijn?
-
@wooper_nl ik heb mijn huidige scout nog niet geopend...dus weet t niet. Als ik genoeg geld heb om hem terug te laten keren zal ik t merken en doorgeven.
-
@wooper_nl helaas niets.... maar zag net andere scouts dat t al in orde was.. nu me scout voor de CC weggestuurd dus hopen op spelers die ik wil
-
@vundezz_nl Dank je voor de bevestiging
-
Vanwege omstandigheden zijn wij genoodzaakt een manager te vervangen.
@Jeroen-ALDLAN_NL zal zich terug trekken uit de crew cup Hoofdklasse 1 en @29101996_NL zal zijn plaats overnemen namens Young Goal Diggers.
@Mestreech07022017_NL zou jij na deze ronde @29101996_NL kunnen toelaten in de competitie? -
@jordyrcjr_nl geen probleem maar dan zou hij ontslag moeten nemen uitnodiging staat al zag ik
-
Mn Hup GF komt net iets te laat zo te zien, dan de cup volgend seizoen maar weer pakken!
Vind de Europa League wel interessant. Lijkt erop dat OFF (eindelijk ) hun belofte in gaan lossen. Al jaren subtop, maar een crew met veel sterke managers en genoeg potentie. Ze hadden het GF ook in meerdere battles heel lastig gemaakt.
Dus hopelijk stoten ze nu door naar de CL. Hup OFF!
KL succes met het behoud, Volgend seizoen jullie weer CL! -
Gefeliciteerd met de winst LFS. Sterk seizoen gedraaid. Eigenlijk is het geen moment spannend geweest.
-
@memphis-united_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Gefeliciteerd met de winst LFS. Sterk seizoen gedraaid. Eigenlijk is het geen moment spannend geweest.
idd jullie waren dit keer te sterk voor iedereen, gefeliciteerd met de verdiende CC winst mannen
-
Bedankt heren! Eindelijk nog eens die 1e plek waar we zo lang op aan het wachten waren
-
Bedankt mannen. Inderdaad een heel sterk seizoen van ons! We zijn blij met de winst!
-
Even een vraagje: de nieuwe CC gaat naar de Europese elite B. Op zich prima, ds1 is daar niet binnen een paar ronden ingehaald door ds7. Echter: niet alle ratings zijn bijgewerkt conform nieuwe ratings. Als voorbeeld onze nationale held de Jong. Is nog 77 in deze competitie, in reguliere comps is hij al de 90 gepasseerd. Hetzelfde geldt uiteraard voor andere spelers.
Betekent dit dat als je De Jong zou verkopen, dat hij in zijn nieuwe waarde is terug te scouten bij Ajax? Of is hij nu als de Jong met waarde 77 in het spel (tenzij in de competitie aangepast)? Het laatste toch?
-
Gefeliciteerd LFS! Was weer even geleden toch?
Ik zie trouwens dat je met een sterk seizoen in de EL vrij makkelijk de CC zou kunnen winnen. Liggen coëfficiënten van de CL en EL niet te dicht bij elkaar? In principe zou winnaar van de CL de winnaar van de CC moeten zijn, tenzij de winnaar van de EL een bizar sterk seizoen speelt. Nu kun je vanuit de EL al winnen als je 11% meer punten scoort dan de winnaar van de CL.
-
@santheman11_nl Ik denk, als je de jong zou verkopen aan waarde 77, je hem niet meer terug zal kunnen scouten bij Ajax, maar eerder terug zal komen op de tfl bij bijvoorbeeld Real Madrid aan rating 100+.
Ofwel probeer je hem te scouten op nationaliteit, leeftijd en rating, maar zal je die niet meer terug vinden bij Ajax.
-
@vinnievuik_nl Dag Vinnie. De champions league zit momenteel op 200% en de Europa league op 180%.
Een verschil van 20% lijkt veel, al was dit in de vorige CC niet zo.
We kunnen het eens bekijken en aanpassen mocht die 20% te krap zijn.
-
@wooper_nl in de Regels en Opzet topic staat wat anders.
Komt ook door het idee van vinnievuik...(te zien op bladzijde 124) -
Inderdaad Yassin, dat klopt. Wilbur heeft dit ook gezien. Jurgen had mij de sheet gegeven met de coëfficiënt op 200-180-160,...
Ik heb aan Jurgen gevraagd welke nu de juiste zijn. In de regels en opzet staat het fout zei hij.
Maar ik ben sowieso van plan om eens enkele CC regels te bespreken met de mods.