CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@santheman11_nl
Ik zal wel een tactisch onbenul zijn, maar ik heb van veel tactieken wel een idee met welke tactieken ik ze goed kan bestrijden. Maar een uitduel naar 4231sva heb ik nog niets op gevonden, behalve hopen op een steal (waar 4231 gelukkig wel gevoelig voor is) -
Tweede CC-titel op rij voor LFS. Goede zaak!
-
We hebben een voorstel gedaan om aangepaste CC competities te maken + nogmaals aangegeven om het een en het ander te veranderen wat betreft de transferlijst.
We houden jullie op de hoogte.
-
Helemaal eens. Alleen had onze nummer 1 een enorm sterk elftal, waarbij 433 voor de hand lag en nog thuisspelend ook. Hij krijgt een team op bezoek dat een stuk minder is en een 4231 of 451 tegen. Er ontstaat niet eens een steal, 3 kansen voor hem, stuk of 12 voor de tegenstanders. En dus een verlies.
M.a.w. de tactiek 4231/451 sva is nog steeds zo sterk, dat weinig managers in de CC of KL iets anders durven te spelen. Als je er iets anders tegenover zet, dan ga je de boot in (met of zonder steal). 4231/451 spelen in een thuiswedstrijd voelt erg laf (maar dat kan ook aan mij liggen) en kan met een beetje pech ook een 0-0 of 1-1 opleveren.
Uit kun je helaas niets anders meer spelen dan 451/4231. Tenzij uiteraard in een noob comp.
-
@wooper_NL Meneer Vince is sinds 2017 niet online geweest en hoort niet bij TRV. Wie moet ik uitnodigingen?
-
-
@yassin-mansousri_nl Ja, zie comment Furrax
-
@furrax_nl ohh.
Wooper heeft een spatie gebruikt, en dus kreeg ik iemand die al jaren geen OSM speelde -
@yassin-mansousri_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@furrax_nl ohh.
Wooper heeft een spatie gebruikt, en dus kreeg ik iemand die al jaren geen OSM speeldeJe had ook even kunnen kijken op de crewpage van TRV
-
@pondboy_nl inderdaad
Was vergeten -
Hup GF
-
-
Beste osm spelers.
Ik wil even uw mening over de volgende CC competitie.
Normaal gezien zou de competitie doorgaan in de competitie "Europese elite A".
Deze competitie is logischer wijze nog niet ge-update.Je zal Lukaku bijvoorbeeld niet vinden bij Inter Milan maar wel bij Manchester United.
Nu is mijn vraag, wat verkiezen jullie?
Een competitie met ploegen die helemaal niet ge-update zijn of een competitie met veel lagere teamwaardes die wel ge-update is?
-
Wij prefereren dan een ge-update competitie met lagere teamwaardes.
-
@wooper_nl
PSV 4 Life geeft de voorkeur aan een bijgewerkte competitie.
(Of is het voor OSM heel veel werk om Europese Elite A voor maandag 2 september bij te werken?) -
@mr-lok_nl voor maandag 2 september zal dit zeker niet lukken.
-
Lagere teamwaardes maar wel geupdate
-
Old Glory prefereert een competitie met lagere teamwaardes, die geüpdatet is.
-
KL kiest ook voor geupdate leagues en weer terug naar 20 clubs - 5x4 competities.
-
@peter-osm-master_nl ja lekker man, en met jou dan?