CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Begrijpelijk en dank voor de afgelopen tijd Mathieu.
Super om te lezen dat GB toch (gedeeltelijk) heeft meegewerkt aan een CC-competitie. Weekend events skippen zou wel echt een mooie optie zijn.
-
@wooper_NL
Jij bent ook een topper Mathieu. Bedankt voor alle tussenstanden en belangrijke informatie op het forum. Mooi dat het gelukt is betreffende de update van de Crewcup. Ben benieuwd hoe dat gaat. -
Mathieu bedankt voor bewezen diensten. Je hebt het oprecht echt heel goed gedaan!
Altijd vriendelijk en behulpzaam en goede service!
De opvolger heb ik ook alle vertrouwen in, actieve gozer! Succes Dennis! -
Goedemorgen ,
Ik heb een melding en 1 vraag.
De CC competitie staat online en kan u vinden in het competitie overzicht onder "community league".
Met deze competitie zullen we van start gaan de volgende Crew Cup. Ik zal deze samen met Dennis opzetten.Alsook wil ik jullie mening horen over de summer cup (zomerpauze). Door de corona tijden zullen waarschijnlijk veel minder mensen een reis boeken deze zomer.
Daarom heb ik verschillende opties:
- De summer cup gewoon laten doorgaan
- De Crew Cup gewoon laten doorgaan
- Een nieuw event opzetten (Champions League en Europa League)
- Andere opties ...
-
Goed bezig woopie.
Crewcup gewoon door laten lopen van de zomer vind ik prima, mits er genoeg aanmeldingen blijven. Anders gewoon de summer editie. -
Wat mij betreft de CC doorzette ️
-
@masterlijk545_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Goed bezig woopie.
Crewcup gewoon door laten lopen van de zomer vind ik prima, mits er genoeg aanmeldingen blijven. Anders gewoon de summer editie.Prima voorstel
-
Het is niet alsof we iets beters te doen hebben deze zomer, haha.
-
CC laten doorgaan!
-
Bedankt voor je tijd, organisatie, enthousiasme en verder alles wat ik vergeten ben Mathieu!
-
Fantastisch zo’n transfer event in de beginfase van de CC. F5’ers halen alle spelers zo binnen. Erg leuk wanneer je met 16 man in een competitie zit en er maar 5 spelers op de TL komen.
-
@MartijnFC_NL dit is de moment om de scout te gebruiken
-
@Alfonzso_NL192 joh, maar die doet er toch 16 uur over. Verkoop zo’n 5 spelers per worker..
-
@waterhoen19_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Weekend events skippen zou wel echt een mooie optie zijn.
-
Ik ben er mee bezig Rens
-
Tja ik heb dit twee jaar geleden al eens aangekaart. Dit heeft gewoon nul prioriteit voor GB
-
Als het aan mij ligt stoppen we gewoon en starten we maandagavond weer opnieuw. Dit verpest gewoon de hele competitie.
-
@MartijnFC_NL Ik sluit me hier ook bij aan. Dit is gewoon waanzin. Ik kan geen speler meer verkopen, mijn scout komt morgenochtend terug met spelers die nu niet meer interessant zijn en er is geen speler meer beschikbaar op de transferlijst.
-
Ik hou zeker rekening met jullie mening. Als er crews zijn die willen stoppen, dan wil ik het zeker bespreken met Dennis.