CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Golden Glory gefeliciteerd met jullie indrukwekkende eindzege!
-
Gefeliciteerd GG, denk dat weinig managers jullie als eindwinnaar hadden getipt en dan helemaal niet in een recordscore. Klasse gedaan
Hup GF, weer ff promoveren he
-
Updates - mededelingen
Beste community,
De laatste tijd is het jullie misschien ook al opgevallen dat de tussenstanden minder snel volgen als vroeger. Dit komt door verschillende factoren zoals m'n werk, voorbereiding huwelijk, drukte bij de staff/organisatie, ...
Daarom (met spijt in het hart) zal ik een stapje terugzetten voor een tijdje. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik mij van niks meer zal aantrekken. Ik zal nog altijd helpen met de crew cup NL, maar wel op de achtergrond en jullie zullen zeker nog altijd reminders ontvangen van mij wanneer nodig.
Dennis (unleashed696) van de crew Golden Glory zal de tussenstanden bijhouden en we zullen samen de volgende crew cup organiseren zodat hij later het helemaal kan overnemen.
Nu, de updates.
Na (heel lang) wachten zijn de crew cup competities eindelijk klaar. In de volgende crew cup zullen we met deze competitie spelen.
De crew cup competitie bestaat uit: 4 maal dezelfde doelstellingen (1,5,9,13) met gelijkwaardige teamwaardes per doelstelling. Een doelstelling 1 skippen was plots niet meer mogelijk.
Het verschil in teamwaardes tussen elke doelstelling is deze keer groot genoeg zodat elke (hoge) doelstelling voordeel heeft. Alsook is dit geen fantasy competitie maar een competitie met echte teams uit alle hoeken van de wereld. De spelers die het meeste gescout worden zijn nog beschikbaar (Een Fati, Pedri, Camavinga, ...).Jullie vraag om de weekend events en de scout te beperken, daar zijn we nog mee bezig. Een scout beperken zal technisch heel moeilijk worden, zelf onmogelijk. Een weekend event skippen zal dan weer wel mogelijk zijn.
De crew cup competities , deze kunnen altijd aangepast worden. Dit zit nog in een testfase en alle opmerkingen zijn welkom.
Meer info over deze competitie zal later volgen (teams + teamwaardes)
Ik wil jullie bedanken voor de samenwerking. Jullie zijn allemaal toppers!
Mvg,
Mathieu -
Begrijpelijk en dank voor de afgelopen tijd Mathieu.
Super om te lezen dat GB toch (gedeeltelijk) heeft meegewerkt aan een CC-competitie. Weekend events skippen zou wel echt een mooie optie zijn.
-
@wooper_NL
Jij bent ook een topper Mathieu. Bedankt voor alle tussenstanden en belangrijke informatie op het forum. Mooi dat het gelukt is betreffende de update van de Crewcup. Ben benieuwd hoe dat gaat. -
Mathieu bedankt voor bewezen diensten. Je hebt het oprecht echt heel goed gedaan!
Altijd vriendelijk en behulpzaam en goede service!
De opvolger heb ik ook alle vertrouwen in, actieve gozer! Succes Dennis! -
Goedemorgen ,
Ik heb een melding en 1 vraag.
De CC competitie staat online en kan u vinden in het competitie overzicht onder "community league".
Met deze competitie zullen we van start gaan de volgende Crew Cup. Ik zal deze samen met Dennis opzetten.Alsook wil ik jullie mening horen over de summer cup (zomerpauze). Door de corona tijden zullen waarschijnlijk veel minder mensen een reis boeken deze zomer.
Daarom heb ik verschillende opties:
- De summer cup gewoon laten doorgaan
- De Crew Cup gewoon laten doorgaan
- Een nieuw event opzetten (Champions League en Europa League)
- Andere opties ...
-
Goed bezig woopie.
Crewcup gewoon door laten lopen van de zomer vind ik prima, mits er genoeg aanmeldingen blijven. Anders gewoon de summer editie. -
Wat mij betreft de CC doorzette ️
-
@masterlijk545_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Goed bezig woopie.
Crewcup gewoon door laten lopen van de zomer vind ik prima, mits er genoeg aanmeldingen blijven. Anders gewoon de summer editie.Prima voorstel
-
Het is niet alsof we iets beters te doen hebben deze zomer, haha.
-
CC laten doorgaan!
-
Bedankt voor je tijd, organisatie, enthousiasme en verder alles wat ik vergeten ben Mathieu!
-
Fantastisch zo’n transfer event in de beginfase van de CC. F5’ers halen alle spelers zo binnen. Erg leuk wanneer je met 16 man in een competitie zit en er maar 5 spelers op de TL komen.
-
@MartijnFC_NL dit is de moment om de scout te gebruiken
-
@Alfonzso_NL192 joh, maar die doet er toch 16 uur over. Verkoop zo’n 5 spelers per worker..
-
@waterhoen19_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Weekend events skippen zou wel echt een mooie optie zijn.
-
Ik ben er mee bezig Rens
-
Tja ik heb dit twee jaar geleden al eens aangekaart. Dit heeft gewoon nul prioriteit voor GB