CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@4rie-de-boer_nl Prima maar de afgelopen jaren heb ik genoeg downgrades gezien, wat de community vindt interesseert ze weinig tot niets
-
@youtube_nl begrijpelijk ja! wij zijn sinds een klein jaartje weer terug
-
@mcwilliam_nl ik denk dat ze gewoon graag flink betalen voor een spelletje. Ook de superscout werd destijds omarmt!
-
Sneu dat dit zo aangeboden wordt, vind het niks en al helemaal niet als iemand daar wel gebruik van maakt en de rest niet.
-
Je bent imo gewoon een legale cheater als je dit koopt!
-
@afca6706_nl
Vraag waar blijkbaar niemand op kan antwoorden. Dat het blijkbaar not done is van osm dit aan te bieden is 1. Dat je het als crew gaat gebruiken in bv een CC is 2. Maar waarom krijgen/hebben niet alle managers de kans op dit pack? Sommige managers zien dit pack niet aangeboden krijgen in de BC store. alleen het langer pack staat er. Niet het squad pack. Dus get is niet alleen de vraag if er een Gentlemens agreement kan komen wat betreft het pack. Sommige krijgen niet eens de optie om het te kiezen als de rest van de managers besluit om het pack wel (stiekum) te kopen/gebruiken. Oneerlijke kansen dus.
-
Denk dat de CC in de huidige vorm sws niet langer houdbaar is, het oneerlijke transfer systeem dat overal voor frustratie zorgt, de ongelijkheid die dit veroorzaakt, die community competitie die voor 80% bestaat uit rode/oranje scheidsrechters wat dus afbraak voetbal promoot. Zonder gelijke kansen voor iedereen wordt het steeds minder leuk om nog deel te nemen aan dit soort crew events, de charme van de Crew cup vervaagd, als we niet innovatief gaan denken zullen steeds meer mensen gaan afhaken.
Dus ipv elkaar af te maken of naar elkaar wijzen op apps en dit forum kom met ideeën want het pay to win model gaat echt niet meer verdwijnen. -
@cicinho24_nl Ik ga daar mee akkoord. Misschien moeten we maar eens de koppen bij elkaar steken en alle crew beheerders in 1 app groep gooien om te zien wat elke crew denkt.
-
Ik speelde altijd graag crew cup met gelijkgestemde managers omdat wij met z,n allen in een eerlijke competitie willen strijden,zonder overmatig bc gebruik.
Natuurlijk willen ze geld verdienen op dit spel,dat is logisch.
Maar dit squad value pack draait definitief de nek om voor alle community events.
Als alle managers niet op 1 lijn komen wat betreft het gebruik/verbod van dit pack,voorzie ik een snelle dood voor de liefhebbers van de community events.
Je moet maandag maar kijken naar de crews die hem hebben gekocht wat een game changer dat pack is.
Heb vrijdag na dat het bekend werd gemaakt, gelijk geprobeerd om alle crews in de cc Europa league op 1 lijn te krijgen om zonder dat pack te spelen.
OFF, legendz en de kanaries waren hier al mee akkoord...alleen LFS vertrouwt zijn tegenstanders niet en had hem al gekocht.
Is hun goed recht,en ik wens ze dan ook heel veel "succes"volgend sezioen in de cl.
Ik speel deze cc pack free,en ik ga eens goed nadenken over mijn toekomst in dit spel.MVG
-
Met het Squad pack heeft osm een manier gevonden om buiten de aangepaste competitie-instellingen om, een pay to win factor te creëren.
Lijkt me niet dat we dit kunnen toestaan voor competities zoals deze. Eigenlijk nergens want ook voor de duels is dit funest.
Nou weet ik dat er genoeg zijn die denken, die 7 euro kan er wel vanaf, maar wat als daar volgende week 8 euro bijkomt voor 2 extra transferslotjes, en de week erop 7.50 voor extra trainingsprogressie? Niet aan beginnen is mijn advies.
We geven met zn allen al genoeg coins uit in een competitie als de cc. Zelfs de handelsspelers worden grotendeels gescout. En elke dag oefenpotjes. Kost me zeker 5-10 euro per seizoen. Oftwel 100-200 euro inkomsten per CC voor gamebasics. Dat lijkt me fair genoeg.
Er lijkt me maar een gepaste oplossing en dat is alle 20 ontslag nemen. Anders denken ze dat een succes is en blijft het in de toekomst terugkomen. Even sterk zijn nu jongens.
-
Wij zitten met zijn vieren in de CC. De ene kan hem niet kopen, voor een ander kost ie 6,99 en weer voor een ander kost ie 7,99. Leg dat ook maar eens uit.
Tevens worden de transfer in duels en Cc schaamteloos teruggeschroefd, zodat wij als simpele zielen deze packs maar gaan kopen. Workers van 1 of 2 transfers in de voorbereiding van een duel is gewoon lachwekkend. Ruim 24 uur later snap ik nog steeds waarom ze besluiten dit spel de afgrond in te helpen.
-
@mcwilliam_nl ik zit nu dan bijvoorbeeld in een duel tegen delta nl en ik heb na 2 wedstrijden gespeeld te hebben 2 verkopen gehad. ( gelukkig deze middag ook weer 2 a 3)
GB moet even op zijn plaats gezet worden.
-
@zork-angels_nl wel zwak van LFS, maar alsnog kan/hoop ik dat er een andere crew promoveert
-
Stopt iedereen nu ook met de 100+ scout?
-
This post is deleted!
-
Als we dit toegeven gaan we naar een vaste kost van 7€/week voor osm dus 28€ per maand zonder dat je extra coins koopt verplicht om bij de top te spelen?
Zoals fredje al zei dan ga ik ook eens goed nadenken over mijn toekomst in dit spelletje
Het enigste in mijn ogen wat je kan doen is het formaat van de cc aanpassen zoals het money event van TFE en dan kan het spel leuk blijven
Maar wat doe je dan met de standaard duels?Mvg
-
This post is deleted!
-
We kunnen ook samen gewoon een afspraak maken binnen de top van osm dat wij niet meedoen aan deze OSM partijken, anders twijfel ik net als jurgen ook aan mijn toekomst binnen OSM. ( wat gekocht is, is al gekocht maar ik zou volgende keer nog even 3x goed nadenken voordat je aan deze shit meedoet)
-
Ik heb geen idee wat voor invloed het heeft en of het haalbaar is, maar misschien kunnen we de volgende keer kijken of we tijdelijk kunnen stoppen met de duels als een statement. We kunnen niet zomaar uit de CC etc. stappen natuurlijk. Met de duels kunnen we dat enigszins wel zelf bepalen.
-
Dat zouden we wel met zijn allen moet doen. Er zijn hier ook mensen met goede contacten op de World server. Als zij ook mee willen doen gaan ze bij GB miss eens nadenken.