CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Carphunter79_NL Ah jullie hebben promotie wel te pakken. Gefeliciteerd Warriors, het was weer een enerverend seizoen.
-
@AFCA6706_NL Thnx️ Was een spannend seizoen . Bedankt voor de strijd
-
CC MEDEDELING
Ik heb ook via pm en whatsapp reacties mogen ontvangen van enkele crews, daarvoor ook mijn dank voor het reageren. Eigg zie ik enkel reacties dat men voor het vervroegen van de CC is.
Daarom zal de CC starten op maandag 21 november tussen 21.30 en 22.30 uur.
Zaterdagochtend zal ik de loting en het forumlier delen, zodat men nog tijd heeft om deze op te geven.
Denk alvast na over de opstelling van het CC-team pls
-
Ontbrekende crew bij de inschrijvingen (vergeleken met afgelopen seizoen), hebben inmiddels een herinnering gekregen en daarbij ook de aanpassing van de startdatum meegekregen
-
Nog een kleine 10 uur om de crews in te schrijven voor het nieuwe seizoen.
Omdat de start op maandag 21 november al zal zijn, zal de loting morgenochtend al plaatsvinden, waarna de crews de tijd krijgen tot en met zondag 23:59 uur om de line-ups door te geven.
Welke crew zal het jaar 2022 afsluiten met een CC winst?
Let's do another season CC!!
-
Wat gaat er gebeuren als een crew 'Delta 2' tweemaal doelstelling 7 inneemt? Ik vind de penalty van verkeerde team innemen dan namelijk erg laag.
-
@Jespervervoort01_NL
excuus in bedoel New Revolution -
@Jespervervoort01_NL Zoals ik in het overtredingen-kanaal ook heb gemeld heeft een speler van 2nd Revolution ons ds10 team gekozen ipv hun eigen ds7 team. Toen Sven vanochtend zijn team wilde kiezen was zijn team al gekozen en heeft hij het enige team dat nog over was (de 2e ds7) gekozen. Ik vind dus dat wij helemaal geen strafpunten moeten krijgen, want wij hebben in principe niks verkeerd gedaan.
Ik weet ook niet hoe dit het beste op te lossen is, want het is een hele andere doelstelling en wij kunnen ook niet 2x doelstelling 7 halen zonder een ds4 te passeren. Jullie als 3e partij hebben ook een nadeel t.o.v. ons natuurlijk.
-
@iiJqrno_NL Eventueel een optie zou kunnen zijn om opnieuw te beginnen en Second revolution een penalty te geven. Als wij nu een herenakkoord sluiten en geen spelers meer kopen dan kost het niemand bosscoins. Echter wel afwachtend op antwoord van een Mod.
-
Jammer dat er niet beter gecommuniceerd word in sommige crews die crewcup spelen Zo is er elke keer weer iets. Snap dat de lol er snel vanaf gaat zo. Ook vervelend voor de organisatie .Een hoop extra werk elke keer. En zo moeilijk is het allemaal niet toch?? Maar ja late we hopen dat dit ook weer opgelost word
-
@Carphunter79_NL
Helaas verkeerde club gekozen maar dit pakt niet uit in ons voordeel. Ik zal zeggen hiervoor strafpuntjes en gewoon lekker doorgaan -
@RenatoDordrecht_NL Hoe wordt dat dan ingevuld? Sven speelt gewoon als ds10 met een ds7 team en bij jullie speelt Monica als ds7 met een ds10 team? Dan hebben wij toch een groot voordeel? Niet dat ik dat erg vind ofcourse, maar dat is zwaar nadelig voor Veterans, die er als derde partij niks aan kunnen doen.
Ik denk zelf dat een herstart de enige fair oplossing is, hoe kut dat ook is. -
@iiJqrno_NL klopt dat jullie dan voordeel hebben op ons, het nadeel voor veterans zie ik niet echt, ze spelen nog steeds tegen dezelfde aantal doelstellingen 10 etc.
Enige nadeel is voor ons. Herstart ook prima. Maar hoeft van ons niet. We kunnen doorgaan zonder strafpunten, omdat wij al nadeel hebben of een herstart. -
@RenatoDordrecht_NL Onze ds10 zit dan op een veel hogere selectiewaarde dan die van jullie en die van hen. Ik vind het prima om door te gaan hoor, zolang Sven als ds10 wordt gezien. Ik kan me alleen voorstellen dat Veterans het hier niet mee eens is vanwege bovenstaande. Denk dat de leiding hier maar over moet gaan oordelen, ik kan er ook niks ander van maken
-
@iiJqrno_NL oke oke, laten we het helemaal aan de leiding.
Gr
-
Wij als veterans vinden een herstart plus strafpunten de juiste oplossing.
Ik persoonlijk vind dat je als cc team goed voorbereid moet zijn. Dus van te voren alles doornemen met elkaar. Alles staat duidelijk uitgelegd op het forum en voor vragen kan je makkelijk bij de organisatie terecht. Juist om dit soort dingen te voorkomen.
-
@Sanchezzzz_NL Amen to that!
-
Laat ik even reageren, voordat dit een eigen leven gaat krijgen.
Overtredingen
Er is een overtreding begaan, dus deze kan gemeld worden in het daarvoor bestemde topic.Mochten er naar aanleiding van overtreding nog vragen etc zijn, dan kan je een pm sturen om direct een oplossing te vragen.
Ik zit niet 24/7 op het forum.Oplossingen en consequenties
Volgens mij is nog altijd de organisatie in charge en verantwoordelijk voor alle oplossingen en straffen. Ik vind het daarom best bijzonder te noemen, dat men al eigen conclusies trekt en niks meer in de competitie gaat uitrichten, om zo hun zin door te drammen.We zijn allen volwassen genoeg om een spel te spelen of om een discussie aan te gaan, ga dan ook op deze manier om met de events en problemen. Voor ieder probleem is er een oplossing. Simpel. En deze is nu aan mij om dit op te lossen.
Wat nu?
- Meld de overtreding in het topic en een beschrijving. Ik zal kijken naar de league en de consequenties.
- Een straf voor de veroorzaker zal volgen.
- Compensatie in de sheet (in de vorm van punten) volgt voor degene die hierdoor met een andere ds speelt.
- Geen herstart. (Het kan natuurlijk zomaar gebeuren dat bij een herstart een ander een verkeerd team inneemt en zo blijven we bezig)
Problem solved and move on.
-
Bedankt voor de reactie. Duidelijk.
-
@maricja_NL bedankt voor de duidelijkheid. Succes allen