JR & TOT: Crewcompetitie
-
@Sjinne_4_ever_NL
Boeja -
@Furrax_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@peter-osm-master_NL Net nog een speler gekocht!
Meer meer meer
-
6 wedstrijden 11 punten, moet nog wel wat verbetering mogelijk zijn hoop ik
-
Zeg die gozer die wint ook nog alles van me haha Ik heb begrepen dat we hem ook niet eens kunnen kicken voor volgend seizoen :s
Bahbah
-
Eindelijk eens een overwinning. Wat een klote seizoen tot nu toe
-
@Sjinne_4_ever_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Zeg die gozer die wint ook nog alles van me haha Ik heb begrepen dat we hem ook niet eens kunnen kicken voor volgend seizoen :s
Bahbah
Zou wel kunnen maar dan zou je het seizoen helemaal opnieuw moeten beginnen en niet laten doorlopen, dan kun je de instellingen ook weer veranderen
-
Damn, pijnlijke rode kaart
-
@peter-osm-master_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Bahbah
Zou wel kunnen maar dan zou je het seizoen helemaal opnieuw moeten beginnen en niet laten doorlopen, dan kun je de instellingen ook weer veranderen
Nieuwe competitie starten bedoel je? Ja, dat is volgens mij de enige optie maarjah.. beter vragen we hem aan het eind of die weg wilt gaan.
-
@peter-osm-master_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Bahbah
Nieuwe competitie starten bedoel je? Ja, dat is volgens mij de enige optie maarjah.. beter vragen we hem aan het eind of die weg wilt gaan.
Kan ook, of we doen hem alsnog de oven in
-
Het wil nog niet echt dit seizoen. Misschien morgen maar eens tactiek licht aanpassen.
-
Vasas zal je vanavond in een kolkend uitverkocht stadion ontvangen!
-
Staat wel nog lekker dicht bij elkaar. Spannend seizoen tot dusver
-
@Sjinne_4_ever_NL
toch wel een kloofje tussen nr2 en nr3 -
Wel maar 7 punten tussen de #1 en #8, dus opzich kan 't nog veel kanten op
-
Klopt, iedereen maakt nog kans om zo maar te zeggen!
-
@Sjinne_4_ever_NL Ik doe mijn best!
-
Trouwens zie dat dit het jubileum seizoen is van de competitie! Extra lading voor degene die de titel pakt hè
-
Oe, dat had ik eerder moeten weten!
-
We kunnen eventueel nu al beslissen welk land we straks gaan.
-
Gaan we deze keer wel settlen voor een 10 ploegen land? Indien ja, stel ik opnieuw Oostenrijk voor.
Indien terug 12 ploegen, kan bijvoorbeeld Finland of Paraguay (waren ook voorstellen van vorige keer)
Andere voorstellen kunnen uiteraard ook, maar die wereld gaat zichzelf niet veroveren