JR & TOT: Crewcompetitie
-
Nog 1 stem en de meerderheid wint.
-
ja ik denk dat "zeuren" geen nut meer heeft, aanpassen is dus het beste en anders idd stoppen en je account weg doen, scheelt ook weer heel veel irritatie voor jezelf.
De zinnen:
staat op de planning en we zijn ermee bezig zijn officieel toegetreden tot de "Hall of Fame" dus die krijg je er nooit meer uit.
Laten we gewoon lekker met ze alle kijken of we dit spel nieuw leven in kunnen blazen
-
Wat lul jij?
-
@Dave-Jansen_NL
Verkeerde topic? Of wil je die discussie van 21 dagen geleden terug op gang trekken?
-
Je zit in ons crewcomp-topic Dave.
Btw, Peter kan hier niet komen vanwege pc probleem maar hij vind Maleisië goed dus zal het dat land worden.
-
Neem een biertje Dave.Doe ik ook
-
@Furrax_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@Dave-Jansen_NL Net verloren tegen Dieter... En kans op titel weg. Straks nieuw seizoen. Geen zin om mee te doen?
Ja als de datum goed valt en heb een vrij account doe ik wel weer mee, dan kan ik hier tenminste legaal posten hahaha
-
Winst in de beker heeft mijn anoniem seizoen hier toch nog wat glans gegeven.
op naar het volgende! -
@Dave-Jansen_NL
de competitie eindigt vanavond.
Meer dan welkom om mee te doen! -
@Sir-Heyvaert_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@Dave-Jansen_NL
de competitie eindigt vanavond.
Meer dan welkom om mee te doen!Vanavond al damn oke dan word het lastig, maar zal over 2 weken me account vrijhouden, dan ben ik er de volgende wel bij :thumbsup_tone1:
-
Was een leuk seizoen eindelijk eens mogen winnen
-
@peter-osm-master_NL Eindelijk mag jij je managernaam waarmaken.
-
@Furrax_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@peter-osm-master_NL Eindelijk mag jij je managernaam waarmaken.
:rofl:
-
Gefeliciteerd Peter. En jij gefeliciteerd met de beker Bart
-
Heujjj! Lekker hoor Peter
-
Iemand nog interesse om verder te gaan? Lijkt altijd zo leeg hier.
-
@Furrax_NL
Ik!
en deze keer gingen @Dave-Jansen_NL en @Vjenne-Rulezz_NL ook meedoen, dus als de huidige blijven valt het toch goed mee?